Mitä ovat TV7:n todelliset arvot?

Aika hävetä Ojares!

Miten minusta tuntuu että TV7:n arvot ovat muuttuneet Toiminnan perusteena ei voi olla enää Jumalan Sana kun katsoo Ojareksen ja kumppaneitten toimintaa tämän Herzog eksytyksen aikana....

Arvot
Julkaistu marraskuu 24, 2011
Taivas TV7:n toiminnan perustana on Jumalan Sana. Kanava toteuttaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä (Matt. 28:16-20) viedä ilosanoma Hänestä kaikkeen maailmaan. Kanava tunnustaa toiminnallaan, että Kristuksen ristinkuolema on avannut kaikille ihmisille pääsyn Jumalan yhteyteen (Ef. 2:17-18).

Kanavan talous perustuu kristilliseettisesti ja moraalisesti kestävään taloudenhoitoon.(2Moos. 20:2-17)

Taivas TV7 on yhteiskristillinen, poliittisesti sitoutumaton kanava. Kanava haluaa toimia eräänlaisena laajakaistana kristillisessä kentässä niin, että eri suunnista tulevat kristityt voivat oppia toisiltaan ja rakentua yhdessä yhdeksi Kristuksen ruumiiksi (Matt. 22:36-40).

7

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoavoimaa
    • jdksjfdfgdfg

Enemmän minua huolestuttaa se, että uskovat eivät käytökseltään ero ei uskovista.
      Tekopyhyyttä täynnä.

• huomattu3

Täynnä valehtelijoita.

• Huomattu4

En siis ole ainoa joka näkee tämän, lohdullista. En pidä tästä. Kauniita puheita maailmaan riittä, mutta mitä salassa tehdää se ratkaisee.

• Onko julkisessa kirkkosymposiumissa todettu tosiasiana se, että Herzog on tämän aikakauden eräs eksyttäjä, joista Raamatun Kirjoituksissa varoitetaan?

• En ole viisas

Voiko kuollut antaa voidetta elävälle? Mikä se voide on. Jokin henkiolentoko?

Missä Raamatussa kerrotaan että kuolleelta on menty hakemaan voide?

Mä en nyt uskalla oikein sanoa juuta tai jaata tähän. On tietty näkemys asiasta. Ja se on sellainen että mä tuijotan Raamatun sivuja silloin kun en tajua mitään. Jos en osaa sanoa juuta tai jaata ja rukouksen kerakaan en saa selvää tietoa päähäni niin sitten se asia ei mulle kuulu.

Minä se van Jeesusta odottelen kotona ja sillä selvä. Katselen kyllä tv-ohjelmia ja kyselen aika tiheäänkin että Jeesus, onko asia noin vai eikö se ole noin. Vaikken korvin vastauksia kuule niin jotenkin kuitenkin elämäni ohjautunee oikein mahdollisten karikoiden ohi. On ainakin turvallinen olo kun voi sanoa Jeesukselle että en ymmärrä näkemääni ja kuulemaani varmuudella.

Kyllähän se aikamoista on....etten sanoisi. En ole viisas mutta Jumala on viisas.

• Mirka.. ,,,,,,,,,

TV7 aiheuttaa mielenvikaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe