Sanonta että:

vanhaviisaus

Hiukset ja järki eivät pysy samassa päässä, että mitä kaljumpi on, sitä älyttömämpi mies aina on.
Täysin kalju on aivan ilman aivoja jo sitten.

Tällaisten sanomisiin ei kannata luottaa lainkaan sitten, puhuvat aina, kaljut mitä sattuu..

31

2841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vei mennessään

      Tää tykkää yhdestä klanipäästä..melkein kalju.puhuu kyl niin kaunista kieltä ja ei oo
      sormi keskellä kämmentä.

    • mietipäs nyt mitä

      kirjoitat

      Eli on JOKO hiukset TAI järki...

    • koettu

      Kaljut on valehtelevia, huono itsetuntoisia ja rumia.

      • Anonyymi

        Eikä ole vaan ihania ja viisaita ainakin yks


    • tai näin

      Hiukset saa kasvuvoimansa aivomassasta. Mitä paksummat ja pidemmät hiukset, sitä vähemmän massaa on jäljellä :O

      • Mistä sä olet

        tuommosta saanu päähäs?
        Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Olen parturi-kampaaja ammatiltani, ja minun tietoni on faktaa.


      • kuvaus
        Mistä sä olet kirjoitti:

        tuommosta saanu päähäs?
        Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Olen parturi-kampaaja ammatiltani, ja minun tietoni on faktaa.

        se oli mun omasta päästäni ;)


      • tai näin
        Mistä sä olet kirjoitti:

        tuommosta saanu päähäs?
        Tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Olen parturi-kampaaja ammatiltani, ja minun tietoni on faktaa.

        Ja minä olen ammatiltani röngtenhoitaja ;)


      • Anonyymi

        Höpön höpö.


      • Anonyymi

        Pekkarinen viisastu heti, kun laitto tupeen päähänsä


      • Anonyymi

        Mikä tuo logiikka on? Aivomassaahan on silloin nimenomaan runsaasti jäljellä ja siiten kun se loppuu, lähtee hiukset.


    • No tuli

      vaan mieleen.
      Kun tukka ja järki ei pysy samassa päässä, kumpi lähti ensin?

    • 2+15

      Kirjoitat suoraan verrannollisuudesta, sanonta kääntäen verrannollisuudesta.

    • Anonyymi