Hihat palo!

hihat palo

Siis voisiko joku, ystävällisesti, kertoa, miten ja mistä sivuilta rekisteröidytään, ja luodaan oma nimimerkki? Kiitos, etukäteen.

Tunnin olen yrittänyt tuolta oikeasta yläkulmasta "LIITY JÄSENEKSI!" - sivulta, mutta eihän sieltä aukea MIKÄÄN SIVU!

Hermot meni : )

Mutta KIITOS jos joku vaikka linkittää.

16

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normikauraa

Jaa..
      Eipä oikein osaa muuta kuin sanoa että minulle toi rekisteröinti näyttäis toimivan.
      Kokeile toisella selaimella, tyhjennä välimuisti ja poista evästeet/cookies.. Siis normikauraa nettipalveluissa..

• pahenee>>>

Suomi24 tällä hetkellä todella sekaisin. Samat ohjelmat, samat selaimet,,toisella toimii, toisella ei.
      Esim. kuvien lataus. Toisella toimii, toisen heittää yhteisön sivulle. Pahenee päivä päivältä.

• näytä nopeammin sarv

Joo, muuallakin huomattu(vika ei siis ole omien korvien välissä!), esim kuvan rekisteröinti ei onnistu ollenkaan, heittää rullanpyörimisten jälkeen jollekin pääsivulle takaisin, ja systeemi toimii tosi hitaasti, onko muillakin samanlainen etanatoimintajuttu?

• Joo. En saanut laitettua profiilikuvaani, vaikka kokeilin kolmella eri selaimella (IE, Firefox ja Chrome). Rikki on systeemi ja välillä hidastelee ja toisiin aihealueisiin ei tahdo välillä päästä millään. Sitten vielä, kun jätän viestini, niin ilmoitti ainakin 10 kertaa: laiton toiminto, enkä saanut viestiäni sisään. Ajattelin, että johtuu mobiililaajakaistani jaetusta/kiertävästä ip-osoitteesta ja sen olemisesta "mustalla listalla", mutta sekin vaihtui kyllä muutaman kerran, kun sammutin välillä koneeni. KORJATKAA PIAN, PLIIS!

• perusta kuntoon!

@suomi24 puhuu palvelujen uudistamisesta.
      Pitäisi ensin saada palvelut toimimaan.
      Ihan edes perusasiat.

• ken_tietää

Kyseessä saattaa olla pelkkä viivytys-taktiikka. Luvataan parempaa ja sillä tavalla saadaan porukka pysymään täällä ja odottelemassa mitä tuleman pitää.

• Odottelua

Profiilikuva on odottanut hyväksymistä jo kaksi vuorokautta, suhteellisen hidasta toimintaa, vai onko niin ettei kuvallista profiilia voi olla jatkossa muilla kuin plus- paketin hankkineilla?

• yli_kk_jo

Kaksi päivää ei vielä ole yhtään mitään. Minulla ollut kuva kateissa jo yli kuukauden eikä paremmasta ole mitään tietoa, päin vastoin , koko ajan pahenee.
      Ylläpidolta turha kysyä...vastaus on ....hiljaisuus.....ehkä eivät osaa suomea ???

• kuinka on ??

Pitääkö tuo yllä mainittu tulkita niin että vanhoja profiileja ei enää pysty käyttämään ??
        Kysehän on pelkästään kuvien lataamisesta.

• kuviakuvia

Eihän siinä uuden profiilin perustamiseesa mitään ole ollut vaan siellä kuvien lataamisessa. Miten sen kanssa nyt ??

• minä

Mutta hetkonen... Eihän aloittajan ongelma ollutkaan kuvien lataaminen...

@suomi24

• minä
        minä kirjoitti:

Mutta hetkonen... Eihän aloittajan ongelma ollutkaan kuvien lataaminen...

@suomi24

Ai vastasikin molempiin.

• vasikoitu nimi

Tässä hyvä neuvo : Älä rekisteröi se johtaa vain isoihin ongelmiin !!

Ylläpito vasikoi nimesi kuitenikin !!

• väärä nimi

hah onneksi se oli väärä nimi!

• vastis @
        väärä nimi kirjoitti:

hah onneksi se oli väärä nimi!

Niinpä kuka tänne oikeita tietoja laittaisi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      39
      7628
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      231
      2172
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      65
      1715
    4. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1518
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1475
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      174
      1370
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      53
      1104
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      202
      1054
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      30
      1001
    10. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      968
    Aihe