Hajulukko vuotaa nyt todella

pahemmankerran palstalla.Eletään tuoksusta huolimatta ja tehdään aloituksia

12

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääli ukkoa

Kunhan uhoo älyttömästi, luulee sillä raasu pärjäävänsä.

• sulvi-kullikki

Niinhän ne lukot vanhoissa putkistoissa.
      Häärää kuin eläisi viimeistä päivää, mutta unohtaa ettei hänessä ole mitään muistamista, meinaan tuossa hajussa.
      Nimimerkkejä on muistamaton määrä, muttei se kenenkään elämää kai horjuta.

On toiminnallaan ja kielenkäytöllään tölvinyt vuoroin kaikki kirjoittajat.

• yx persy'

Nyt näyttää toimivan kuin roskanlevitin,

likaa lähitienootkii.

• Pahinta mitä Hajun viesteissä on, ovat valheet ja niitä hän kertoo Ruuneperistä.

Kuten huomaatte, on hajulla lähes lukematon määrä rekisteröityjä' nimimerkkejä ja niitä käyttäen hän keskustelee itsensä kanssa.

Sitä päätyy ihminen joskus hullun kirjoihinkin, Hajupoika &co on hakeutunut niihin itse.
      Tässä palstalaiset nyt istuvat lukien Hajupojan valheita.

• Älä nyt tuoksusta puhu r:liini, ei se ole mikään hajun synonyymi. Täällähän on melkein palsta täynnä virtuaalisia pieruja, joita Hajupoika pylly pystyssä tuprauttelee.

• lukijana

Voimattomia on sen pierutkin, mutta nuo huutaen isoilla kirjaimilla tehdyt aloitukset inhottaa, kun se työntää niitä näkyviin tahallaan!
      60 palsta pääsi siitä, miksi se ei mene piristämään 80 palstaa?

• yök..

Hajuntapauksessa ei ei ole jääty pelkän pierun varaan kyssymyksesä onkin ripuli paskasta jta ei avian hevillä tukita. Se onkin saastutanut jo koko palstan.

• fiiuliin*

Onpas mielekiintoisia keskusteluja
      Taidanpa siirtyä sivummalle.

• ,,,,

Samoin.
        Miksi kannattaa asiaa jauhaa.

• avatkaa silmänne

Kyllä te nyt haukutte väärää puuta. Ettekö tosiaan tajua että haukkumanne henkilö ei kirjoituksia nostele.

• näillä sitä mennään

Tää putkiala on aika tuntematon alue. Aina joudutaan ammattimiehet kutsumaan. Viemäritukoksista vielä selviän, mutta vanha putkisto osaa yllättää.
        Toki ymmärsin, että palstan hygieniatasosta aloittaja mukavasti viisasteli. Täälä vastatulleena ei tunne lainkka kirjoittajien kirjoitteluhistoriaa.

• LUE
      noita vanhoja keskusteluja.
      Niistä löytyy "helmiäkin".

Parasta omaani oli v. 2000muutama, jotka ylsivät parhaisiin ja nytkin juuri aiheeltaan ajankohtaisia.
      st.Claus-nikillä itse kirjoitin.
      Harmittelen kun jotkut "polttavat päreensä" kun joitain tuon esiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4231
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe