Kaupungin tilaisuus ostaa hotelli !

Ostajan markkinat

Ei se 190t€ niin paljon ole, Vaikka asunnoiksi muuttais.

31

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku raja

      ostappa sinä savolaenen! ei penniäkää veronmaksajien rahoja!

    • ei käyttöä.

      Antaa nyt olla monumenttina suuruuden ajoilta.

    • paikallinen yritys

      Minä en sinne mene en varmasti,minua ei saa sinne kirveelläkään.

      • tarjoan rokin

        mennään tänään.yhdessä mennään.


    • auki silloin töllöin

      Onko se jo lopullisesti kiinni.?

    • ruoka

      Ruoka on kyllä hyvää, ja eihän sitä kannata kuopata, tuota hotellia. Pitäkää kiinni, hyvät Pyhäjärviset, vai haluatteko, että kaikki kuolee kylällä!

      • Terttu HEI

        Hotelli on toiminut motteetomasti , koko toimintansa ajan. RUOKA ON ERINOMAISTA, vai kuka toisin väittää. Aika muuttuu, ja tavat sen mukana Missä nyt väki juhlii?.
        -70 --80-luvulla väki jonotti ravintolan ovella ja Pyhäsalmessakin oli monta paikkaa ,jossa käydä, ja väkeä riitti.
        Entäpä nyt , kertokoot ken käy, juodaan kotona autoissa, ym. ym.

        TOIVON VILPITTÖMÄSTI ETTÄ HOTELLIN TOIMINTA JATKUU ,PYHÄSALMI TARVITSEE HOTELLIN

        KIITOS hotellin omistajille ja työntekijöille ! Toivon, että joku muu yrittäjä jatkaa toimintaa, ellette itse aio jatkaa. (epäilen kyllä, että tämä on taas pelkkä huhu, ei toimivaa yritystä kannta lopettaa )


      • sarppa

        Ruoka on kyllä erinomaista ja siitä iso kiitos kuuluu todellakin kokeille! Alkuvaiheessa oli kylän parhaat tanssit ja jos meinasi päästä sisälle muistaakseni kannatti (piti ?) tehdä pöytäväraus,sillä porukka oli tuvan täydelt',naapurikuntia myöten.Henkilökunta oli palvelualtista ja palvelua myös saikin ja vielä ystävällistä!!
        Entäs nykypäivänä?Jos joku haluaa mennä sinne syömään niin varata täytyy etukäteen.Eräs pariskunta tuli eräänä lauantai-iltana syömään,niin heidät käännytettiin takaisin,koska etukäteen tehtävä varaus puuttui!!!Eiköhän tänä päivänä jokainen euro ole yrittäjälle tarpeellinen ja ennenkaikkea ystävällinen palvelu!
        "Paha kello kauas kuuluu...."


    • egonooomia

      jos tuo se hinta? eppäilen kovasti. oikeesti ehkä 1.9 meuroa?

    • asukasluku nousuun

      Tehhään sinne yökerho/strippiklubi.

    • No halpa ois. Luulis menevän rahakkaille heti.
      Mistä tuo hinta on tempastu ?

      Kaupungin kannattas ostaa ja sijoittaa sinne hajallaan olevaa toimintaa.

    • toimistot lähellä.

      Jep,inkkarikyläset kannattais muuttaa kaikki sinne,osa asuukin jo päivät.

    • vain sosiaalipalvelu

      Muuta toimintaa ei meillä juuri ole.

    • p4582fi

      liekö hometta?

    • hieno homma

      Tehhään siihen Terveyskeskus tai Suomen suurin päiväkoti,jos kerta home itiöitä löytyy

    • Hyvä päiväkodinpaikka tosiaankin. Helppo mennä ja tulla, iso nurmikkoalue jne...'
      Kannatan ajatusta.

      • Hipheihurraa

        Ja siinähän ne lapset oppisivat jo pienenä hotelli-, kapakkaelämään.
        Näitä päihteitä käyttäviä nuoriahan pitäjässä piisaa muutenkin.


    • Nimi ehdotuksia.

      Tässä miehessä on AINESTA!,ja tärkeintä anniskelupaikat vähenee ja alkoholi ongelmat sen myötä.

      • mitä mitä

        Onko tämä Hotell Pyhsalmi ? Miksi se loppuu ? Missä Valto ?


    • täh täh

      eikö jo kehitys mene emolahteen yrittäjäksi ....

    • Minä olisin myynyt

      Joku oli 150t€ jo tarjonnu mutta eivät muka ollu myyneet?

      • niin..

        Jos lasketaan liiketoiminnalle arvo, sekä kalusto ja laitteet puhumattakaan kiinteistöstä tontteineen ym, niin ei oo ihme vaikkei oo myynytkään, eihän tänäpäivänä saa uutta omakotitaloa sillä hintaa joten onhan tuo ihan pikkusen vaan..


    • Se on erotiikkaa

      Mairee antoi Valtsulle kenkää kun pelas liikaa strippareiden kanss
      onks joku maalanna valtsun varpaankynnet puunaseksi mairee aamul kysyi.

    • erkki.

      Puretaan ja tasataan parkkialueeksi ja kyhätään siihen jollekkin "patsas" .

    • Hotellin herkut

      JOO SEMMONEN ISO PIPPELI SOPIS PATSAAKSI.

    • ennen oli valot.

      Onko Emolahden yrittäjä lopettanut,kun on paikat pimeenä.

    • T.R takas.

      Eikös Emolahteen tule vuodenvaihteessa uusi yrittäjä?
      muut siellä ei menesty,kuin Tapsa aikoinaan.

    • Iso napa

      Onks se tapsa jolla on se iso napa ?

      • biitsiboy

        Tapsa takas. Reilu, mukava ja hyvät suhteet artisteihin.


    • todella hiljaista.

      Oli toimintaa läpi vuoden.

    • T.R osais hoitaa

      Siirretään hotellikin Emolahteen,niin tulee toimiva miliöö.
      On sitten kaikki Kaupungin palvelut saman katon alla.
      ei siirto mahdotonta olisi ,siirtäähän ne laivojakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe