Olen aikeissa ostaa n. 5000 km ajetun skootterin. Mitä mieltä olette skoottereiden
kestosta nykyään, kannattaako poissulkea yli 10000 kilsaa ajetut?
Kuinka skootteri kestää kilometrejä?
6
3191
Vastaukset
- cdvgasfbfsb
No itse ostin vm-03 vivacityn jolla oli ajettu 11500 km ,hyvin on käyttöä ja kilometrejä kestänyt.
- kirjaudun
Kannattaa sulkea pois kovin vanhat ja yli 10tkm ajetut. Käytettyä ostettaessa laittaisin kannattavuuden rajan ensimmäiseltä omistajalta merkkihuollettu, muutaman tuhatta ajettu laite ja max 2 vuoden ikä. Tuon kaltaisella mopolla ajat itse pari vuotta pienin kustannuksin ja saat sen vielä hyvään hintaan kiertoon kun tulee aika luopua. Ja pitäydy merkeissä Piaggio, Yamaha, Honda tai Peugeot.
- ffffff1
itelläni on vm: 2010 oleva speedfight 3 ajettu on YLI 20 000
- pasi viheraho
ei kannata jättää yli 10 000 ajettuja pois jos ne on huolettu hyvin
eka mopo mikä mul oli niin sil oli ajettu yli 30 000 km ja ite ajoin viel 15 000 et iha hyvi se kyl kesti - symsoo
Itse ajelen sadan euron Kymco Agilityllä. Ladon takaa haettu raato jonka puhdetyönä rakentelin kelvolliseksi kahden sadan euron osapaketilla. Ostettaessa ajettu 21tkm ja nyt 36 tkm. Täydessä ajo-ja käyttökunnossa edelleen. Moottori hieman savuaa, mutta halpaa mineraaliöljyä lisäämällä pärjäilee vielä tovin.
- ddd
kyllähän ne kestää ku huoltaa oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa924807Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312701- 342336
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺201892- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121138Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021029- 72959
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945