Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Päissään vaeltaminen

Juoppo vaeltaja

Onko muita jokka tykkää vaeltaa päissään. Itellä on rinkassa Aina mukana viinaa ja otan päivän mittaan ryyppyjä. Iltaisin nuotiolla otan sitten enempi ja aamulla nukun pitkään. Joksus saattaa vähän eksyä kun ei muista mihinon päissään kävelty mutta ei siinä mitään. Ottaa neuvoa- antavan ryypyn ja taas matka jatkuu,

10

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jallu1

      Mainiota, jatka valitsemallasi linjalla !

    • juomajutaaja

      Mie en vaeltaessani ryyppää,mutta sitten kun leiri on valmis ja kaikki kohillaan,voi ottaa ryypit.
      Sehän on aineen tuhlausta jos joutuu koko päivän tissuttelemaan....

      Ottaapi illalla kunnon kännit ja lähtee liikkeelle vasta sitten kun taas jalat ja pää kestää,muu on amatöörien harrastelua.

      • Huikkapena

        Hiukka samoilla linjoilla. Aika vaikea olisi lähteä viikoksi tunturiin ilman näkäräistä. Toisaalta vaeltamisessa ne kaksi pahaa vaivaa ovat ripuli ja rapula.


    • jumperaatti

      Kyllä mullakin on tietty teema,eli päivällä toimitaan/matkataan ja vasta illalla nautitaan olosta.
      Itseäni ärsyttää retkeilyseurojen tapa lähteä liikkeelle aamuvarhaisella.

      Itse taas matkaisin niin,että aamulla saisi nukkua pitkään...

    • kinttana

      Juu,en tajua retkeily-yhdistysten matkantekotapaa,että lähdetään jo kukonlaulun aikaan jutaamaan.
      Itsekkin tykkäisin istua iltaa ja kuulla tarinoita muilta retkiltä ja vaikka ottaa hiukan tarinanvirksitäjääkin,mutta joillakin retkeilyseuroilla jopa kielletään moinen.
      Ja kun jollakin seuralla on vaikkapa jäsenilleen maja tai vastaava niin siellä ei saa esiintyä "juopuneena"...
      Ni,mitä se tarkoittaa? Joidenkin mielestä ei saisi ottaa mitään...
      Näin olen tajunnut.
      Minulle taas juopunut tarkoittaa henkilöä,joka ei pääse edes tolpilleen.
      Itse kestän 15 olutta ja vielä pääsen tolpilleni ja hankalan mäen vessaan.

      No,ymmärhänhän toki sen,että kun yhdistyksen tiloja ei voi varata omaan käyttöön,niin ei sinne sitten ryyppäämään mennä koska milloin vaan voi tulla lisää porukkaa.
      Ryypätähän voi kotonaankin. Ja näköjään näiden yhdistysten jäsenillä on poikkeuksellisen paljon ongelmia kys asian kanssa..... Siis niin,että pelätään yhdenkin oluen juojaa kuin se hyökkäisi kurkkuun heti.

      Mutta vaikka olisin raivoraitis,niin miksi pitää pukata reissulle niin aikaisin??
      Itse nukkuisin tuntemusten mukaan varmaan kesälläkin väh siihen kun aurinko on kunnolla noussut ja lämmittää jo,ettei tarvitse nousta peffa kohmeessa.
      Se olisi luonnonmukaisempaa.

      Mutta ei,nämä 30 luvun kasvatit kun on päättäneet että 0700 noustaan ylös niin ...

    • erämies23cm

      Toki. Kesällä oli mukana sieniä, ryynejä, viinaa ja muita huumeita. Kivaa oli ja kipuja ei ollut.

      • noalcohol

        Tässä voisi vaikka äänestyksen järjestää siitä, kuka vaeltelee kokonaan ilman alkoholia.


      • Juoppo vaeltaja
        noalcohol kirjoitti:

        Tässä voisi vaikka äänestyksen järjestää siitä, kuka vaeltelee kokonaan ilman alkoholia.

        Tein tässä talvella pitkän, viikon pituisen hiihtoreissun metsässä. Vein aikaisemmin jemmaan pari pulloa viinaa yhteen kääntöpaikkaan joka oli puolimatkassa. Näin ei tarvinut kantaa kaikkia viinoja kerralla mukana ja toisaalta ei olis sortuessaan kokopäiväjuopoksi juonut kerralla kaikkia.
        Niin minä sitten hiihtelin hissukseen, juua hörppäsin päiväannoksen, joka oli päivää kohti 1,5 litraa vodkaa ja illalla leirillä loput jos oli jäljellä päiväannosta.
        Oli niin mukava hiihdellä metsässä pikku päissään, että oikei teki mieli haistattaa kaikille vitut ja tehdä jonnekin puron varteen leiri pidemmäksi aikaa. Vituttaa nykyään ämmän narina ja työpaikan typerät jutut, että meen aina metsään kun vaan voin ja ryyppään nuotiolla.


      • Sinebrykoff
        Juoppo vaeltaja kirjoitti:

        Tein tässä talvella pitkän, viikon pituisen hiihtoreissun metsässä. Vein aikaisemmin jemmaan pari pulloa viinaa yhteen kääntöpaikkaan joka oli puolimatkassa. Näin ei tarvinut kantaa kaikkia viinoja kerralla mukana ja toisaalta ei olis sortuessaan kokopäiväjuopoksi juonut kerralla kaikkia.
        Niin minä sitten hiihtelin hissukseen, juua hörppäsin päiväannoksen, joka oli päivää kohti 1,5 litraa vodkaa ja illalla leirillä loput jos oli jäljellä päiväannosta.
        Oli niin mukava hiihdellä metsässä pikku päissään, että oikei teki mieli haistattaa kaikille vitut ja tehdä jonnekin puron varteen leiri pidemmäksi aikaa. Vituttaa nykyään ämmän narina ja työpaikan typerät jutut, että meen aina metsään kun vaan voin ja ryyppään nuotiolla.

        Tartteeko sitä mennä kotipihaansa kauemmas vaeltelemaan kännissä? Senkun laittaa pullon kuistille ja hiihtelee talon ympäri ja ottaa huikkia. Jos oikein potuttaa niin tulet naapurin mökin alle, kyllä siitä riemu irtoaa!!!


    • jalmari hikinen

      eijumaliste! vedetään kossupullo x 3 ja lähdetään vaeltaa. kun aamulla herätään samasta paikasta niin uusi pullo. kun bisse loppuu, vaelletaan r-kioskiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe