Hyvvee itsenäisyyspäivää kaikille! jos joku isämmaan petturi ei tätä päevöö juhli niin painukoot sitten venäjälle! Kiitos suomi!
Itsenäisyyspäivän toivotus
18
298
Vastaukset
- soturi isänmaa
tuntematonta ja sankarihaudalle! näin meillä päin
- Rautaa rajoille
Täältä vapaan Syyrian taistelukentiltä tulee lisää sankareita ja uhreja demareiden hoidettavaksi.
- Nähtään MOT:ssa
PerSut ne jaksaa vihata itsenäisyyspäivänäkin.
Ai niin, nehän ei juhli itsenäisyyttä. Oinosen Penahan sano että se on herrojen höpötystä. Tosipersu ottaa paukut.Muistas vaan ettei hyppää rattiin. Vistbackan Raimo ei taas mene Tampereelle kun ei murretta osaa ja myöhästyy Nyssestä.
- Patia piippuun
Otatko kovatkin kännit ja lähdet tappelemaan Varkauden kaduille ? Mitähän sinäkin olet tehnyt sen Suomen hyväksi, olet tainnut nostaa vain sosiaalitukia ! Taisit tulla armeijastakin maitojunalla.
- Kansa on sankari
Euroopan marjonetit ja Brysselin Bobrikovit juhlivat Tampereella, ja puhuvat roskaa isänmaasta samalla kun kuolleet taistelljat makaavat sankarihaudoissa ja kansaa kyykytetään sosiaaliluukuilla ja YT-neuvotteluissa.
Tampereella täydellista vääristelyä ja kusetusta isänmaallisuudella ! - utelias
joutuuko venäjälle jos on töissä tänään?
- isömmmaaa
Ei joudu utelias kunhan juhlit itsenäisyyspäivää sitten työn jälkeen.
- RAATTEEN TIE KORPI
KYLLÄ RYSSÄT JAKSAA TÄLLÄKIN VOORUMILLA MARISTA MYTTA JOS ON ONKELMA NIIN TULKOOT TAULUMÄEN TORILLE NIIN MINÄ NÄYTÄN RYSSÄLÖE MOSTÄ SYOMEN SOTULAS ON TEHTY SAATANAN PERKELEEEN VITTTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Glider kiekko
No ny kaikki Taulumäen torille Juti-naamareiden kanssa. Tehrään siitä Raatteen tori !
- 3+9
Maanpetturit ja pahimman loispummit juhlii tänään Tampereella.
- suomiilmiö
Presidenttiä ja vieraitaanko tarkoitat?
- Ilmaveivi
Vuoden 1918 tapahtumat Tampereella
[Etusivu] [Vuoden 1918 tapahtumat viikko viikolta] [Näkökulmat] [Muistelmat] [Yksi vai monta totuutta?]
Tampereella oli oma merkittävä osansa vuoden 1918 tapahtumien kulussa. Kaupunki ajautui tammikuun lopulla kumouksellisten valtaan, ja käynnistynyt sisällissota jakoi kaupungin asukkaat kahteen leiriin: vallankumousta tukeneeseen punaiseen väestönosaan ja valkoisen vallan palauttamista odottaneeseen valkoiseen väestöön.
Sisällissodan alkuvaiheessa Tampere toimi punaisten sotajoukkojen kauttakulkupaikkana. Sodan edetessä Tampereen pohjoispuolelle oli muodostunut rintamalinja, joka puhkesi maaliskuussa: valkoiset alkoivat työntää punaisia edellään kohti etelää ja Tamperetta. Maaliskuun lopulla valkoiset olivat edenneet Tampereen porteille, ja kaupungin hallinnasta käydystä taistelusta muotoutui sodan lopullisen tuloksenkin kannalta merkityksellinen kamppailu. Ankarien taistelujen jälkeen senaatin joukot valtasivat kaupungin huhtikuun 6. päivään mennessä. Kaupungin valtauksessa kuoli arviolta 2 000 punaista ja 700 valkoista. - kuulin että prooooot
herrat syövät tampereella miiluniemessä tuotettua sampimätää! toivottavasti tietävät mikä apteekki päivystää.
- marjainen laa tööt
Tööt tööt pör hörr tööööööt!!!!! Pröä
olen punikin tehastyöläisen jälkeläinen Varkaudesta isi osaa nää hommat!!! - newage white trash
Suurin osa nuorisosta luulee että itsenäisyys on synonyymi talvisodan kanssa.
Kannattaa tarkistaa päivämäärä ennen kuin tatuoit sen nahkaasi.Itsenäisyyspäivän kunniaksi tässäpä ismmaa aiheisia tatskoja:
http://naurunappula.com/z/544765/
Suomalaiset arvot ovat ahkeruus,toisista välittäminen,yritteliäisyys ja siihen liittyvä sinnikkyys.Kaveria ei jätetä.Meillä ei ole ollut historiassamme tapana loisia ja harrastaa sohvalla maksaamista aatteena.
Harvempi suomalainen vastaa nykyään kuvausta.
Itsestäni tuntuu että on taisteltu turhaan näiden nykyisten kaljaa kittaavien vellihousuen vuoksi.Suuret ovat Suomipuheet,mutta totuus on että ollaan valkoista roskasakkia. - Ei EU:lle
Itsenäinen Suomi, missä sellainen on ??
Ei minun tietääkseni missään....enää...kiitos EU:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393