Mitä ovat TV7:n todelliset arvot?

Aika hävetä Ojares!

Miten minusta tuntuu että TV7:n arvot ovat muuttuneet Toiminnan perusteena ei voi olla enää Jumalan Sana kun katsoo Ojareksen ja kumppaneitten toimintaa tämän Herzog eksytyksen aikana....


Arvot
Julkaistu marraskuu 24, 2011
Taivas TV7:n toiminnan perustana on Jumalan Sana. Kanava toteuttaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä (Matt. 28:16-20) viedä ilosanoma Hänestä kaikkeen maailmaan. Kanava tunnustaa toiminnallaan, että Kristuksen ristinkuolema on avannut kaikille ihmisille pääsyn Jumalan yhteyteen (Ef. 2:17-18).

Kanavan talous perustuu kristilliseettisesti ja moraalisesti kestävään taloudenhoitoon.(2Moos. 20:2-17)

Taivas TV7 on yhteiskristillinen, poliittisesti sitoutumaton kanava. Kanava haluaa toimia eräänlaisena laajakaistana kristillisessä kentässä niin, että eri suunnista tulevat kristityt voivat oppia toisiltaan ja rakentua yhdessä yhdeksi Kristuksen ruumiiksi (Matt. 22:36-40).

7

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoavoimaa
    • jdksjfdfgdfg

      Enemmän minua huolestuttaa se, että uskovat eivät käytökseltään ero ei uskovista.
      Tekopyhyyttä täynnä.

    • huomattu3

      Täynnä valehtelijoita.

      • Huomattu4

        En siis ole ainoa joka näkee tämän, lohdullista. En pidä tästä. Kauniita puheita maailmaan riittä, mutta mitä salassa tehdää se ratkaisee.


    • Onko julkisessa kirkkosymposiumissa todettu tosiasiana se, että Herzog on tämän aikakauden eräs eksyttäjä, joista Raamatun Kirjoituksissa varoitetaan?

    • En ole viisas

      Voiko kuollut antaa voidetta elävälle? Mikä se voide on. Jokin henkiolentoko?

      Missä Raamatussa kerrotaan että kuolleelta on menty hakemaan voide?

      Mä en nyt uskalla oikein sanoa juuta tai jaata tähän. On tietty näkemys asiasta. Ja se on sellainen että mä tuijotan Raamatun sivuja silloin kun en tajua mitään. Jos en osaa sanoa juuta tai jaata ja rukouksen kerakaan en saa selvää tietoa päähäni niin sitten se asia ei mulle kuulu.

      Minä se van Jeesusta odottelen kotona ja sillä selvä. Katselen kyllä tv-ohjelmia ja kyselen aika tiheäänkin että Jeesus, onko asia noin vai eikö se ole noin. Vaikken korvin vastauksia kuule niin jotenkin kuitenkin elämäni ohjautunee oikein mahdollisten karikoiden ohi. On ainakin turvallinen olo kun voi sanoa Jeesukselle että en ymmärrä näkemääni ja kuulemaani varmuudella.

      Kyllähän se aikamoista on....etten sanoisi. En ole viisas mutta Jumala on viisas.

    • Mirka.. ,,,,,,,,,

      TV7 aiheuttaa mielenvikaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe