http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk
Hyvällä mielellä.
Talvimusiikkia
16
297
Vastaukset
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä notkuu töihis siitä!!!!!!Mukavaa tämä itselleen vastaaminen
- fiilistelyäja
- loppu yllätys
- pitsagaluup
Arto,mistä parhaat pitsat pyhäsalmessa?
- 3+10=4
Parta suu vanhat ukot fiilistelee ja pers aukiset haaveilee ameriikan meininkiä , mutta kun ei , ainoo sivistys on tullu rokotuksella ja amiksen käyneet . ... :)
- 12+1
mitä nää pökkelö höpötät :D
- minä oon.
Ookkonää Oulusta?
- saattaanaa
uhkailetko???
- exä.
Mukava seurata teitä Pyhäjärvisiä täältä"Pohjoisesta",onko teillä vielä polliisi.
- 17+14=31
täälä mitään polliisii , junttilassa, työttömien ja vasureitten kersat ihhailee porvareitten meininkiä , katteissaan. haavelevat paremasta .
- 10+4=14
17+14=31 kirjoitti:
täälä mitään polliisii , junttilassa, työttömien ja vasureitten kersat ihhailee porvareitten meininkiä , katteissaan. haavelevat paremasta .
. . .. ja lisättäköön tähä seo äitin syy ku minusta kasvoi tämmönen. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=CBLUro9myHY
Mahtava ääni !!!- ukkokyselloo
Mitäpä Arton rauhaan?
ukkokyselloo kirjoitti:
Mitäpä Arton rauhaan?
Eipä ihmeempiä. Toissapäivänä tul uusia perheenjäseniä ( kaks kissaa ). Tässä puran vanhaa kylmäkonetta.
- 10+3=16
Mitteepä mulle töistä just tulin aatteleppa sitä!
- pitkää päivää.
Saitko sen fillarin auki jota raplasit pubin edessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514