Sinulle joka vietät sitä Ruotsissa!
Itse olen pitänyt "lippua korkealla"yli 40v.ajan siellä ,nyt eläkkeellä nautin siitä "juurille palanneena"täällä Suomessa!
Hyvää ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ
3
95
Vastaukset
- Hhdhvhmfknhkb
Kiitos.
Sinivalkoinen kattaus, sininen ja valkoinen kynttilä sekä pieni Suomen lippu pöytään.
Näin se menee. Ruokailun taustalle soimaan Sibeliuksen Finlandiahymni, minä tykkään siitä, ja suomalaisesta sotilasmusiikista.- Entinen Ruosu
Täh eikö sinne Ruotsiin ole tieto kulkenut että Suomi ei ole enää itsenäinen, sehän meni silloin kun liityttiin eu.hun. Meni oma raha ja eu määrää mitä saa tehdä ja mitä ei. Se itsenäisyyspäivä on muutettu ,, ITSENÄISYYDEN MUISTOPÄIVÄKSI.,,
- ruosu
Huomasin näistä itsenäisyyspäivän juhlista tänään että Suomi on ottanut emä askeleen nationalismiin. Ei ihme että ihmisviha=rasismi kukoistaa Suomessa kun nationalismi jyrää ihan laidasta laitaan. Jopa presidetti ja hänen rouvansa joka järjesti konseertin ovat näköjään haksahtaneet nationalismiin. .Ei ihme että perussuomalaiset olivat onnellisia. Hirvittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032