Mikä siinä on,että miehellä erektio lopahtaa aina kun menen päälle.
Muuten kalu on kovana ja seksi sujuu.
Kun olen ollut päällä olen yrittänyt tehdä juuri niin kuin mies on pyytänyt yms, mutta siltin erektio häviää.
Kun tulen pois päältä ja annan miehen tulla päälle tai sivulle tai annan miehen hoitaa työn, niin silloin taas pystyy hoitamaan homman.
Mikä tässä mahtaa olla, mitä teen väärin?
Erektio lopahtaa aina kun nainen on päällä
5
764
Vastaukset
- sitä se on
Et varmaankaan tee mitään väärin. Kyseessä on varmaan sellainen rajatatapaus, jossa miehen seisokki juuri ja juuri pysyy, kun hän itse kokoajan saa hallita sen liikkeitä eli sen kiihottamisastetta.
En ole lääkäri, enkä tiedä mistä tuollainen johtuu, jotenkin vaan veri liian helposti pakenee vehkeistä. Kannattaa ensialkuun kyllä näin pimeänä aikana ainakin varmistaa D-vitamiinin, ja ylipäätään kaikkien muidenkin vitamiini ja hivenaineiden saanti riittävä liikunta.
Noilla jo saattaa saada melkoisia ihmeitä aikaan. - Röörmakare
Takaiskuventtiili on epäkunnossa.
- 3+14
Penisrengas käyttöön.
- juupatijoopati
Tai sit huomaa vaa kuinka rumaa eukkoa jyystää :D
- juupatijoopati
Tai sit huomaa vaa kuinka rumaa eukkoa jyystää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253913Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362709- 662626
- 1582438
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562325Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512278Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362257- 351842
- 491830
- 1291500