Rumat kulmakarvat? :(

Helppiii :(

Moi! Mä katoin mun eppuluokankuvii ja oikeestaa 1.-3.lk luokkakuviii ja jotain lomakuvii. Mullla oli sellaset aika tavalliset kulmakarvat ja olin aika ruskee ja hiukset huonoskunnos, ripset oli taas selllaset normit, aika tummat ja normi pitkät (oon huonokuvailleee nyt itteeni kun o kiire :DDD Ja sit kännykäl kirjatan x-) ) Kun olin neljännel rupesin kattooo ittteeni peilist ihan koko ajan :DD (oke ei ny iha) No, mul oli sillo sellaset tooosi pitkät ja sellaset ripset joista tykkäsin sillon ja edelleen ♥♥♥ Olin värjänny hiukseni sellasiks punertaviks ihan vään (siiis IHAAAAN VÄHÄ punaista sävyyy muute aika ruskeet // 99% ruskeet ja 1% punast, oke :D ) Sit olin iha normin näköne mun mielest ja mul oli niiiii kirkkaan sinisen ihanat silmät nyt ne on aika harmaat :( muut silti tykkkäää joten ihan sama niist (ei täää nii tärkeee juttu mulle sit ku kuulostaaa mut täää asia ärsyttäää mua aina välil Dx) nyt oon 6lk ja mul on aika tumman ruskeet kulmakarvat ne on silti aika näkyvät ja sellaseet.... ööö.... emt ne on rumat :( Mitä mieltä ootte sellasist? Ku äiti ei osaa sanooo D: Ja siis muuten harmaan siniset silmät ja ihan normi muute ooon 152cm ja jotai n 3234kg :) // mut ku ne hitsin kulmakarvat on ainut huono asia joka stressaa mua ku näytän siskon mielestä USEIN vihaselt mut sit taas kamujen mielestä en ollenkaa :O ????? leikkasin etuhiuksetkin mut ne on ärsyttävät ;// OOn siiis tyttö ja pliiis vastaa jotain :)))) // SORI JOS ET SAA SELVÄÄÄÄ d:

8

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xx.............

Kuva selventäis asiaa?

• ://

anteeks oli kauhee kiire ku unohdin saunan päälle ja muistim se just ku aloin kirjottaa :( // sori jos et ymmärrä

• Kslslsp
        :// kirjoitti:

anteeks oli kauhee kiire ku unohdin saunan päälle ja muistim se just ku aloin kirjottaa :( // sori jos et ymmärrä

Jos kulmat häiritsee nii nypi ne äläkä tuu tänne selittään jotain mistä ei saa yhtään mitään selvää.

• Älä huolli
        Kslslsp kirjoitti:

Jos kulmat häiritsee nii nypi ne äläkä tuu tänne selittään jotain mistä ei saa yhtään mitään selvää.

ite olen sitä mieltä et nyppiminen pilaa KAIKEN. Muoto lähtee yms. tummat o hienommat ku vaaleet minun mirlest. oot nuorikn. älä huoli!

• kulmakarvisti
        Älä huolli kirjoitti:

ite olen sitä mieltä et nyppiminen pilaa KAIKEN. Muoto lähtee yms. tummat o hienommat ku vaaleet minun mirlest. oot nuorikn. älä huoli!

Kulmien nyppiminen EI pilaa kulmien muotoa tai mitään muutakaan jos sen tekee oikein ja järkevästi, jola ei mun mielestä oo mitenkään erityisen vaikeeta...

• kulmakarvisti
        Älä huolli kirjoitti:

Kulmien nyppiminen EI pilaa kulmien muotoa tai mitään muutakaan jos sen tekee oikein ja järkevästi, joka ei mun mielestä oo mitenkään erityisen vaikeeta...

• girlwithfire

cmon nyppiminen pilaa kaiken? riippuu totta kai nyppiikö sellasista milliviivoista, mutta jos on kaks puskaa ja joskus epäonnisis yks nii suosittelen. joten testaa vaan :)

• ......

itellä on kulmat peittää suunnilleen puol naamaa (okei, ehkä vähän liioiteltu, mut tosi paksut, melkeen yltää yhteen tosta nenän päältä ja tummat..) ja nämä on ihan mahdottoman kivat, kun saa nypittyä nätin näkösesti, eikä tarvitse kulmakynää! Joten jos oikein ymmärsin kuvailusi, niin oo vaan onnellinen. Tummista ja paksuista on helpompi lähtä siistimään nättejä kulmia, kun olemattomista vaaleista:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4353
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1657
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe