Millaisen asun sinä haluaisit painiin?
Vakavalta pohjalta, ilman sarkasmia. Miten SINÄ kehittäisit painiasua, jos nykyiset trikoot eivät olisi enää vaihtoehto.
Painiasusta
12
379
Vastaukset
- Valitsisin silti
nykyiset trikoot. istuvat hyvin päälle, eivät tipu ottelun tuoksinassa ja kaikenlisäksi näyttävät pirun hyviltä!
- Dubster
Sitä ei kysytty.
Itse olen pitkähihaisen tenisen paidan ja teknisten shortsien kannalla. - Mitäs sinä kysy?
Dubster kirjoitti:
Sitä ei kysytty.
Itse olen pitkähihaisen tenisen paidan ja teknisten shortsien kannalla."Millaisen asun sinä haluaisit painiin?"
Tätä sinä kysy minä vastaa sulle!
Minä haluu Aatami asu. Titä mitä se on?
Pitkahihanen paita ei voi olla painis.Titäkö miksi. Mina tieä. shoortsi voi olla mut ei paita,se on vaarallien. - Tosikko32
Mitäs sinä kysy? kirjoitti:
"Millaisen asun sinä haluaisit painiin?"
Tätä sinä kysy minä vastaa sulle!
Minä haluu Aatami asu. Titä mitä se on?
Pitkahihanen paita ei voi olla painis.Titäkö miksi. Mina tieä. shoortsi voi olla mut ei paita,se on vaarallien.Miksi pitkähihainen paita on "vaarallinen"? Aika moni painija treenaa jo pitkähihaisissa teknisissä paidoissa, eivätkä ne aiheuta sen enempää vaaratilanteita kuin mitkään muutkaan vaatteet.
Päinvastoin, pitkähihaiset paidat suojaavat mm. sieniltä.
- kysyttiin tai ei
tämänkaltaiset ajatusleikit ovat yhtä tyhjän kanssa. Näitä voi verrata kysymykseen: Pitäisikö joulu siirtää lähemmäs juhannusta jos se ei voisi olla nykyisellä paikallaan?
- USkotoivo
Jos vielä keksitään, miten niitä painijoita saadaan noitten asujen sisään...on sitten trikoot tai mitkä shortsit t-paidat tahansa. Harrastajamäärät on niin pohjissa kuin voi olla....ideoita painin nostamiseksi kaivataan....
- Vakavasti
- Tuo on hieho asu
Mina haluu ja tulain. Se oikeen hyva. Semmonen pari puku
- Hmmm34
Se on nyt aivan varmaa, että sekä asu että matto tulevat muuttumaan. Mihin suuntaan, vain FILA tietää.
- Hmmm35
toivottavasti oikeaan suuntaan.
- mihin suuntaan...
Hmmm...ehkä hiukan oikealle.
- Jepjep12334
Ottaen huomioon stafilokokin(taas yksi painija kuoli siihen yhdysvalloissa), herpeksen ja muiden pöpöjen leviämisen (kiitos MMA:n suosion lisääntymisen heikkohygieenisen materiaalin joukossa, ja sieltä sitten taudit paini- ja judosaleille), on hyvinkin todennäköistä, että saamme ainakin pitkähihaiset paidat lajiin.
Aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957