Olen aikeissa ostaa n. 5000 km ajetun skootterin. Mitä mieltä olette skoottereiden
kestosta nykyään, kannattaako poissulkea yli 10000 kilsaa ajetut?
Kuinka skootteri kestää kilometrejä?
6
3546
Vastaukset
- cdvgasfbfsb
No itse ostin vm-03 vivacityn jolla oli ajettu 11500 km ,hyvin on käyttöä ja kilometrejä kestänyt.
- kirjaudun
Kannattaa sulkea pois kovin vanhat ja yli 10tkm ajetut. Käytettyä ostettaessa laittaisin kannattavuuden rajan ensimmäiseltä omistajalta merkkihuollettu, muutaman tuhatta ajettu laite ja max 2 vuoden ikä. Tuon kaltaisella mopolla ajat itse pari vuotta pienin kustannuksin ja saat sen vielä hyvään hintaan kiertoon kun tulee aika luopua. Ja pitäydy merkeissä Piaggio, Yamaha, Honda tai Peugeot.
- ffffff1
itelläni on vm: 2010 oleva speedfight 3 ajettu on YLI 20 000
- pasi viheraho
ei kannata jättää yli 10 000 ajettuja pois jos ne on huolettu hyvin
eka mopo mikä mul oli niin sil oli ajettu yli 30 000 km ja ite ajoin viel 15 000 et iha hyvi se kyl kesti - symsoo
Itse ajelen sadan euron Kymco Agilityllä. Ladon takaa haettu raato jonka puhdetyönä rakentelin kelvolliseksi kahden sadan euron osapaketilla. Ostettaessa ajettu 21tkm ja nyt 36 tkm. Täydessä ajo-ja käyttökunnossa edelleen. Moottori hieman savuaa, mutta halpaa mineraaliöljyä lisäämällä pärjäilee vielä tovin.
- ddd
kyllähän ne kestää ku huoltaa oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605830Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2094802En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194453- 533792
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673752- 113481
- 953420
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah723257- 332961
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia352604