Haiset, kuorsaat, Oot mulkku, Kusipää Ja muutenkin kuulemma kaikki sänkyhommat päin helvettiä (ÄITINSÄ KANSSA NÄITÄ KESKUSTELLU JO 6V. SITTEN) , et osaa et kykene mihinkään. Mitä vittua enää tässä muka teen. (TAI PIKEMMINKIN TEHNY) VITTU ET OSAA OLLA PASKA FIILIS!!! 10v. lensi näemmä helvettii tosta vaan. Ja 9v. takaperin Akan entinen tai ehkä vielä nykyinenkin muisti kertoa muijjan ilmoittaneen erittäin selkeästi mikä näihin sänkyhommiin se vaikuttava tekijä on (On pelannu sen kanssa varmaan koko vitun ajan) . Olis pitäny jumalauta heti käsittää, ettei saatana oo tyytyväinen muuhun ku johonki perkeleen pesäpallomailan kokoseen.
Paras ystävä on sohva, se ei vittuile ainaka kokoajan.
Ei oo mikään roskaviesti vaan pikemmin tiedoitus et oon loppu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hauskaa joulua kaikil!
!! LUKEKAA JA OPPIKAA ÄLKÄÄ LUOTTAKO 100% TEESKENTELIÖIHIN !!
Valmis82
1
295
Vastaukset
- Tuttuu tarinaa
Lähe helvettiin, mää en ainaka tollasta jaksais!! Nimim. Kokemusta omaava!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799