Goalle jouluksi

inly me

Onko muita goalle joulun viettoon lähtijöitä?

28

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drtd

      On.

    • Keijox

      En mene Goalle, mutta toisaalle Intiaan.

    • hohhoijaa

      Ei mitään järkeä mennä Goalle Jouluna

      • Hohhoijaan ihailija

        Ei kait tossa edes kysytty onko siinä järkee vai ei, tahtoo noi hohhoijaa sun
        ainaiset pikku pilluilut jo tympimään. Vedä henkeen kunnolla ennenku
        vastaat


      • Heheeeeeeeee
        Hohhoijaan ihailija kirjoitti:

        Ei kait tossa edes kysytty onko siinä järkee vai ei, tahtoo noi hohhoijaa sun
        ainaiset pikku pilluilut jo tympimään. Vedä henkeen kunnolla ennenku
        vastaat

        No eihän tätä palstaa tarvii kovin tosissaan ottaa, pientä ja isompaa pilluilua tulee tuutin täydeltä välillä... pitää muistaa, että tää on pelkästään Goan kävijöiden palsta ja tuntuu, että muutama täti (tässä mainio esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10410297) ja jokunen nuori tyttönen päsmäröi täällä taikka muuten säätää.
        Kiva täällä on käydä välistä katsomassa, että missä taas mennään Goan asioissa taikka finskin suorien lentojen hehkutuksissa ja onko räätäli Ali löytynyt... :D


    • hohhoijaa

      Jos haluaa ihmismassassa olla niin Gooalle vaa Jouluksi, voit sinäkin mennä sinne
      Hohhoijaan ihailija kokemaan sen ihanuuden



      kaada vaan ihan itselles
      Hohhoijaan ihailija

      • Huohooijolljjj

        Ei Goalla välttämättä tarvii olla ihmismassojen keskellä. Esim.Talponassa taitaa olla yks ravintola rannalla. Galaguten seutu ei ole koko Goa.


      • Ei Goalle ikinä enää
        Huohooijolljjj kirjoitti:

        Ei Goalla välttämättä tarvii olla ihmismassojen keskellä. Esim.Talponassa taitaa olla yks ravintola rannalla. Galaguten seutu ei ole koko Goa.

        Eikä välttämättä tarvii mennä lainkaan Goalle, kun löytyy ihan rauhallinen paikka Intiassa viettää joulua.


      • hohhoijaa 2
        Huohooijolljjj kirjoitti:

        Ei Goalla välttämättä tarvii olla ihmismassojen keskellä. Esim.Talponassa taitaa olla yks ravintola rannalla. Galaguten seutu ei ole koko Goa.

        Goalla kun olet niin ihmismassaa riittää Baga-Calangute-Candolim alueella Jouluna

        Etelä-Goa on sitten asia erikseen, vajaa 100km päässä P-Goalta
        onhan noita erakkorantoja muuallakin kuin E-Goalla ja P-Goalla, jos rauhassa haluaa olla. Skootterilla pääsee mukavasti (muistakaa ajo-lisenssi) (- Autoliitto)

        P-Goa on suosittu valmismatkalaisille

        PS. On rantoja missä ei ole kojuja ollenkaan

        Goa On Osa-Valtio Intiassa ja Jonka Pääkaupunki Panjim


    • hohhoijaa

      Heheeeeeeeee

      samaa mieltä :) :)

    • GO GO GOA

      Olen käynyt Goalla/Intiassa vuodesta 1998
      aina sinne tekee mieli mennä
      6 Osa-valtiota takana ja mukavaa on ollut
      P-ja E-Goa on turistirysiä, pitäähän sekin kokea

    • dilutus1

      Kannattaako ylipäätänsä mennä Intiaan, jos nimen omaan rauhaa etsii!

      • Intiassa matkannut

        Kyllä Intiaan voi mennä jouluksi, jos etsii rauhaa. Rauhallisia paikkoja löytyy kyllä ja mukava on viettää joulua Intiassakin.


      • lomaileva

        On se hienoa mennä toiselle puolelle Maapalloa etsimään rauhallista paikkaa jossa lomaa viettää.


    • hopi hopi Goa

      Eiköhän asia tullut jo selväksi, rauhallisia paikkoja on vaikka kuinka paljon, jos niitä etsii

      valmismatkalaiset Suomesta ym. länkkärit tulevat Baga-Calangute-Candolim alueelle suuret määrät
      ja Intilaiset matkustavat myös Jouluksi P-Goalle, että massaa löytyy Goalla

      jos Suomesta haluaa Joulua karkuun tämä on yksi sellainen mahdollisuus

      ihmismassassa tai rauhallisessa paikassa sellaisia myös Intiassa

      • Intiassa jouluna

        Ei se joulu monellakaan täällä Suomessa niin rauhallinen ole. Monelle tulee sukulaisia, lapsia ja lapsenlapsia kyläilemään "täysihoitoon" jouluksi. Tätä eivät monet edes tajua, että miten raskasta tuo kaikki on niille, jotka saavat luokseen nämä vieraat. Intia on ihan riittävän kaukana viettää omaa rauhallista joulua.


      • lomaillen
        Intiassa jouluna kirjoitti:

        Ei se joulu monellakaan täällä Suomessa niin rauhallinen ole. Monelle tulee sukulaisia, lapsia ja lapsenlapsia kyläilemään "täysihoitoon" jouluksi. Tätä eivät monet edes tajua, että miten raskasta tuo kaikki on niille, jotka saavat luokseen nämä vieraat. Intia on ihan riittävän kaukana viettää omaa rauhallista joulua.

        niin juuri se on rauhallinen joulu, kun saa lomailla lämössä ilman hössötyksiä ja saa oikeesti itse olla täys hoidossa. se ei takoita sitä, että haluaisi lähteä erakoksi jonnekin
        itsekin lähtisin, mutta onneksi pääsen kuukauden kuluttua goalle.


      • Goa Xmas 2011
        lomaillen kirjoitti:

        niin juuri se on rauhallinen joulu, kun saa lomailla lämössä ilman hössötyksiä ja saa oikeesti itse olla täys hoidossa. se ei takoita sitä, että haluaisi lähteä erakoksi jonnekin
        itsekin lähtisin, mutta onneksi pääsen kuukauden kuluttua goalle.

        http://www.youtube.com/watch?v=AHW8IXB4Y_8


    • heh heh

      Ei se joulu monellakaan täällä Intiassa niin rauhallinen ole, täällä ollaan 3kk

      alkaa kaupoissa olla joulu hössötykset menossa täällä Goalla

      tervetuloa rauhoittumaan tänne Goalle

      tilaa on täällä Goalla hössöttää ja rauhoittua

      itse ajelen kohti Karnatakaa/Keralaa skootterilla, jää hössötykset Goalla,
      menen nimenomaan rauhoittumaan, mikä sen mukavampaa kun ajella kohti etelää.
      Karnatakasta se Intia alkaa, se todellinen Intia.

      • skuutterilla keralaa

        juu aja aluksi n.400 km ja oot Keralan rajamailla..
        siinä se sielu lepää skuutterilla ajellessa.. rauhallisessa liikenteessä.
        Meneehän se pikku pilvessä..


      • Rojali Enfieldi
        skuutterilla keralaa kirjoitti:

        juu aja aluksi n.400 km ja oot Keralan rajamailla..
        siinä se sielu lepää skuutterilla ajellessa.. rauhallisessa liikenteessä.
        Meneehän se pikku pilvessä..

        Ei se liikenne nyt niin kauheaa ole, kun siihen tottuu. Ja maaseudulla liikenne on melko rauhallista. Suuressa kaupungissakin on aikaisin aamulla ihan rauhallista, siis sen minkä voi Intiassa olla...
        Pidemmille matkoille kannattaa mennä moottoripyörällä


      • Go Go Goa
        skuutterilla keralaa kirjoitti:

        juu aja aluksi n.400 km ja oot Keralan rajamailla..
        siinä se sielu lepää skuutterilla ajellessa.. rauhallisessa liikenteessä.
        Meneehän se pikku pilvessä..

        3kk aikaa ajella Keralaan ym. täällä ollaan. laitan viestiä kun ole Keralassa
        uusi skootteri maksaa 600e Honda tietenkin, ajaminen ei ole ongelma vuodesta 1998 täällä ajellut
        tiedoksi
        skuutterilla keralaa
        ole sinä vaan Goalla muista kulkea Hotellin ja rannan väliä
        ja vielä, käytä taxia ettet eksy Goalla


      • Honda Activa
        Go Go Goa kirjoitti:

        3kk aikaa ajella Keralaan ym. täällä ollaan. laitan viestiä kun ole Keralassa
        uusi skootteri maksaa 600e Honda tietenkin, ajaminen ei ole ongelma vuodesta 1998 täällä ajellut
        tiedoksi
        skuutterilla keralaa
        ole sinä vaan Goalla muista kulkea Hotellin ja rannan väliä
        ja vielä, käytä taxia ettet eksy Goalla

        100km päivässä menee ihan mukavasti skootterilla ja sitten Hotelliin yms.
        olen ajellut monta kertaa Keralaan, kun ole useamman kuukauden Intiassa
        ei se moottoripyörää tarvitse, no pääsee sillakin, skootteri on ketterä yms.


      • ggooaa

        hössötys on itsestä kiinni ihan sama missä on / mutta pääsee pakoon tuttuja jouluvieraita kun lähtee itse kauemmaksi. . karnatakassa on vähempi turisteja jos se siitä jollekin tekee aidon intian. junassa on ihan hyvä matkustaa karnatakaan ja katsella sitä aitoa intiaa ikkunasta...näkee hyvin junat ei liiku nopeasti ja ikkunaa riittävästi. itse en lähtisi mopiolemaan, mutta sekin on jokaisen oma asia. ei se goan liikkenne nyt niin paha ole ehkä ensikertalaiselle voi tuntua, mutta itse en sitä pahana pidä olen kaiketi tottunut siihen.
        ei kannata tuputtaa omia valintoja muille jokainen tekee omat valinnat .
        tällä palstalla mennään itse kysymyksitä pois ja kirjoitetaan ihan asiattomia.
        moni kirjoittaa täällä vaikka ei ole käynytkään viroa pidemmällä.


      • Ja moni ei ole
        ggooaa kirjoitti:

        hössötys on itsestä kiinni ihan sama missä on / mutta pääsee pakoon tuttuja jouluvieraita kun lähtee itse kauemmaksi. . karnatakassa on vähempi turisteja jos se siitä jollekin tekee aidon intian. junassa on ihan hyvä matkustaa karnatakaan ja katsella sitä aitoa intiaa ikkunasta...näkee hyvin junat ei liiku nopeasti ja ikkunaa riittävästi. itse en lähtisi mopiolemaan, mutta sekin on jokaisen oma asia. ei se goan liikkenne nyt niin paha ole ehkä ensikertalaiselle voi tuntua, mutta itse en sitä pahana pidä olen kaiketi tottunut siihen.
        ei kannata tuputtaa omia valintoja muille jokainen tekee omat valinnat .
        tällä palstalla mennään itse kysymyksitä pois ja kirjoitetaan ihan asiattomia.
        moni kirjoittaa täällä vaikka ei ole käynytkään viroa pidemmällä.

        Intiassa muualla käynnytkään, kuin Goalla jollain Tjären tavismatkalla... Intia on paljon muutakin, kuin pelkkä Goa ja löytyy varmasti jouluksi sopivaa paikkaa.


    • Go Go Goa

      Heipä hei täällä ollaan Keralassa/Varkala

      Sää: 30 °C, tuulensuunta etelä, tuulennopeus 2 m/s, ilmankosteus 70 %

      kauniit maisemat ja rannat, skootteri kulkee mainiosti


      tiedoksi
      skuutterilla keralaa

    • tammikuussa

      Tjären "tavismatkat" on joillekin ainoa vaihtoehto joten eipä kannata väheksyä näitäkään matkailijoita. Jokainen matkustaa niin kuin parhaaksi näkee. Itsellä lähtö tammikuussa (tällä kertaa ei tjärellä).

    • GO GO GOA

      junassa on ihan hyvä matkustaa karnatakaan ja katsella sitä aitoa intiaa ikkunasta...näkee hyvin junat ei liiku nopeasti ja ikkunaa riittävästi.

      Vastaus

      Margao - Delhi 36/h
      AC-2 Sleeper luokassa ei kyllä nähnyt juuri mitään junan ikkunasta, sattui olemaan kalvot ikkunoissa ja muutenkin pienet ikkunat olivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe