Seksin suhteen monipuolinen nainen kateissa?

Stap on naista

Olen liki 40v vapaa mies joka haluaisi vakiintua mutta haluaisi vakiintua sellaisen naisen kanssa joka olisi ns. avarakatseinen. En tarkoita pettämistä vaan monipuolista seksiä, leikkejä, asuja ja välineitä. Itse pidän ns. normiseksistä mutta siihen on mukavana lisänä roolileikit ja etenkin pidän siinä jos nainen puettaa päälleni hieman naisten vaatteita, kietoo vyötärölleen strap on dildon ja alkaa naimaan minua sillä. Aikansa sitä tehneenä työntää anukseeni ison anustapin ja sitten on minun vuoroni. Pidän pitkistä esileikestä ja kiusaamisesta, haluan että nainen istuu kasvoilleni ja nuolen hänelle orgasmin ja saan kaikki kiimalimat suuhuni. Tai sitten jos vaikka lähtisimme johonkin, niin hän työntää anukseeni tapin ja pois saan ottaa sen vasta kun tulemme takaisin. Ja tietysti myös toisinpäin..
Eli tälläisiä leikkejä olisi mukava harrastaa oman naisen kanssa. Mutta jos tutustuu jossain naiseen niin et voi tietää hänen mielenkiinnostaan seksiin ja sen monipuolisuuteen. Eli pitäisikö jostain löytää ensin nainen seksiseuraksi joka pitäisi näistä samoista asioista ja sitten yrittää vähitellen saad suhteesta vakavempaa? Miten tässä olisi hyvä edetä ja mistä löytyy ne ns. "pervoimmat" naiset?

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsin etsin...

      Enpä kyllä osaa neuvoa, kun itselläni on täsmälleen vastaava ongelma. Erona vain se, että olen nainen. Juuri kuvaamasi kaltaiset leikit koen äärettömän kiihottavina, saatuani ensimakua entisen miesystäväni kanssa. Se suhde loppui välimatkan vuoksi, eikä uutta ole löytynyt.

      Seksiseuraa ja vakavampaakin suhdetta löytyisi, vaan menepäs kysymään mieheltä, saanko panna sinua strap- onilla tai pukea tytöksi. Hyvin suuri todennäköisyys olisi, että kaveri juoksisi kirkuen karkuun... :D

      • Hessu_xa

        Vakavan suhteen yhdistäminen ihmisten hieman erikoisempiin mieltymyksiin ja fetisseihin liittyviin toiveisiin lienee aika yleinen ongelma. Jos kahden ihmisen välillä synkkaa tosi hyvin arjessa niin luulisi avointa asennetta, kypsyyttä ja ymmärrystä liikenevän myös partnerin sisimpien toiveiden ja fantasioiden toteuttamisessa.


    • Strap on naista

      Ja tähän pitää tietysti lisätä se että olen ihan oikean miehen kokoinen ja näköinen, ei tulisi mieleenkään kulkea tytön tamineissa ulkomaailmassa. Mutta omalle naisella olisi todella mahtava antautua.. Normaalien vaatteiden alla voisi olla päivällä jotain erikoista ja me molemmat vain tietäisimme sen, ja jo pelkkä ajatuskin kiihottaisi meitä.
      Strap on:ia haluan saada koska se tuntuu mahtavalta ja tasapuolisuuden nimessä on reilua että minäkin saan jotain anukseeni jos nainen antaa sitä myös minulle. Ja miestä on turha tarjota leikkiin mukaan, vain nainen strap on:in tai dildon kanssa kelpaa.. :o) Joskus aikoinaan olen päässyt nauttimaan tästä kaikeasta ja sitä haikeudella muistelen.

      (näköjään aloitustekstiin on tullut muutama painovirhepaholainen)

      • Nainen

        Täällä nainen joka haluaisi tehdä kaikkea kivaa sinulla.


      • Nainen
        Nainen kirjoitti:

        Täällä nainen joka haluaisi tehdä kaikkea kivaa sinulla.

        Lisäksi sinua odottaa jalkojeni välissä kiva pääsiäisyllätys.


      • Mekka Pereltä
        Nainen kirjoitti:

        Lisäksi sinua odottaa jalkojeni välissä kiva pääsiäisyllätys.

        Yeah! Nikerialainen sankkeri !


      • Strap on naista
        Nainen kirjoitti:

        Lisäksi sinua odottaa jalkojeni välissä kiva pääsiäisyllätys.

        No eihän pääsiäinen ole vielä lähelläkään.. ;o) Mutta niin se varmaan on, että moni mies ja nainen saattaa haluta suhteessa jotain erikoisempaa mutta toisella ei ole siihen mitään mielenkiintoa. Ja varmaan suun avaaminen johonkin erikoisempaan ehdotukseen on varmaan vaikeaa kun pelkää toisen reaktiota, varsinkin jos se on negatiivinen ja siihen päälle vielä nolous..


      • Nainen
        Nainen kirjoitti:

        Lisäksi sinua odottaa jalkojeni välissä kiva pääsiäisyllätys.

        Joku muu on myös käyttänyt minun Nainen nimimerkkiä. Jos haluat vastata viesteihin niin keksi oma nimimerkki äläkä tule sähläämään. Raukkamaista touhua!


      • .Nainen
        Nainen kirjoitti:

        Joku muu on myös käyttänyt minun Nainen nimimerkkiä. Jos haluat vastata viesteihin niin keksi oma nimimerkki äläkä tule sähläämään. Raukkamaista touhua!

        Älä koeta olla itserakas.

        Kaiken lisäksi nimimerkki on varattu, joten jos olisit tuo nikki, nimi olisi värillinen.


    • Strap on naista
    • joma66

      Naiset, jotka olisivat kiinnostuneita myös Strap-On leikeistä, laittakaa viestiä tuleen, niin tavataan. ;) Pääsisitte käyttään pepussani sellaista strappia, että ette heti uskoisi sen sinne sopivankaan. ;-P Minut saa vaikka pukea naisten vaatteisiin.

    • Nyt olisi nimimerkkikin jos joku nainen haluaa kekustella lisää aiheesta.. :o) Eli olen keskustelun aloittaja.

    • kiusattavana kotona

      Olisi aika mahtavaa, kun kotona voisi leikkiä vaikka mitä. Toisella olisi niin paljon mielikuvitusta ja halua kiusata, että pelottaa valmiiksi ennenkuin pääsee edes sisälle. Koskaan ei voisi tietää mitä toinen on keksinyt:) Ja tätä hyvän olon jakamista voisi olla missä vaan. Ei tarvisis kuin kuiskata korvaa niin alkaisi olemaan ihan hullu olo:)
      Vaan mistä keski-ikäinen mies voisi tämmöisen pukijan ja kiusaajan löytää arkeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4169
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1532
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1383
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1193
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe