Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
Toivottavasti odotat minua
91
1488
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan odota L-miestä.
- Anonyymi
☺️👍
- Anonyymi
Kauankohan siinä menee?
- Anonyymi
🫢 apua
- Anonyymi
Apua🤣
- Anonyymi
Vaikuttaa kusetukselta. 😂
- Anonyymi
Odotan vain jos oikeasti tiedän jotain odottavani, en palstalla siitä tiedotettuna.
- Anonyymi
No jospa tämä AP palstaäijän emoji vaikka tämän rekisteröis👍
- Anonyymi
Ihanaa 🐚🌸
- Anonyymi
Haluaisin, että eräs sanoisi näin viestillään tai soittamalla minulle. Nyt olen saanut vain viestin, ettei hän halua suhdetta nyt. Jos hän minulle viestittäisi ja pyytäisi odottamaan, vastaukseni olisi, että odotan❤️ Minullakin on valtava ikävä.
- Anonyymi
Keneltä toivot tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä toivot tätä?
T mieheltä. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mieheltä. sivusta
Närhi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä toivot tätä?
Minä toivon tätä Jiiltä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toivon tätä Jiiltä❤️
Aloitus oli Jiiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli Jiiltä.
Oho, mielenkiintoista. Jiiltä kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä toivot tätä?
Yhdeltä Reiskalta vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho, mielenkiintoista. Jiiltä kenelle?
Ässälle?
- Anonyymi
Odotan jos olet hän? Kenelle naiselle?
- Anonyymi
Kuka ketä tiesittekö että huonolla tuurilla odottelemalla elämä menee ohi
- Anonyymi
Älkää odotelko sellaista mitä ei ole.
- Anonyymi
Sanothan tämän hänelle suoraan. Sopivan ihmisen kohtaaminen on harvinaista. Aina aika ei ehkä ole oikea tai oma rohkeus ei juuri sillä hetkellä riitä, mutta ei kannata päästää ohi. Mun mielestä tuo olis kauneinta mitä voi kuulla.
- Anonyymi
ja vtut odotan
T mieheltä- Anonyymi
Miten mies voi 2 1/2 sanalla kertoa noin paljon itsestään 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mies voi 2 1/2 sanalla kertoa noin paljon itsestään 😄
Niinpä😂
- Anonyymi
Joko jonkun puhelin on piipannut viestin merkiksi, ja aloittaja sai asiansa ilmaistua. Mun puhelin ei ainakaan.
- Anonyymi
Aattele et sitä ei välttämättä ole huomenna enää jota ikävöit kun luulee ettei merkitse.
- Anonyymi
Ja minäkun luulin että vihaat minua 😬
- Anonyymi
Rakastunut olen, en vihaa❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastunut olen, en vihaa❤️
Samoin ❤️
- Anonyymi
Eipä hänen kanssaan ole tehtykään juur muuta, kun odoteltu.
- Anonyymi
Jollen tule hulluksi tai masennu.
- Anonyymi
Pikkasen alkaa tuntumaan siltä että odottaminen saa riittää ❤️
- Anonyymi
Odotin t miestä jota ei ikinä tullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotin t miestä jota ei ikinä tullutkaan.
En ole T, paljon enemmän täällä esillä ollut 😊
- Anonyymi
En voi muutakaan koska rakastan ❤️🤗
- Anonyymi
Hyvää Yötä, Tjuha
- Anonyymi
Kulta, minä luulen etten voi koskaan täysin luopua odottamasta sinua ja sinulle on aina ovi raollaan. Mutta toivon että saat järjestettyä asiat niin että voit pysyä, koska on niin kurjaa olla sinusta erillään. Rakastan sinua.
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Millä tavalla kanssani?
- Anonyymi
Työkuvioissa sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkuvioissa sopii.
Sitähän se on muutenkin nyt.
- Anonyymi
Tietenkin odotan.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Mitäs vaimo ja lapset on järjestelyistäsi mieltä? Nehän on riippuvaiset sun tuloista mukavaan elämäänsä?
- Anonyymi
Meinaatko ettei olisi vuorostaan täyspalvelua kotona mm. tiskeissä, pyykkihuollossa, kodin siivouksissa, ruuanlaitossa, kodin siisteysasioissa, järjestämisissä ym ym...
- Anonyymi
Ei ole vaimoa, eikä lapsia. Hän sen kyllä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei olisi vuorostaan täyspalvelua kotona mm. tiskeissä, pyykkihuollossa, kodin siivouksissa, ruuanlaitossa, kodin siisteysasioissa, järjestämisissä ym ym...
Pahalta vaikuttaa jos ennusteet pitää paikkansa 🤣 -sääpallo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsinee toista kodinkonetta siis.
- Anonyymi
Minä odotan naista. Voi kun hän huolisi minut. Tahtoisin vaan olla semmoinen kiltin lempeä kullanmuru hänelle. Mutta en tiedä miten voisin olla.
- Anonyymi
kunhan ei perhettä leikitä. voidaan hengailla kaksisteen
- Anonyymi
Not gonna walk no dogs?
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Mää en plikka jotenkin osta tätä sun tekoriemua T se keski-ikäisempi ja Tanniinisempi
- Anonyymi
Jaksan kyllä odottaa❤️
Rakastan sua. - Anonyymi
Kulta pääsisimpä syliisi!Mikään ei tunnu luonnollisemmalta.
- Anonyymi
Tämä ei kyllä ollut jiille vaan jollekin jonka oma tunnen olevani. Valtava intohimo ja rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei kyllä ollut jiille vaan jollekin jonka oma tunnen olevani. Valtava intohimo ja rakkaus.
R-miehelle? Joko saa nauraa- vikaa sytytytytyksessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R-miehelle? Joko saa nauraa- vikaa sytytytytyksessä
Taitaa R räppääjälle mennä!
- Anonyymi
tätä kautta en odota ketään. tiedoksi vaan ja varmuudeksi. ja mitä pahaa minulle on tehty jotta järjestelty muiden elämiä, toivon kaikkea hakkaamista, raivoa ja pahaa kaikesta, takaisin ja, kaikkea inhottavia juttuja.
- Anonyymi
Eli psljon myös fyysistä tekemistä havaittavissa guben puuharuudulla. Ja muiden lasten🤭
- Anonyymi
paitsi lapseni. ne on ainoat joille suon ymmärrystä kaikesta, en heille jotka heittää käyttää muiden elämiin
- Anonyymi
Are they like bats in a cave man?
- Anonyymi
Vihjeitä ja vastauksia aloittajalta odotetaan. Jopa vaaditaan
- Anonyymi
Onko sulla kaikki iha okei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki iha okei?
On😄 arvaan, että sullakin koska maanantaiaamuna täällä kuikuilet😊
- Anonyymi
Aloitus on J-mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on J-mieheltä
J•••e ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on J-mieheltä
Jani ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani ?
Jussi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi
Kaikki edellä mainitut meni ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on J-mieheltä
Juha❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juha❤️
❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On😄 arvaan, että sullakin koska maanantaiaamuna täällä kuikuilet😊
I’m still standing yeah yeah yeah
- Anonyymi
Mikä on järjestys aasta ööhön vai kiireelliset ensin pois alta ? 😂
- AnonyymiUUSI
Ehkä sin kannattaa ajatella tätä vaikka takaperin? Stirring pot for fun
- Anonyymi
En ole aloitusta tehnyt! Ihan menee nyt nurkkien kautta mekko puolelle. Jii
- AnonyymiUUSI
Onko plyyshiä, samettia, viskoosia
- Anonyymi
Kyllä odotan sinua J❤️
S- Anonyymi
Kumpi odottaa? Kuka odottaa? Lastako? Mies? Nainen? Muusukupuoli????? Kerromullekaikkihetitännenyt!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi odottaa? Kuka odottaa? Lastako? Mies? Nainen? Muusukupuoli????? Kerromullekaikkihetitännenyt!!!!!
S♀️ odottaa J♂️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S♀️ odottaa J♂️
🫄odotan. *röyh*
- Anonyymi
Kiva kun en itse järjestele täällä juuri mitään.
- AnonyymiUUSI
You like this yesman then? Sweet
- Anonyymi
Miten kauan meinasit järjestellä asioitasi. Ihan kuin aikaisemminkin on nähty tuo aloitus ap.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen kerta minun aloittamana. Toki voihan samankaltaisia tilanteita olla paljonkin.
- AnonyymiUUSI
Niin aivan kuin tämä sama äijä eli AP olisi antanut toivoa kireäpipaisille ennenkin. Eiku
- AnonyymiUUSI
Tottakai odotan rakas🤗❤️😘
- AnonyymiUUSI
mulla el sua
- AnonyymiUUSI
Paljastus, aloitus oli jiiltä ässälle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428