Mieheni panomiesten panomies menneisyydessä.

Ellunkanat

Selvisi että mieheni onkin kaikkea muuta kuin mitä antanut ymmärtää edellisissä suhteissa.

Harrastanut seksiä lähes jokaisen naispuolisen kaverinsa kans ja ilmeisesti jokatoisen vastaantulevan kans. Mm. parhaimman nykyisen kaverin kans, parturikampaajan kans. Siis nämä ollut ennen meitä. Ollut panomiesten panomies!
Tähän asti luullut tai ymmärtänyt hänen puheistaan että ollut ujo, eikä niitä eksiä oo pahemmin ollut.

Ei siinä vaan nyt tuntuu siltä että osa ollut valkoista valetta, oon luullut jotain muuta. Tuli ihan jotenkin ällö olo itelleen vatsanpohjaan. Suoraansanottuna tajunta järkkyi kun kertoi. Itselläni (ollaan 30v ) ollut todella vähän, sillä olen seurustellut useita vuosia.

Mitenkä saan taas mieleni rauhoittuu, kun mua vaan ällöö tuo asia että oon tavannut kaikkia noita tyyppejä tietämättä heidän sekstailuistaan ym. Kuvottaa koko homma nyt.

15

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+4

      Sulattele nyt vain vähän aikaa. Kyseessähän on kuitenkin menneisyys.
      Luottamuksen kannalta suhteessa olisi tietenkin viisasta hiukan raottaa sitä menneisyyttäkin, mutta yksityiskohtien kertominen ai ole viisasta. Jossakin kohtaa asiat voivat alkaa kalvamaan toisen mieltä.
      Olisitko suhtautunut mieheesi eri tavalla, jos olisit tiennyt menneestä?
      Ehkä hän osaa itse parhaiten valottaa, miksi ei ole halunnut menneestä kertoa.

      • "_"

        En varmanakaan olisi häneen ikinä ihastunut jos olisin tuolloin tiennyt hänen seikkailuistaan että on oikeesti tuollainen. En olisi pitänyt häntä tyyppinäni. En ole ikinä ymmärtänyt tuota et pannaan ristiin rastiin, mulle ne petipuuhat on tärkeitä kenen kans sitä tekee. Enhä mä mikään itsekään neitsyt ole mut en mä kavereitani pane vaikka kuinka himoissani olisin. Niin pettymys tää oli kun oon tähän asti luullut että hänenkin mielestä tuo ympäripaneskelu on ällöö kun mm. väheksyy kavereitaan jotka sillätavalla käyttäytyy. Nyt kalvaa vaan mieltä että hänellä on monia naispuolisia kavereita joiden kans hänellä ollut seksisuhde, mitenhän sellaista asiaa voi unohtaa kun kuitenkin joudun kohtaamaan hänen "ystäviään". En siis usko että olisi meidän aikana ollut, paitsi sitähän ei koskaan tietenkään tiedä. Sydämeni pohjasta uskon että on rehellinen ja uskollinen mulle aina ollut. Mut se tieto näistä vaan saa puistattaa. Pidän häntä ihan helppoheikkinä.


      • Ellunkanat

        Ja siis täähän tapailee näitä ystäviään, käy parturissa, on puheyhteyksissä näiden kans edelleenki. En vaa tiiä mitä luulla ja ajatella enää..


      • raasu4
        Ellunkanat kirjoitti:

        Ja siis täähän tapailee näitä ystäviään, käy parturissa, on puheyhteyksissä näiden kans edelleenki. En vaa tiiä mitä luulla ja ajatella enää..

        Aloin seurustella varatun kanssa.jolla oli sutinaa muiden kanssa ennen mua. nyt ei välitä mitä tekee. Löytyy kortsuja on yötä poissa ja profiili netissä deittipalstalla.
        Yhteydenpito ja yhteinen aika on vähentynyt. Kuinka niin kiinteä suhde voi muuttua
        miehen pelikentäksi,jossa hän tekee mitä haluaa. nämä hairahdukset eivät ole kuulemma sitä ,että pettää. on vaan tyytymätön elämään. Ja jos uskon olenko tyhmä ja jos en usko olenko liian tiukka? Keskustelu saa aikaan vihamieelisen mökötyksen. Itsehän petasin. ja ero on vaikeaa,koska jos vaan kuvittelen,että kaikki on huonosti meidän välillä.


      • miess39
        "_" kirjoitti:

        En varmanakaan olisi häneen ikinä ihastunut jos olisin tuolloin tiennyt hänen seikkailuistaan että on oikeesti tuollainen. En olisi pitänyt häntä tyyppinäni. En ole ikinä ymmärtänyt tuota et pannaan ristiin rastiin, mulle ne petipuuhat on tärkeitä kenen kans sitä tekee. Enhä mä mikään itsekään neitsyt ole mut en mä kavereitani pane vaikka kuinka himoissani olisin. Niin pettymys tää oli kun oon tähän asti luullut että hänenkin mielestä tuo ympäripaneskelu on ällöö kun mm. väheksyy kavereitaan jotka sillätavalla käyttäytyy. Nyt kalvaa vaan mieltä että hänellä on monia naispuolisia kavereita joiden kans hänellä ollut seksisuhde, mitenhän sellaista asiaa voi unohtaa kun kuitenkin joudun kohtaamaan hänen "ystäviään". En siis usko että olisi meidän aikana ollut, paitsi sitähän ei koskaan tietenkään tiedä. Sydämeni pohjasta uskon että on rehellinen ja uskollinen mulle aina ollut. Mut se tieto näistä vaan saa puistattaa. Pidän häntä ihan helppoheikkinä.

        Mä ymmärrän sua ihan täysin ja ymmärrän myös periaatteitasi. Olisipa minulla sinut. :) En itsekään hyväksy omalta puolisolta villejä juttuja menneisyydestä, koska olen itse tunneihminen ja ehkä vanhanaikaisesti ajatteleva. Valitsin sitten sen tien, että halusin selvittää hänen menneisyytensä hänen kanssaan perin pohjin, mutta pienin askelin. Siten voin punnita, että hyväksynkö hänet sellaisenaan vai en?

        Parempi, että säkin sanot sille ukolles, että kakista nyt kaikki ulos, niin ei jää sun arvailujen varaan, että ketä pannut ja ketä ei? Muuten sä tulet hulluks ja alat oikeesti epäillä kaikkia naispuolisia tuttuja, että onkohan se totakin?
        Sitten kun kakistelut kakisteltu, niin sä voit punnita, että haluatko jatkaa sen kans vai et?


      • kaikenlaista
        miess39 kirjoitti:

        Mä ymmärrän sua ihan täysin ja ymmärrän myös periaatteitasi. Olisipa minulla sinut. :) En itsekään hyväksy omalta puolisolta villejä juttuja menneisyydestä, koska olen itse tunneihminen ja ehkä vanhanaikaisesti ajatteleva. Valitsin sitten sen tien, että halusin selvittää hänen menneisyytensä hänen kanssaan perin pohjin, mutta pienin askelin. Siten voin punnita, että hyväksynkö hänet sellaisenaan vai en?

        Parempi, että säkin sanot sille ukolles, että kakista nyt kaikki ulos, niin ei jää sun arvailujen varaan, että ketä pannut ja ketä ei? Muuten sä tulet hulluks ja alat oikeesti epäillä kaikkia naispuolisia tuttuja, että onkohan se totakin?
        Sitten kun kakistelut kakisteltu, niin sä voit punnita, että haluatko jatkaa sen kans vai et?

        no eikait suhteen tarkoitus ole kertoilla kaikkia entisiä ja joka sellaista vaatii ei taida olla ihan sopeva puolisoksi. nää vanhanaikaisuuksien kunnioittajat tieten haluaa sen varjolla tutkia entisen elämän kait se riittää kertoa onko ollu jonkun kanssa ja useiden...en ottais sellaista jolle tiliä tehtävä kaikesta ku se koskettaa myos niitä entisen elämän kumppaneita ja heidän yksityisyyttään.


      • Toinen 39 mies
        kaikenlaista kirjoitti:

        no eikait suhteen tarkoitus ole kertoilla kaikkia entisiä ja joka sellaista vaatii ei taida olla ihan sopeva puolisoksi. nää vanhanaikaisuuksien kunnioittajat tieten haluaa sen varjolla tutkia entisen elämän kait se riittää kertoa onko ollu jonkun kanssa ja useiden...en ottais sellaista jolle tiliä tehtävä kaikesta ku se koskettaa myos niitä entisen elämän kumppaneita ja heidän yksityisyyttään.

        Rakkaus on vapaata - ketään ei voi hallita tai omistaa juuri mitä mustasukkaisuus on ..
        Kaikilla ihmisillä on aina menneisyys mihin et kuulu eikä asia kuulu muille kuin ihmisille itselleen ..
        Jos hän haluaa olla kanssasi nauti joka hetkestä ja anna nautinto myös hänelle ..
        Jos hän haluaa mennä .. etsit itse toisen etkä murehdi vanhaa .. kestää varmasti oman aikansa että on valmis seuraavaan


    • Karpaasi

      Minusta miehesi on toiminut aikuisesti ja oikein. Monet miehet toitottavat entisistä panoistaan jopa seurustelusuhteessa. Olisiko sinusta ollut parempi että hän olisi toiminut näin? Minusta hänen toimensa osoittavat kypsyyttä. Ja toisaalta, mitä hiton väliä entisillä hoidoilla on? Ei ne värkit kulu käytössä. Kokemusta siitä tulee, olisit ylpeä karjustasi kun osaa naisen tyydyttää.

      • Mejrami

        Mitäs ylpeää siinä on? Kyllä mä oon enemmän ylpeä siitä ettei itellä ollut tarpeita panna jokaista kaveriani läpi. Ennemmin kuvottavaa et paneskellut ympäriinsä kaikkien kans. Kyllä enemmän seksikokemusta mielestäni saa kun harrastaa yhden ja saman kans eikä kännissä yhdenillanjuttuja. Eihä siinä toista silloin opi tuntemaan. Mitä hemmettiä pitää antaa ymmärtää olevansa muuta kuin on alkujansa jo? Onhan se mukava kutsua hänen parhaat ystävänsä sitten tulevaisuudessa häihin, tulisko pano1 vaikka bestmaniksi, pano2 morsiusneidoksi ja lisäksi liuta muita näitä "ystäviä" käkäkäkä!


      • taiteilijatarviimuusaa

        Älkäähän nyt arvon naiset. Eikös se ole toisaalta hyvä, että lapsia syntyy, niin tuo huoltosuhde alkaa korjaantumaan meidänkin maassa. Toisaalta, onkohan vaimo laittanut jalkansa yhteen, kun on ollut tarve ulkoiluttaa muualla. Onhan miehesi ollut ahkera ja toisaalta hän on tehnyt onnelliseksi monet.


    • Tekevälle sattuu

      Jep, on toi jatkuva panoilu aika tavallista monilta. En mene haukkumaan toisia siitä mitä tekevät, itsepähän menevät.

      Minusta parasta on kuitenkin odotella ja tutustua paremmin toiseen. Joskus myöhemmin voi sitten siirtyä suhteessa eteenpäin, jos homma toimii kummankin mielestä. Käyn kyllä baareissa, mutta lähden sieltä yksin omaan kotiin nukkumaan.

      En minä mitään panomiestä huolisi, arvostan sellaista, joka on maltillisempi tässä asiassa. Olen taipuvainen uskomaan, että nuorena ne ovat olleet yhtä kiertäviä miehiä, kuin vanhoinakin.

    • panomiehen ex

      Panomies minunkin ex-mies oli ollut. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen alkoi kertomaan lukuisista naisistaa ja panoistaan. Senkin hän kertoi, että ikinä hän ei ollut kondomia käyttänyt. Ja huorissa oli käynyt nuorena ja tekisi sen vielä uudestaankin jos olisi nuori ja vapaa. Hänen mielestään huorissa käynnit on normaaeja nuoren miehen seikkailuja. Että sellainen ajattelumaailma miehillä. Olisin ollut mielummin kuulematta näitä juttuja, koska jostain syystä meni maku koko mieheen. Meillä oli tässä suhteessa vähän eriävät mielipiteet.

    • jokunen tapaus

      Kuulostaa tutulta ... väittää olevansa ujo ja viimeistään humalassa yrittää panna kaikkea minkä kiinni saa. Mikä "ujoissa" miehissä oikein on?

    • ujopanomies

      Ne on kovia poikia paneen, ujot ja hiljaiset. Jostain syystä naisilta irtoaa heille helposti pesää. Ja aika helppo rooli vielä vetää, ujo ja hiljainen.

    • yökki

      Sama mulla täällä. Mieheni kertoi seurustelun alkuvaiheessa että ei hän eron jälkeen ole ollut kuin muutaman naisen kanssa ja yht´äkkiä niitä olikin yli kymmenen. Deittipalstoilta löydettyjä ja monta naista viikossa. Yököttää tollaset siat. Munkin mieheni on pannut kaikki naispuoliset kaverinsa ja kaverien naisetkin läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe