Aivokasvain? (Selviä oireita)

PPeloissaan

Hei!
Olen 14-vuotias poika. Kyllä, olen nuori, mutta todella isokokoinen, ylipainoinen. Olin virossa käymässä syyslomalla ja kävin paljon uimassa ja niin pois päin. Huomasin kerran uinnin jälkeen, että takaraivossani on jonkinlainen patti. Puhuin siitä äidilleni, mutta koin itse itsenikin silloin vainoharhaiseksi.
Syksyn aikana rupesivat lisääntymään myös päänsärky- ja migreenikohtaukset. Ajoittaisia huimauskohtauksiakin tuli, mutta ajattelin että kyse on stressistä. Kuukauden sisällä olen huomannut, että kuuloni on heikennyt voimakkaasti. En esimerkiksi kuule kauempaa puhetta tai esimerkiksi liikuntatunnilla hälinässä. Pelottavimman oireen huomasin, kun menin noin viikko sitten nukkumaan. Laitoin pään tyynyyn ja tuntui siltä, että pää täyttyy verellä. Sain aivan kauhean huimauskohtauksen. Näin on tapahtunut joka ilta. Muuta ei ole tapahtunut, mutta kannattaisiko käydä neurologin puheilla? Olisiko mahdollista, että minulla olisi aivokasvain? Kiitos jo etukäteen.

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPeloissaan

Haluan vielä lisätä, että suvussani on syöpäsairauksia. Molemmilla isoäideillä oli syöpä, johon he kuolivat. Tädillä on hyvänlaatuinen aivokasvain. Lisäksi toisella tädillä oli syöpä, johon hän menehtyi.

• Käy neurolla

Koskaan ei mene hukkaan neurologin vastaanotto tuollaisissa tilanteissa. Muista pyytää MRI-kuvaukseen lähete, niin asia edistyy. Kasvaimen lisäksi AVH tai AVV voi olla mahdollinen kuvauksesi perusteella "tuntui siltä, että pää täyttyy verellä."

• Ttppii

Pääsääntöisesti verisuoniepämuodostunia ei tunne etukäteen, ne huomaa vasta kun sellainen puhkeaa. Ainakaan mitään kuvaamasi kaltaisia tuntemuksia ne eivät aiheuta. Niskat jumissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7394
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4742
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4714
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3408
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1840
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1557
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe