http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk
Hyvällä mielellä.
Talvimusiikkia
16
272
Vastaukset
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä notkuu töihis siitä!!!!!!Mukavaa tämä itselleen vastaaminen
- fiilistelyäja
- loppu yllätys
- pitsagaluup
Arto,mistä parhaat pitsat pyhäsalmessa?
- 3+10=4
Parta suu vanhat ukot fiilistelee ja pers aukiset haaveilee ameriikan meininkiä , mutta kun ei , ainoo sivistys on tullu rokotuksella ja amiksen käyneet . ... :)
- 12+1
mitä nää pökkelö höpötät :D
- minä oon.
Ookkonää Oulusta?
- saattaanaa
uhkailetko???
- exä.
Mukava seurata teitä Pyhäjärvisiä täältä"Pohjoisesta",onko teillä vielä polliisi.
- 17+14=31
täälä mitään polliisii , junttilassa, työttömien ja vasureitten kersat ihhailee porvareitten meininkiä , katteissaan. haavelevat paremasta .
- 10+4=14
17+14=31 kirjoitti:
täälä mitään polliisii , junttilassa, työttömien ja vasureitten kersat ihhailee porvareitten meininkiä , katteissaan. haavelevat paremasta .
. . .. ja lisättäköön tähä seo äitin syy ku minusta kasvoi tämmönen. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=CBLUro9myHY
Mahtava ääni !!!- ukkokyselloo
Mitäpä Arton rauhaan?
ukkokyselloo kirjoitti:
Mitäpä Arton rauhaan?
Eipä ihmeempiä. Toissapäivänä tul uusia perheenjäseniä ( kaks kissaa ). Tässä puran vanhaa kylmäkonetta.
- 10+3=16
Mitteepä mulle töistä just tulin aatteleppa sitä!
- pitkää päivää.
Saitko sen fillarin auki jota raplasit pubin edessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159