payday 2 lasten peli

killer84

arvostelu huono singleplayer peli tekoäly puuttuu kokonaan apureista ei mitään hyötyä joutuu kaikki itse tekemään

multiplayer hyvä kaveri porukalla mutta sit taas kun menee välillä toisen servuun tulee vastoinkäymisiä kickvoting kommunikaation puuttu pelaajilla vittuillu siitä näkee että on
lapsia liikaa pelissä multiplayer pelissä ei oo kaveripeliä että saattaa vahingosa mennä
kaveri ryhmän peliin siitä saa sen kickvoting

hyvää on monipuolisuus aseissa suojissa naamareissa grafiikka ihan ok

kertokaa omat mielipiteenne

15

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suutunkoht

      joo iha kaka kun menee ensi pankii ni sit siel o sillee vartia ja se sanoo et nyt pojaat kyl ni ellei muute ni aina joku ryssä muksu sanoo sit et hei vartia me annetaa könii ja sit alkaa amuskelu vaik haluis tehä iha rauhasa mut se ei semmosel porukal koskaa onnistu...

    • tänään kokeillin payday 2 peliä mie kuljetin laukkua hitaasti kun oli jääny tuo raskas armori päällä jäin maahan monta kertaa sen takia kun nuo vittun ipanat eivät oo kuuleet puoluta menetelmää mulla oli niskassa bd hahmo se näyttää pommi mieheltä
      tekee vitusti vahingoa

    • vitusatna

      Muakin nyppii muiden urpojen osaamattomuus. Ei pelata tiiminä ollenkaan ja sooloillaan yksin.

    • big oil energine lab tuottaa mulle vähän vaikeuksia pitäs ottaa oikea helium energine
      jotkut ottaa kaikki 16 kpl energine mie tiiän että pöydällä on se ohje lappu missä neuvotaan sit se kantaminen yhet juoksee lento koneelle etukäteen eivät ammu vihollisia elikkä myö ollaa syöttinä

    • taas tuli kokeiltua payday 2 noh minut potkittiin pihalle hetikun oltiin pois lähtemässä
      pako autolla ryöstö meni hyvin ei hälytyksiä kaikki lokerot holvista tyhjennettiin
      oli suomalainen ryhmä sama homma tänää big oil kentässä mie tiesin oikean moottorin lähetin sen helikopteriiin sit tuli kuulutus että on oikea moottori mulle kickvoting että semmosta tuo peli on paskin peli mikä on koskaan tehty

    • Eivittu...

      Arvatenkin kaikki te paitsi vittustna oletee noin 8v sönkköjä ja ette osaa pelata. Pelatkaa tollot onlines jos tekoäly vituttaa. -.-

      • hei kuulle mie oon pelannut vain onlinessa opettele lukemaan nuo kommentit
        oon level 66


    • justsaying1

      voi jeesus, opetelkaa kirjoittaa oikein ja tulkaa urputtaa vasta sen jälkeen. Yksikään teistä ei osaa käyttää pilkkua tai pistettä. Koulun penkille siitä, vasta sitten voitte tulla urputtaa :)

    • onko täällä suomi24 niin pilkkun nussijoita hitto muualle valittamaa siitä tuolla yhet kirjottaa räppi tyyliin siitä ei saa selvää täällä puhutaan vain payday 2 pelaamisesta.

      ja nyt aiheeseen uusi weapong pack tuli puukot peliin ja muuta ihan hyvä kun aina tuossa loppumassa paukut ainaskin mun mielestä mutta uusia kenttiä.

    • Leonard899

      Voi hiton lapset, Payday 2 on hieno peli, pelaa irl kavereiden kanssa jos haluut hyvän tiimin. Muutenkin tää arvostelu oli aika surkee.

    • Orionhotelli.net

      Orionhotelli on virtuaalimaailma jossa lapset voivat rakentaa huoneita jutella kavereiden kanssa ja muuten vaan olla. Hotellissa pidetään kisoja joka viikko ainakin 3kertaa. Orionhotellissa kolikot on ilmaisia ja kolikoita tulee 15minuutissa 2500 ja pixeleitä 1000 per 15min. Peli on suosittu 8v ylöspäin ikäisille. Orionhotellissa on valojia jotka ovat aikuisia tarkasti valittuja ja asiallisia henkilökunnan jäseniä. Hotellin henkilökunta vahtii aina, että pelaajilla ei tule riitaa ja jos sellaista tapahtuu henkilökunnan jäsenet puuttuvat asiaan ja selvittävät tämän. Toisten nettisivujen mainostaminen Orionhotellissa on kiellettyä ja, jos sellaista tapahtuu siitä seuraa porttikielto hotelliin hahmollesi. Orionhotellin henkilökunnan jäsenet toivottavat sinut tervetulleeksi http://orionhotelli.net/index

    • ritvamummo
    • jäbäpäpä

      Minusta payday 2 on yksi parhaita pelejä mitä nykypäivänä on tehty.mä potkin jäbiä vaan silloin pihalle jos käyttäytyy tyhmästi tai jos joku kaveri on tulossa pelaamaan ja servu onkin tullut täyteen.ei payday the heist:kään ole hullumpi :D

    • Pellooja

      Voiko sitä paydaytä pelata ps4:lla pelata jaetulla näytöllä

    • sun_isäs

      Siis hyi helvetti aivan täyttä paskaa hyi vittu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe