Onko kellään kokemuksia hotellista: Teneguiasta?
Olemme menossa sinne tammikuussa 2014 sinne.
Kertoisitteko kokemuksia ko.paikasta ja menoista...?
Gran Canaria Playa Del Ingles
3
472
Vastaukset
- Ollin Oppirahat
Playa del Ingesistä löytyy näitä suomalaisia siipiveikkoja, tarjoat heille paikun, niin he neuvovat ja opastavat paikkoja. Heitä pyörii Iskelmäbaarissa. Lady Pinkissä ja Ryysyrannassa, Vihreät Niityt, Kuparipannussa sekä Mummolassa jne...
- apollomatkat1
Apollomatkat on oikein vastuuntuntoinen matkanjärjestäjä Kanarialle. Odottelin tässä muutama viikko sitten opasta hotelliini n. 45 min, niin eipä kuulunut paikalle, kuten hotellin opaskirjassa luvattiin.
Soitin heidän palvelunumeroonsa, ja he lupasivat ottaa selvää asiasta. Opas oli jäänyt jumiin edelliseen hotelliin selvittämään jotain poliisiasaa.
Matkatoimistoilla on meidän suomalaiset matkapuhelinnumerot, ehkä voisivat ystävällisesti lähettää tekstiviestin, joka ei kustanna paljoakaan, että oppaamme on nyt sattuneesta syystä myöhässä tai ei saavu ollenkaan paikalle. Hotellin respassa kukaan ei tiennyt mitään syytä myöhästymiseen, se olisi jo rauhoittanut tilannetta. Ei pidä luvata asioita, jos ei pystytä niitä toteuttamaan tai ainakaan aikataulussa.
Opas rovaniemen tyttö Anni S. toi myöhemmin illalla viinipullon huoneeseeni ja yritti näin hyvittää tilanteen. Kostona tästä, kun tein reklamaation asiasta, minun yhden viikon asumisen jälkeen keskusta hotellista, johon olin tyytyväinen, heitettiin "korpeen" lasten tarhaan kitisevien pentujen bungalowiin toiseksi viikoksi. Tästä opin ainakin sen etten käytä Apollomatkoja enää lomailuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882