Koska se on Mestarimme tie, se on myös kaikkien meidän hänen seuraajiensa tie.
Menestyksen apostolit ovat harhaoppisia. He pyrkivät eksyttämään valitutkin valheen voimaannuttamilla puheillaan. Älkää rkstityt eksykö, vaan tuntekaa Herranne ja Vapahtajanne, sillä hänen tulee lisääntyä ja meidän vähentyä, eikä pännvastoin kuten harhaoppiset opettavat.
Mestarimme tie on via dolorosa
21
79
Vastaukset
- teu,
" ä-e "
Samaa sulle , olen kirjoittanut viiden vuoden aikana Kristuksen
kärsimus historian , ja se on aina häitetty . Miksi ?
Sinun alku on n. suurinpiirtein sama , kannattaa nyt mietti'ä
mitä haluaa asioista saada esiin , ymmärrätkö ..
En minä kään ymmärrä menestys apostolija , koska sellaisiä ei
ole , eikä menestys kirjoittaja ole mistään kotisin ,,
Esimerkiksi Jeesus ei olisi koskaan hyväksyntt Menestyksen
vetäjän roolia koska Hän Rakasti meitä syntisiä ihmisiä
ja siksi oli ISÄN kanssa valitsemassa TÄMÄN TIEN joka
oli Tuskien taival ja sitä parantamaan Hän tuli.. - *sisar*
Shalom...
Kyllä tämä kristityn tie on via Dolorosa, ei palvelija ole Herraansa parempi.
Herra tuli parantamaan meitä aivan, mikä lihalle on vaikeaa ymmärtää.
Hengessä se on vapaus Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.
Olemme tomua ja tuhkaa.
Jeesuksessa Kristuksessa saaamme uskossa olla jo taivaallisissa.
Fil.4:13..
Kaikki minä voin Hänessä, joka minua vahvistaa.
Runsain siunauksin...- teu,
Niin mietin sellaista tapausta , eräässä tulipalossa paloi kristitty
Elikkä kun siitä tuli , tomua ja tuhkaa , Hänen Uskonsa riittää
että hän saapi onnellisen PARATIISI matkan ja sen jälkeen
Jeesuksen kutsun , Viimeisellä Tuomiolla , kuulla sen "TULE"
Tuomion joksai on mainittu kaksi , tällä "TULE" tuomiolla saa.
Taivas kutsun .. kun toisella "MENE"joutuu Tulijärveen mikä
se on , se on sielunvihollisen ja hänen palvelijoitten tyyssija.
Se on 7. miljardin ihmisen tyyssija . koska uusi luku tulee.
8Miljardia jo 2020 eikä elävistä pelastu kuin 350-400. mmiljoonaa - teu,
"sisar".
Fil. 4:13. : ota teksti .
Kun Jumala antaa tehtävän ja Kärsimyksen /kärrimyksiä. Hän aNTAA MYÖS NIIHIN
VOIMAN ja kyvyt niille . jotka Häntä "odottavat ", Häneltä apua ja voimaa rukoilevat
ks, Jes. 40:28.-31; 2 Kor .12:7-10 .
Mark. 9:23.Niin Jeesus sanoi : " jos voit !", Kaikki on mahdollista sille,
................. Joka uskoo.
24, Ja lapsen isä huusi ja sanoi : minä uskon ; auta minua epäuskossani .. - teu,
teu, kirjoitti:
"sisar".
Fil. 4:13. : ota teksti .
Kun Jumala antaa tehtävän ja Kärsimyksen /kärrimyksiä. Hän aNTAA MYÖS NIIHIN
VOIMAN ja kyvyt niille . jotka Häntä "odottavat ", Häneltä apua ja voimaa rukoilevat
ks, Jes. 40:28.-31; 2 Kor .12:7-10 .
Mark. 9:23.Niin Jeesus sanoi : " jos voit !", Kaikki on mahdollista sille,
................. Joka uskoo.
24, Ja lapsen isä huusi ja sanoi : minä uskon ; auta minua epäuskossani ..Sisar.
Kiitos muistutuksestasi ..
Kiitos toivotuksista , olen ollut 3 vko aikana paljon pois
nyt alkaa ehka taas rauhallisempaa .
Kyllä tämä kristitryn tie on via Doloroosa .
niimpä kuitenkin .
Siunausta sinulle ja koko perheelle
Ja hyvää itsenäisyys päivää , seuraavaan on 364 pv. - *sisar*
teu, kirjoitti:
Sisar.
Kiitos muistutuksestasi ..
Kiitos toivotuksista , olen ollut 3 vko aikana paljon pois
nyt alkaa ehka taas rauhallisempaa .
Kyllä tämä kristitryn tie on via Doloroosa .
niimpä kuitenkin .
Siunausta sinulle ja koko perheelle
Ja hyvää itsenäisyys päivää , seuraavaan on 364 pv.Shalom...
Kiitos Rakas veli Teu...
Samoin sinne koko perhekunnalle.
Siionin wirret ja wirsikirja.
Wirrestä 500.
Säe 1..
Oi Herra, meitä suojele ja ole turvanamme, Sun voimallasi varjele Sä meitä kodissamme. Suo myöskin siunauksesi, Vakainen varjeluksesi Matlkaansa lähtevälle.
Ylistys Herralle...pian pääsemme taivaan kotiin...
Runsain siunauksin... - fariseus, tule julki
*sisar* kirjoitti:
Shalom...
Kiitos Rakas veli Teu...
Samoin sinne koko perhekunnalle.
Siionin wirret ja wirsikirja.
Wirrestä 500.
Säe 1..
Oi Herra, meitä suojele ja ole turvanamme, Sun voimallasi varjele Sä meitä kodissamme. Suo myöskin siunauksesi, Vakainen varjeluksesi Matlkaansa lähtevälle.
Ylistys Herralle...pian pääsemme taivaan kotiin...
Runsain siunauksin...Elämä Kristuksessa on kuitenkin RAUHAN tietä. Ongelmaa ei ole kun ihminen on päässyt Kristuksen sanan kautta Pyhän Hengen voimassa KRISTUKSEN omaksi.
Mutta tämä edellyttää kaikesta omasta pyhyydestä ja hyvyydestä luopumista, jotta Kristus saa tayttää sydämemme.
Eipä ole vuosikymmniin enää kuulunut esikoislesytadiolaisuudessa sitä julistusta, että myös omasta pyhyydestä on tehtävä parannus. Se onkin vanhalle aadamille todella vaikea parannus. Ylpeys joka ihmisluonnossa on ei helpolla anna ottaa itseään kiinni, viimeiseen asti se taistelee, ettei se rääpäle vain paljastuisi. Siksi tämä kaikki kuvottava tekopyhyys rehottaa tälläkin palstalla. fariseus, tule julki kirjoitti:
Elämä Kristuksessa on kuitenkin RAUHAN tietä. Ongelmaa ei ole kun ihminen on päässyt Kristuksen sanan kautta Pyhän Hengen voimassa KRISTUKSEN omaksi.
Mutta tämä edellyttää kaikesta omasta pyhyydestä ja hyvyydestä luopumista, jotta Kristus saa tayttää sydämemme.
Eipä ole vuosikymmniin enää kuulunut esikoislesytadiolaisuudessa sitä julistusta, että myös omasta pyhyydestä on tehtävä parannus. Se onkin vanhalle aadamille todella vaikea parannus. Ylpeys joka ihmisluonnossa on ei helpolla anna ottaa itseään kiinni, viimeiseen asti se taistelee, ettei se rääpäle vain paljastuisi. Siksi tämä kaikki kuvottava tekopyhyys rehottaa tälläkin palstalla.Oksenna veljeni ne loputkin sapet. Sinua on Herra kutsunut vapauteen vuosikaudet, mutta sinä et ole ottanut vastaan kaikkea hyvyyttä,, jota olisi Jumalalla tajottavana. Tämä on totuus, vaikka väitätkin vastaan. Nimittäin vapaa ei riehaannu jatkuvasti syytelemään toisia.
Eikö Mestarin Via Dolorosa päättynytkään koskaan? Mietitään sitä hetken!
- teu,
Niin vihne , Mestarin Via Doloroosa , loppuu vamasti joskus ,
mutta koska , ehhkä silloin kuin ,saa ta na joutuu tulijärveen
ja kaikki rauhoittuu , eli kukaan ei enää tee pahaa , silloin
kaikki on käynyt Viimeisen tuomion .
Ja kaikki saielut on pyydetty Paratiisista tuomiolle , katsohan
kukaan ei mene suoraan minnekkään , kuten eräs sanoi miksi
minusta siksi että tässä järjestyksessa on kaikki luvattu, tehdä. - Et o jeesus sori vaa
Miksi tahallaan vääristelet Jumalan sanaa vihne? Luuletko ihan oikeasti olevasi Jeesus, vai mistä tuo johtuu? Mehän tiedämme hänen menneen kunniaan, Isän oikealle puolelle. Me kristityt puhumme IHMISEN ELÄMÄSTÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN SEURAAJANA!!
Me kristityt emme puhu Jeesuksena elämisestä, niin kuin harhaoppiset ovat asemansa käsittäneet suunnattomassa ylpeydessään, vaan Jeesuksen seuraajana elämisestä.
Tollanen höpötys oikeasti risoo, kun ihmisillä ei ole minkäänlaista realistista käsitystä itsestään. Tulee mieleen että kun kerran menisi tiejyrä ylitse, että edes vähän paanuppi selkiäisi ja omat mittasuhteet alkaisivat kirkastumaan. Noin höntiksi ei ketään ihmistä uskoisi. Kamalaksi palloksi on piru pullistanut syntiset! - Ei mahdu ovista sisälle.
Vanhan ihmisen on kuoltava, ei suinkaan paisuttava muodottomaksi!! Et o jeesus sori vaa kirjoitti:
Miksi tahallaan vääristelet Jumalan sanaa vihne? Luuletko ihan oikeasti olevasi Jeesus, vai mistä tuo johtuu? Mehän tiedämme hänen menneen kunniaan, Isän oikealle puolelle. Me kristityt puhumme IHMISEN ELÄMÄSTÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN SEURAAJANA!!
Me kristityt emme puhu Jeesuksena elämisestä, niin kuin harhaoppiset ovat asemansa käsittäneet suunnattomassa ylpeydessään, vaan Jeesuksen seuraajana elämisestä.
Tollanen höpötys oikeasti risoo, kun ihmisillä ei ole minkäänlaista realistista käsitystä itsestään. Tulee mieleen että kun kerran menisi tiejyrä ylitse, että edes vähän paanuppi selkiäisi ja omat mittasuhteet alkaisivat kirkastumaan. Noin höntiksi ei ketään ihmistä uskoisi. Kamalaksi palloksi on piru pullistanut syntiset! - Ei mahdu ovista sisälle.
Vanhan ihmisen on kuoltava, ei suinkaan paisuttava muodottomaksi!!Pliis, lue raamattua, ei ollut minusta kyse!
- kirkastuuko en tiedä
vihne kirjoitti:
Pliis, lue raamattua, ei ollut minusta kyse!
Tunnen Raamatun, käsityksesi Raamatun teksteistä on monessa kohtaa hyvin ontuva. Perusharhaoppi on pinnallinen syntikäsitys, joka estää sinua ymmärtämästä evankeliumia sillä tavalla kun se pitäisi ymmärtää.
Ihminen joka luulee tulevansa syntiseksi vasta tehtyään sellaista tekoja jotka itse mieltää synneiksi, ei tajua mitään turmeluksensa todellisesta syvyydestä. Näin on. kirkastuuko en tiedä kirjoitti:
Tunnen Raamatun, käsityksesi Raamatun teksteistä on monessa kohtaa hyvin ontuva. Perusharhaoppi on pinnallinen syntikäsitys, joka estää sinua ymmärtämästä evankeliumia sillä tavalla kun se pitäisi ymmärtää.
Ihminen joka luulee tulevansa syntiseksi vasta tehtyään sellaista tekoja jotka itse mieltää synneiksi, ei tajua mitään turmeluksensa todellisesta syvyydestä. Näin on.Jos sinun voimasi on turmelus, niin pysy siinä vaikka maailman tappiin, nyt minä jätän sinut rauhaan, kunhan käytät tunnistetta, jonka tunnen.
Hebr 10: 10. Jonka tahdon kautta me kerran pyhitetyt olemme, Jesuksen Kristuksen ruumiin uhraamisella.
11. Ja jokainen pappi on siihen pantu, että hänen joka päivä jumalanpalvelusta tekemän pitää ja usein yhtäläistä uhria uhraaman, jotka ei koskaan voi syntejä ottaa pois.
12. Mutta kuin tämä oli yhden ijankaikkisesti kelpaavan uhrin syntein edestä uhrannut, istuu hän nyt Jumalan oikialla kädellä,
13. Ja odottaa, että hänen vihollisensa pannaan hänen jalkainsa astinlaudaksi.
14. Sillä yhdellä uhrilla on hän ijankaikkisesti täydelliseksi tehnyt ne, jotka pyhitetään.
15. Mutta sen todistaa myös meille itse Pyhä Henki, sillä että hän ennen sanoi:
16. Tämä on se Testamentti, jonka minä tahdon heille tehdä niiden päiväin jälkeen, sanoo Herra: minä tahdon antaa minun lakini heidän sydämiinsä, ja heidän mieliinsä minä ne kirjoitan,
17. Ja heidän syntejänsä ja vääryyttänsä en minä enempi tahdo muistaa.
Teu, tämä raamatun kohta ei oikein synkkaa sun ajatustesi kanssa! Kumpaa muutetaan?- menkää itseenne
Ei jeesus itseään ole uhrannut SIKSI ETTÄ IHMISET ALKAVAT PULLISTELLA Jumalan kunnialla.
Jumala ei anna kunniaansa kenellekkään, tämä on saletti. Ihminen joka kohtaa Kristuksen, alkaa omassa mielessään pienenemään eikä suurenemaan. Kristuksen omat elävät Kristuksessa.
Kristus on kristittyjen vanhurskaus
Kristus on kristittyjen pyhyys.
Kristus on kristittyjen puhtaus.
Omassa mielessään paisuneet ihmiset ovat erittäin epämiellyttäviä. menkää itseenne kirjoitti:
Ei jeesus itseään ole uhrannut SIKSI ETTÄ IHMISET ALKAVAT PULLISTELLA Jumalan kunnialla.
Jumala ei anna kunniaansa kenellekkään, tämä on saletti. Ihminen joka kohtaa Kristuksen, alkaa omassa mielessään pienenemään eikä suurenemaan. Kristuksen omat elävät Kristuksessa.
Omassa mielessään paisuneet ihmiset ovat erittäin epämiellyttäviä.Aamen! Sinäpä sen sanoit!
- pitaa syvemmälle
vihne kirjoitti:
Aamen! Sinäpä sen sanoit!
Ihminen joka ei tajua olevansa jokaisen solunsa osalta syntinen ei oikeastaan ole kypsä lainkaan palstallamme keskustelemaan. Vain kysymyksiä voi esittää.
Lienee aika liikahtaa pintaa syvemmälle näissä asioissa. Tyhjä kerma on kuorittava pois päältä muutoin ei tule mitään. Jokainen ihminen on JUmalan edessä niin raadollinen olento että hirvittää, kun alkaa näitä asioita oikeasti ymmärtämään.
Minua ei hämää eikä häikäise kenenkään tekopyhyys, tunnen jo ihmisluontoa sen verran. Koko ruoto on riisuttava ja nöyrryttävä lain tumitsemana armon alle, jos mielii taivaaseen. - muuttis
menkää itseenne kirjoitti:
Omassa mielessään paisuneet ihmiset ovat erittäin epämiellyttäviä.Jumala ei anna kunniaansa kenellekkään, tämä on saletti. Ihminen joka kohtaa Kristuksen, alkaa omassa mielessään pienenemään eikä suurenemaan. Kristuksen omat elävät Kristuksessa.
Aamen!
Omasta pyhyydestä tulisi tehdä parannusta. Totta. Mutta huomaako ihminen itse sitä?
Luulen sen olevan kaikista vaikeimmin tunnistettava synti.
Menee niin helposti Kristuksen pyhyys ja oma, kuviteltu pyhyys sekaisin. Ja näyttää keskusteluissa usein käyvän niin, että toinen kirjoittaa "äidistä ja toinen tyttärestä" monissa muissakin asioissa. Taitolaji tämä kirjoittaminen!
Muuten vihne tunnusti sinut veljekseen ensimäisen kerran havaintoni mukaan. pitaa syvemmälle kirjoitti:
Ihminen joka ei tajua olevansa jokaisen solunsa osalta syntinen ei oikeastaan ole kypsä lainkaan palstallamme keskustelemaan. Vain kysymyksiä voi esittää.
Lienee aika liikahtaa pintaa syvemmälle näissä asioissa. Tyhjä kerma on kuorittava pois päältä muutoin ei tule mitään. Jokainen ihminen on JUmalan edessä niin raadollinen olento että hirvittää, kun alkaa näitä asioita oikeasti ymmärtämään.
Minua ei hämää eikä häikäise kenenkään tekopyhyys, tunnen jo ihmisluontoa sen verran. Koko ruoto on riisuttava ja nöyrryttävä lain tumitsemana armon alle, jos mielii taivaaseen."Ihminen joka ei tajua olevansa jokaisen solunsa osalta syntinen ei oikeastaan ole kypsä lainkaan palstallamme keskustelemaan. Vain kysymyksiä voi esittää."
Jahas, kysymyksiä saa siis kuitenkin tehdä vaikkei saa keskustella. No kysytäänpä sitten:
Kuka ja milloin on antanut sinulle oikeuden asetella ehtoja tänne kirjoittaville?
Ketkä ovat ne "me" joiden tämä palsta mielestäsi on? Millä perusteella teet rajauksen?
- *sisar*
Shalom...
Siunausta kaikille...
On vain yhdenlaista oikeaa ja aitoa pyhyyttä.
Isässä ja Pojassa ja Pyhässä Hengessä.
Pyhä=Jumalalle eroitettu.
Jumala tuntee omansa.
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452