Säilyykö karhunvatukka kasvihuoneessa talven
yli?Täytyykö suojata jotenkin ja millä?Kun ei ole tuota suojaavaa lumikerrosta.
kasvihuone
Karhunvatukka
2
722
Vastaukset
- pirre
laita vaikka lämpöpuhallin..
- muuten
vain pointtina-siitä on olemassa suomalaista ja siperialaista kantaa jotka menestyvät Oulussa saakka ulkona, ei suojausta. Astiataimina niitä kannattaa istuttaa syksylläkin. Vähemmän vaivaa.
Mitä kasvihuoneen lämpötilaan tulee, sen tulee olla tasiaisen viileä, n.5 C. huolehdi ettei se pahemmin kuivu eli alkukastelu ja sitten tarkkailu myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619