nuorten lahjatoiveet..

Kymppi

En ole itse kauheen montaa vuotta yli 18 mutta tajuan Silti että vanhemmat ovat TYHMIÄ jos ostavat esim. 10v lapselle gta vitosen joululahjaksi koska tässä gtassa oli minun mielestä oikeasti ja paljon semmosta k18 kohtia joita en ikinä haluaisi että joskus oma alle 15v lapsi näkisi.. Tää viesti oli suunnattu eninten aikuisille jotka miettii lastensa lahjatoiveita. Mielummin joku urheilu peli kun peli jossa kiroillaan ammutaann ryöstetään ja tehdään muuta k18 stuffia. Aikuiset Miettikää lahjat kunnolla mitä ostatte nuorille lapsille.

11

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori

Se kiroilu on englanniksi, kaikki ei osaa sitä. Mutta se on totta että gta v ei sovi alle 15-vuotiaille, kun siinä on eräitä erittäin väkivaltaisia kohtia. Ja ne pikseli tissit. :)

• Joululahja mielessä

Öikös näissä kyseisissä peleissä ole ikä raja. Olen kuullut että lapseni luokkalaisella on tämä Gta V mikä ikinä nyt onkaan.

• Ak47

Gta v = grand theft auto 5. Pelissä pääasiassa ajetaan autoilla ja ammutaan. Nimen mukaisesti ne autot on varastettuja, mutta nykyään niitä voi myös ostaa pelissä saadulla rahalla (ei siis oikealla). Uusin (gta v) on raaempi ja ei oikein sovi alle 15 vuotiaille, vaikkakin peli on K18. Ikäraja on sitten yhdyssana. :)

• jaa
        Ak47 kirjoitti:

Gta v = grand theft auto 5. Pelissä pääasiassa ajetaan autoilla ja ammutaan. Nimen mukaisesti ne autot on varastettuja, mutta nykyään niitä voi myös ostaa pelissä saadulla rahalla (ei siis oikealla). Uusin (gta v) on raaempi ja ei oikein sovi alle 15 vuotiaille, vaikkakin peli on K18. Ikäraja on sitten yhdyssana. :)

Melkein jokaisessa gtapelissä voi ostaa auton

• Ak47
        jaa kirjoitti:

Melkein jokaisessa gtapelissä voi ostaa auton

Sanandreas ja gta v. Muita?

• JOuluu mieli

http://adf.ly/aNcGt

Tuolta hyviä lahja vinkkejä :)

• Varoituksen sana

Älkää klikatko. Käyttäjä "JOuluu mieli" saa rahaa aina ku klikkaatte tosta :)

• icoder123
        Varoituksen sana kirjoitti:

Älkää klikatko. Käyttäjä "JOuluu mieli" saa rahaa aina ku klikkaatte tosta :)

Kerää melkoset voitot parista klikkauksesta :D

• icoder123

Eivät ne pelit vaikuta mitenkää tavallisen nuoren elämään tai käytökseen, mutta jos on jotain vikaa itse lapsessa ni en suosittele minkäänlaisia väkivaltapelejä :D

• ei sais ostaa cta V nii rumaa kieltä.. sovellu lapsil---

• korjaus

se on gta ei cta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3032
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2651
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2604
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      105
      2304
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      50
      2136
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1903
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1418
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1248
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe