Sanonta että:

vanhaviisaus

Hiukset ja järki eivät pysy samassa päässä, että mitä kaljumpi on, sitä älyttömämpi mies aina on.
Täysin kalju on aivan ilman aivoja jo sitten.

Tällaisten sanomisiin ei kannata luottaa lainkaan sitten, puhuvat aina, kaljut mitä sattuu..

31

2841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vei mennessään

      Tää tykkää yhdestä klanipäästä..melkein kalju.puhuu kyl niin kaunista kieltä ja ei oo
      sormi keskellä kämmentä.

    • mietipäs nyt mitä

      kirjoitat

      Eli on JOKO hiukset TAI järki...

    • koettu

      Kaljut on valehtelevia, huono itsetuntoisia ja rumia.

      • Anonyymi

        Eikä ole vaan ihania ja viisaita ainakin yks


    • tai näin

      Hiukset saa kasvuvoimansa aivomassasta. Mitä paksummat ja pidemmät hiukset, sitä vähemmän massaa on jäljellä :O

      • Mistä sä olet

        tuommosta saanu päähäs?
        Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Olen parturi-kampaaja ammatiltani, ja minun tietoni on faktaa.


      • kuvaus
        Mistä sä olet kirjoitti:

        tuommosta saanu päähäs?
        Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Olen parturi-kampaaja ammatiltani, ja minun tietoni on faktaa.

        se oli mun omasta päästäni ;)


      • tai näin
        Mistä sä olet kirjoitti:

        tuommosta saanu päähäs?
        Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Olen parturi-kampaaja ammatiltani, ja minun tietoni on faktaa.

        Ja minä olen ammatiltani röngtenhoitaja ;)


      • Anonyymi

        Höpön höpö.


      • Anonyymi

        Pekkarinen viisastu heti, kun laitto tupeen päähänsä


      • Anonyymi

        Mikä tuo logiikka on? Aivomassaahan on silloin nimenomaan runsaasti jäljellä ja siiten kun se loppuu, lähtee hiukset.


    • No tuli

      vaan mieleen.
      Kun tukka ja järki ei pysy samassa päässä, kumpi lähti ensin?

    • 2+15

      Kirjoitat suoraan verrannollisuudesta, sanonta kääntäen verrannollisuudesta.

    • Anonyymi

      ..eikä tyhjä lato kattoo kaipaa

      • Anonyymi

        Tietenkään katollisessa kirkossa ei koskaan kastu satteellakkaan. Muunlaisissa pittää olla satteenvarjo mukana.


    • Anonyymi

      Olet ymmärtänyt väärin, hiukset ja järki eivät samassa päässä eli jos ei hiuksia on järki ja jos hiukset ei järkeä

      • Anonyymi

        Mut hei, tämä kyl pitää paikkansa! Joskus ajattelevat järjellä liikaakin. Paitsi eräs mies etelästä!


    • Anonyymi

      Ei kaikki kaljut ole natseja eikä kaikki natsit ole kaljuja

    • Anonyymi

      Mahtaako tällä aloituskommentin kirjoittajalla tapahtua sitä, että aika-ajoin selvä fakta vaan itsestään kääntyy päinvastaiseksi. Vai eikö viitattu sanonta vaan avaudu hänelle?

      Sanontahan tarkoittaa oikeasti sitä, että vain jompikumpi on päässä yhtaikaa: Joko järki tai hiukset. Sanonnan todenmukaisuus on tietenkin asia erikseen, mutta pointtini on osoittaa, että toisinaan ilmenee, että kaikille ei vaan sanonnat avaudu syystä tai toisesta.

      Eräs esimerkki : Olen elämäni aikana ainoastaan KERRAN kuullut, että kahden auton välistä kolaria ei ole oikein kutsua "yhteentörmäykseksi" koska siinä on VÄHINTÄÄN KAKSI autoa osallisena. Ja että yhteentörmäys on liki mahdoton tapahtuma, koska aina tarvitaan vähintään kaksi autoa törmäykseen. Ja tämä koko analyysi täysin vakavissaan...

      • Anonyymi

        Itse ajattelisin yhteentörmäyksen nokkakolariksi, nämä yleensä näitä itsari tyyppien junailuja ja peräänajo peräänajoksi? Ketjukolari, jossa useita peräänajoja? Kolarihässäkkä, jossa kulkuneuvoja pitkin poikin?


    • Anonyymi

      Joo.... Mä tiijjentuon kyllä.

    • Anonyymi

      Parempi puuttua niistä näistä
      Jooel: 2:30 ~~Apt: 2: 16-27

    • Anonyymi

      Aloittajalla on varmasti todella tuuhea tukka.

    • Anonyymi

      Tuuhean tukan omaavalla miehellä on olematon testosteronitaso. Ikävä, kun alapää ei vain toimi.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, geeneistä kiinni, kun ne todella harvatukkaiset kuin tuuheatukkaisetkin voi kaljuuntua ennen aikojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, geeneistä kiinni, kun ne todella harvatukkaiset kuin tuuheatukkaisetkin voi kaljuuntua ennen aikojaan.

        Ja yleensä mitä karvaisempi niin sen enempi testoja.


    • Anonyymi

      Kalju mies vaikuttaa äkkiä niin kovalta. Hiukset luo jonkinlaisen pehmeyden . Vähän niinkuin kaljut kissat näyttävät aina äkäiseltä, mutta tavankissat ei.

      • Anonyymi

        Parturin toimeentuloa tukee leikkauttamalla harvat huikset kaljuksi.

        Ja luonnollisesti ilman kuittia.


      • Anonyymi

        Pehmeyden? Ei tuo pehmeyttä vaan kovuutta . Tosin, jos on sellanen ammatti. Johtotason tehtävät ja uppiniskaisia alaisia niin ei ihme, että ne vähäisetkin hiukset ovat lähteneet.


    • Anonyymi

      Hiukset pysyy päässä missä on hyvä verenkierto. Ja kun on hyvä verenkierto niin aivotkin toimii hyvin. Järkeä riittää. PISTE.

    • Anonyymi

      Kekkonen oli sitten täysin tyhmä. Nyt siitä vasta maksetaan kova hinta!
      Saatanan Tunarit!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe