WhatsApp ja netti

einiinfiksu

Latasin tuossa ehkä viikko sitten WhatsAppin Nokiaani. Minulla on käytössä rajaton netti (ainakin käsittääkseni pitäisi olla, tuskin sopimus on miksikään yhtäkkiä muuttunut). Ongelmani on seuraava: vaikka sulkisin WhatsAppin, netti jää silti päälle. Se kuluttaa akkua enkä siksi haluaisi pitää sitä yllä 24/7. Luulen myös että ihmiset ottavat minuun yhteyttä luullen minun olevan paikalla. Aluksi sain jostain WhatsAppin asetuksista laitettua sen sillä tavalla, että netti menee päälle vasta kun aukaisen itse sovelluksen. Nyt netti ei kuitenkaan enää häviä minnekään vaan jää päälle, vaikka valitsen asetuksista samat asetukset kuin aiemmin. Onko kellään sama juttu? Ja vielä voisi mainita, että kotonani ei ole wlan-yhteyttä vaan käytän tavallaan puhelimen omaa nettiä, mikä kuluttaa akkua siis enemmän. En haluaisi ladata akkua joka päivä, ehkä jopa useita kertoja päivässä.. Kokeilin sammuttaa puhelimen ja kun aukaisin sen uudestaan, netti tuli automaattisesti päälle. Tiedän, ettei tämän periaatteessa pitäisi olla ongelma, koska minulla voin käyttää nettiä rajattomasti, mutta kyllä tämä minua silti häiritsee. Tietääkö kukaan, mitä tehdä?

5

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500) 520

      Jos kyse on Lumiasta on mahdotonta että netti jäisi päälle eli aktiivikseksi vaikkei sovellusta käytä eikä se ole aktiivinen muutoinka kuin viestin saapuessa tai lähetettäessä,mitään säätöä ei tarvita eikä olekaan.Taustatehtävissä jos on sallittu se mahdollistaa viestittelyn vaikket ole paikalla ja sovellus sammuneena eli saat yläpalkkiin hälyn viestistä ihan kuin tekstiviestissä.Tämän jälkeen nettiyht.katkeaa etkä ole paikalla mutta tavoitat saapuneet whatsapp viestit.Simppeli juttu.
      .

      • einiinfiksu

        Joo ei ole Lumia vaan Asha, ainakin toistaiseksi. Kiitos kuitenkin.


    • 5230,. (500) 520

      Joo mä arvasin että symbian sulla,esim. mullakin nokia 500 whatsapp pitää nettiä kokajan päällä,samoin ashat,- s60/s40 whatsapp kun on suunniteltukin niin että ne pitää jatkuvasti yhteyden päällä,paitsi lumioissa joissa on jo kehittyneempi sovellus joka osaa automaattisesti katkaista 3G tai wlan yhteyden,sen takia onkin mukava pitää lumiassani whatsappia koska se ei syö ylim.akkuvirtaa

      • series 40

        Asha ei ole symbian vaan s40 ( series40)


    • PiEtU65

      Testattu symbian s60

      1. Sulje whatsapp

      2. Käynnistä whatsapp asennuksen poisto. Paina "punaista luuria"/"keskeytä" painiketta.

      nyt se menee pois asennuksen poisto ikkunasta.

      3. jos se kysyy "Haluatko keskeyttää asennuksen" paina "kyllä". (voit joutua menemää takaisin asennksen poistoon painaaksesi "kyllä")

      Nyt internet yhteys pysyy kiinni ja whatsapp:a ei kuitenkaan ole poistettu, voit käynnistää whatsapp:n normaalisti

      ja se näyttää kaikki viestit joita et ole vielä lukenut.

      uusi tapahtuma tarvittaessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe