tarttis kaupan tai edes kioskin,ei juma ku aina lotonkin joutuu lähtee tekee muualle saatika sen unohtuneen makkarapaketi hakeen monen kilsan päästä.Ennen sentään oli lähikauppa.Posti.Kioski.Nyt ei mitään vaikka asukkaat lisääntyy.
kinkomaalle
6
210
Vastaukset
- tietoa on
On tulossa oikein kauppa...
- epä usko
mikäs kauppa ois tulossa kinkomaalle,kannattaakohan tuokaan kun porukat näköjään haluaa tehdä lotot netissä,pitsat tilata puhelimella ja ajaa marketeille 10 minuuttia.
- vaikeata09090909
Lotto on netissä.
Kotiväylällä on kotiinkuljetus ostoksille.
Automarketteihin 10min ajomatka.
Pizzaakin saa puhelimitse. - tuulos4
Taisi aloittaja itse vastata viestillään tähän ongelmaan.
Mikään kioski tai kauppa ei pysy pystyssä satunnaisella makkarapaketin tai unohtuneen loton myymisellä.- huuhaa innanen
niin ei kait jos ajatellaan että sä et tosissaan tarvi muuta ku sen unohtuneen makkaran,aika pienellä näköjään säkin tulet toimeen.
- wiljo
oisko kinkomaalla kaupassa kävijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007