Hiihtoladut

HiihtoNiilo

Jokohan Kiteen ja Kesälahden ladut jo ajettu?? Lunta jo ainakin riittävästi!!

13

2402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskapommeli

      Joo nyt on ajettu

      • Hiihtäen_kesät_talvet

        Aika pitkät hiihtoladut on Kiteellä ja Kesälahdella kun nyt vasta ovat saaneet ne ajettua. Kysymys on kuitenkin esitetty jo kohtuullinen aika sitten:

        Jokohan Kiteen ja Kesälahden ladut jo ajettu?? Lunta jo ainakin riittävästi!!
        HiihtoNiilo
        8.12.2013 13:13


    • jhlhjgj

      huonosti osin tosin...

    • ykskiteeläinenperkele

      Hyvässä kunnossa on. Tosin meinasin järkyttyä, kun viikko sitten jo päivän hämärtyessä bustasin erään pariskunnan suorittamassa sukupuolten välistä aktia. Lumipeite oli kai sopiva siihen, että pääsin hyvin lähelle katsomaan tapahtumaan ilman pienintäkään ääntä. Siinä kun hetken seurasin niin pääsivät he jo täyteen vauhtiin. Ei mennyt pitkään, niin mies saavutti klimaksin ja karjaisi kuin leijona. Samaan aikaan hän tipahti onnestaan kyljelleen mutta onnentunne ei pitkään kestänyt kun hän huomasi minut. Pääsin luistelemalla nopeasti pakoon, kuulin vielä ainakin 100 metrin päästä kun mies kiroili perääni että tästä ei sitten huudella.
      Esitin etten kuullut...

      • Minä_tietää

        Varmaan niin.
        Erityisen uskottava tarina, mutta tietooni tulleiden todisteiden mukaan unohdit mainita miehen karjauksen seurauksena kuusesta tippuneen 3000kg lumikuorma hänen päälleen, mutta se ei vauhtia hiljentänyt, sillä niin suivaantuneessa tilassa ko. herra oli!
        Lisäviitteenä voin mainita juuri hänen olevan vastaava latumestari, mutta juuri tuollaisten luonnossa suoritettujen jyrskäyttelyjen tähden on latujen teko kestänyt hieman tavallista pidempään, eli alkaen joulukuusta 2013 tähän kevättalveen saakka!


    • Anonyymi

      Nyt ladut on ajettu

    • Anonyymi

      Kävin eilen iltasella hiihtämässä. Hyvässä kunnossa olivat ladut.

      • Anonyymi

        Niin muuten oli ja erittäin kantava pohja oli tällä kertaa. Vaikka kieltotaulu kielsi ladulla kävelemisen ja koiran ulkoiluttamisen, niin minäpä se olen sen verran hurja että tein juuri päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten oli ja erittäin kantava pohja oli tällä kertaa. Vaikka kieltotaulu kielsi ladulla kävelemisen ja koiran ulkoiluttamisen, niin minäpä se olen sen verran hurja että tein juuri päinvastoin.

        Kai annoit sentään koirasi tehtä oikein ison paskan keskelle latua? Se jos jäi tekemättä niin putoat kyllä Mikkihiiri osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai annoit sentään koirasi tehtä oikein ison paskan keskelle latua? Se jos jäi tekemättä niin putoat kyllä Mikkihiiri osastolle.

        Valitettavasti ei onnistu, sillä hän on siisti mies ja menee joka paikassa parimetriä sivuun tekemään pökäleitä. Pitänee siis alkaa uusintakouluttaa yleisön pyynnöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei onnistu, sillä hän on siisti mies ja menee joka paikassa parimetriä sivuun tekemään pökäleitä. Pitänee siis alkaa uusintakouluttaa yleisön pyynnöstä.

        No jos haluut olla tosimies niin suosittelen vahvasti. Ihmiset alkavat kunnioittamaan aivan eritavalla ja ottavat tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos haluut olla tosimies niin suosittelen vahvasti. Ihmiset alkavat kunnioittamaan aivan eritavalla ja ottavat tosissaan.

        Jos joskus tuntui hieman himmeeltä, sanoisin, pimeetä porukkaa. Valitettavashti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joskus tuntui hieman himmeeltä, sanoisin, pimeetä porukkaa. Valitettavashti.

        Porukan pimeydellä ei ole mitään väliä kunhan itse olet älykkyydellä, ellei peräti nerokuudella valaistu. Hyvä se on yksi sellainen olla joka kunnassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1813
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      968
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      964
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    10. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    Aihe