Osaako joku sanoa millä pikakomennolla saan sivun näkyviin, kun kirjoitan koodaus kielellä tai muotoilen sivuan ja haluan välillä katsoa miltä se näyttää?
Tai millä muulla tavoin näen muotoillun sivun?
Kaikennäköisiä ohjeita kyllä löytyy koodaus kieleen, mutta eipä löydy siihen, kuinka näen mitä teen?
pikakomento
ärsyttävää
3
110
Vastaukset
- ole hyvä vaan
olisit tietysti voinut kertoa mihin ohjelmaan sitä koodia naputtelet...?
Helppo tapa on avata selaimeen se sivu jota koodaat. Koodaa sitten millä ohjelmalla lystäät, aina kun teet muutoksia ne näkyy selaimessa sen jälkeen kun olet painanut sivun päivitysnappia...- ei ärsyttävää
Kiitos vastauksesta! Minä koodaan Notepadiin. Nyt ei enää ärsytä, kun toimii tuo homma. Muistaakseni pikakomentoa käyttämällä sai sivun näkymään heti tallenuksen jälkkeen ilman päivitystä.
Sivu päivittyy useimmissa selaimissa f5 napilla myöskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850