pahemmankerran palstalla.Eletään tuoksusta huolimatta ja tehdään aloituksia
Hajulukko vuotaa nyt todella
12
205
Vastaukset
- sääli ukkoa
Kunhan uhoo älyttömästi, luulee sillä raasu pärjäävänsä.
- sulvi-kullikki
Niinhän ne lukot vanhoissa putkistoissa.
Häärää kuin eläisi viimeistä päivää, mutta unohtaa ettei hänessä ole mitään muistamista, meinaan tuossa hajussa.
Nimimerkkejä on muistamaton määrä, muttei se kenenkään elämää kai horjuta.
On toiminnallaan ja kielenkäytöllään tölvinyt vuoroin kaikki kirjoittajat. - yx persy'
Nyt näyttää toimivan kuin roskanlevitin,
likaa lähitienootkii. Pahinta mitä Hajun viesteissä on, ovat valheet ja niitä hän kertoo Ruuneperistä.
Kuten huomaatte, on hajulla lähes lukematon määrä rekisteröityjä' nimimerkkejä ja niitä käyttäen hän keskustelee itsensä kanssa.
Sitä päätyy ihminen joskus hullun kirjoihinkin, Hajupoika &co on hakeutunut niihin itse.
Tässä palstalaiset nyt istuvat lukien Hajupojan valheita.Älä nyt tuoksusta puhu r:liini, ei se ole mikään hajun synonyymi. Täällähän on melkein palsta täynnä virtuaalisia pieruja, joita Hajupoika pylly pystyssä tuprauttelee.
- lukijana
Voimattomia on sen pierutkin, mutta nuo huutaen isoilla kirjaimilla tehdyt aloitukset inhottaa, kun se työntää niitä näkyviin tahallaan!
60 palsta pääsi siitä, miksi se ei mene piristämään 80 palstaa? - yök..
Hajuntapauksessa ei ei ole jääty pelkän pierun varaan kyssymyksesä onkin ripuli paskasta jta ei avian hevillä tukita. Se onkin saastutanut jo koko palstan.
- fiiuliin*
Onpas mielekiintoisia keskusteluja
Taidanpa siirtyä sivummalle.- ,,,,
Samoin.
Miksi kannattaa asiaa jauhaa.
- avatkaa silmänne
Kyllä te nyt haukutte väärää puuta. Ettekö tosiaan tajua että haukkumanne henkilö ei kirjoituksia nostele.
- näillä sitä mennään
Tää putkiala on aika tuntematon alue. Aina joudutaan ammattimiehet kutsumaan. Viemäritukoksista vielä selviän, mutta vanha putkisto osaa yllättää.
Toki ymmärsin, että palstan hygieniatasosta aloittaja mukavasti viisasteli. Täälä vastatulleena ei tunne lainkka kirjoittajien kirjoitteluhistoriaa.
LUE
noita vanhoja keskusteluja.
Niistä löytyy "helmiäkin".
Parasta omaani oli v. 2000muutama, jotka ylsivät parhaisiin ja nytkin juuri aiheeltaan ajankohtaisia.
st.Claus-nikillä itse kirjoitin.
Harmittelen kun jotkut "polttavat päreensä" kun joitain tuon esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691