Olen saanut 17vuotiaana ekan lapseni ja ihan olen pärjännyt elämässä ja nyt on jopa nuoruutta jäljellä.Olen vahvasti työelämässä ja kaikki lapset jo isoja.
Mikäs tässä on ollessa!!
Taloudellisesti,henkisesti ja fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa.
Eri ihmiset tietysti kokee eri tavalla,mutta sen oman elämänsä ja tilanteensa tietää parhaiten itse.Jos jonkun mielestä joku teiniäiti on huono,niin ehkä se on vain oma mielipide.Sillä teiniäidillä voi mennä yllättävän hyvin.
Ei se teiniäitiys ole sen kamalampaa :D
Nyt jo keski-ikäinen
1
243
Vastaukset 1
- nonici
Tyhmä viesti vaan jotenki.Ei pitäis kannustaa tekemään samaa valintaa.Soussutukien varassa eläminen ei ole mitään luksusta eikä helppoa.Teiniäiti joutuu tekemään paljon, että pärjää.Uuupumus tulee kun huolehdit lapsesta ja opiskelet samalla/teet töitä ja suurin osa on yksihuoltaäitejä! hyppää kuuseen sanon sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1061095Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!30674- 69672
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530