Olen aikeissa ostaa n. 5000 km ajetun skootterin. Mitä mieltä olette skoottereiden
kestosta nykyään, kannattaako poissulkea yli 10000 kilsaa ajetut?
Kuinka skootteri kestää kilometrejä?
6
3730
Vastaukset
- cdvgasfbfsb
No itse ostin vm-03 vivacityn jolla oli ajettu 11500 km ,hyvin on käyttöä ja kilometrejä kestänyt.
- kirjaudun
Kannattaa sulkea pois kovin vanhat ja yli 10tkm ajetut. Käytettyä ostettaessa laittaisin kannattavuuden rajan ensimmäiseltä omistajalta merkkihuollettu, muutaman tuhatta ajettu laite ja max 2 vuoden ikä. Tuon kaltaisella mopolla ajat itse pari vuotta pienin kustannuksin ja saat sen vielä hyvään hintaan kiertoon kun tulee aika luopua. Ja pitäydy merkeissä Piaggio, Yamaha, Honda tai Peugeot.
- ffffff1
itelläni on vm: 2010 oleva speedfight 3 ajettu on YLI 20 000
- pasi viheraho
ei kannata jättää yli 10 000 ajettuja pois jos ne on huolettu hyvin
eka mopo mikä mul oli niin sil oli ajettu yli 30 000 km ja ite ajoin viel 15 000 et iha hyvi se kyl kesti - symsoo
Itse ajelen sadan euron Kymco Agilityllä. Ladon takaa haettu raato jonka puhdetyönä rakentelin kelvolliseksi kahden sadan euron osapaketilla. Ostettaessa ajettu 21tkm ja nyt 36 tkm. Täydessä ajo-ja käyttökunnossa edelleen. Moottori hieman savuaa, mutta halpaa mineraaliöljyä lisäämällä pärjäilee vielä tovin.
- ddd
kyllähän ne kestää ku huoltaa oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423