Turkikset ovat taas suurta huutoa muodin maailmassa.
http://www.iltalehti.fi/injaout/2013120817810559_io.shtml
Oletko SINÄ tuulipukuinen järkevä vai oletko muodikkaan järkevä ja lisäksi nyt vielä isänmaallinen?
Gallup: Oletko muodikas?
8
107
Vastaukset
- En ole tuulipukuinen
'' Monet keskihintaiset vaateliikkeet - kuten Topshop, Zara tai Selfridges - eivät sen sijaan turkisvalmisteita mallistoissaan käytä. Huippusuunnittelijoista esimerkiksi Stella McCartney on myös aktiivisesti eläinmateriaaleja vastaan. Eläinsuojelujärjestö PETA ottaa aktiivisesti kantaa turkisten käytön vähentämiseen tunnettujen kasvojen avustuksella''
Zara on minun vaatemerkkini.- Elikkäs
mieluummin kiinankrääsää lasten tekemänä kuin kotimaista laatuvaatetta?
Elikkäs kirjoitti:
mieluummin kiinankrääsää lasten tekemänä kuin kotimaista laatuvaatetta?
Mielummin jack ja jones vaateita itse pidän mitä näköjään on jonkun verran kertynnyt kun turkisteollisuutta tukisin, sitä en mene kehumaan että olisi muotitietoisen ihmisen vaateita
, BESTSELLER tekee humanitaarista työtä kehtysmaiden hyväksi, sekä luonnon hyväksi ja että eläimien hyvinvoinnin hyväksi .
Monikin tuntee Bestsellerin tuotemerkit että en rupea niistä sen enempää kirjoittelee, saa käydä itse kuikuilee heidän sivuilta brändeistä ja humaanitarisista asioistaan.
- nanso rulettaa
Jaa mää vai, nansoo mää käytän.
- Kyllä turkis on
sitten kaunis kauniin naisen päällä. Rumankin rumuutta se lievittää mutta hyvännäköiseksi sitä ei tee.
Vaalea tukka ja tumma turkis ne naiseni kaunistaa. En ole varmaan millään mittapuulla tyylikäs, viihdyn Atexin työ-kamppeissa ja camotakissa. :)
Verkkarit on myös kova sana ja jos joutuu ihmisten ilmoille - niin Thor Steinarin reisitaskuhousut/farkut kuutena eri mallina tilanteesta riippuen... :D- molossi ei rek
Olen mielestäni "tuulipukuinen" järkevä,muodikaskin jossain määrin,tilanteesta riippuenkin ja hyvinkin isänmaallinen.Turkiksia ei noiden täyttymiseen tarvitse.Eläinten huono pito ja eläinrääkkäyshän ei edes kuulu sivistysvaltioille.Valitettavasti sitä vaan on,mutta mainittujen kanssa ei siis mitään tekemistä...
Se taas mikä on suurta huutoa,ei ole itselleni ainakaan millään lailla oleellinen.- 18+11
"Eläinten huono pito ja eläinrääkkäyshän ei edes kuulu sivistysvaltioille"
Aivan. Juuri siksi turkista valitessa onkin syytä valita kotimainen vaihtoehto. Kiinanturkikset kun on juuri niitä loppuun saakka rääkättyjä, elävältä nyljettyjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039