Hei ollaan lähdössä kaveriporukalla jenkkeihin ens keväänä ja mietittiin että mitenköhän tiukkoja ne on esimerkiks yökerhoissa tosta ikärajasta 21? tosiaan ollaan menossa NY,VEGAS,CANYONIT ja L.A. ja yks porukassa olevista on vasta 20. osaako kukaan kertoa enempää?
JENKKIEN IKÄRAJAT 2013
4
156
Vastaukset
- SYD-LAX
Missäpäin maailmaa pyöritte ennen ja jälkeen USA:n? Tuletteko Australiasta Los Angelesiin?
- USAssa vuodesta 1953
Jos olette alle 35 vuotiaita, ja suomalaisitain nuoren nakoisia niin paperit pyydetaan joka kerta. Ikaraja syynataan erityisen tarkasti, valvonta on tarkkaaa. Alkoholin anniskelulupa lahtee herkasti pienimmastakin rikkeesta. Tama on yksi laki joka on sama joka osavaltiossa. Ja koska alkoholin myynti on lahes ainoa voittoa tuottava asia, kilpailun vuoksi ruuat pidetaan juuri ja juuri kannattavuuden rajoissa, niin alkoholin myyyntiluvan menestys johtaa melkein aina konkurssiin.
- No problem
Höpö, höpö. Miten voit tietää kun olet jo rollaattori-iässä. Ei mitään ongelmia jos olet 20. Itse olin 18 vuotiaana jenkeissä ja myivät joka paikassa. Samoin kun olin vaihdossa 16 vuotiaana. Joka paikasta sai alkoholia ja maria.
- tuhnu145
Floridassa Miamissa radiossa tuli aina välillä yökerhojen mainoksia "mens 21 ladys 18!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714