Kolme SURMANLUOTIA?

Tragedia LAIHIALLA

Laihialla sattui vakava kolmen ihmisen kuolemaan johtanut ampumavälilohtaus kuluneena viikonloppuna. Tämä on todella murheellinen tragedia, joka järkyttää varmasti koko kyläyhteisöä. Tiedättekö jotain tapauksesta?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201312090090207_uu.shtml

31

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo maalta päin

      Voi voi ei oo kaikki ollut kunnossa ku pitää aseiden kaa hyökätä kyläileen. ikäviä uutisia näin joulun alla.

      • taas oikeassa.

        Paha uutinen se olisi vaikka keskellä kesää, vai pitäisikö mustasukkaiset sairaat hölmöt odottaa joulun päättymistä, joulu on pakanallinen Sol Invictus juhla, eikä täten aiheuta juhlintaa?


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sol_Invictus


    • Kylätyttö

      Kamala tapahtuma. Eipä tuossa kolme asianomaista enää kärsi, mutta poikaa ja läheisiä käy sääliksi... Mikä ihmisiä oikein vaivaa!

    • juusoo3

      Tuo vain osoittaa, että koulussa pitäis opettaa parisuhdeasioita ja parisuhteesta irtautumista.

      Ihmiset tekee aivan käsittämättömiä virheitä vallankin parisuhteen lopettamisssa.

    • Reettaaaa

      Niin kamalaa, niin kamalaa. Voimia pojalle!

      • Tuskavaaran sanoja

        Samat sanat ei voi uskoa tämä on kuin pahaa unta ja voin kokea pojan järkytyksen löytäessään äitinsä oijoi sanat eivät riitä mihin tämä maailma on menossa ;..((


      • hmph..

        Tiedoksi vain, että naisella oli pojan lisäksi 2 aikuista lasta. Tätä ei tosin lehdessä lukenut, vielä..


    • 19+14

      Ampuja ilmeisesti Tyllyjoelta ei uskoisi, että noin hermostui.

    • Mustat-Sukat

      Mustasukkaisuus verityön motiivina näyttää yhä ilmeisemmältä uusien todisteiden myötä. Voi kyllä se on kuulkaa hirveä tauti tuo mustasukkaisuus ei voi muutaku päivitellä. Tuossa uutisessa on myös linkki johonkin uutisvideoon en tiedä mitä se koskee, koska kauhistuttaa katsoa, kun pelkkä lukeminenkin ottaa jo lujille.
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120917812142_uu.shtml

    • huoh..

      Suomalainen mies on HEIKKO!!! Kyllä kuulkaas te miehet särjette myös naisten sydämiä, vaan eipä naiset kosta jätetyksi tulemista tarttumalla aseeseen! Säälittäviä tapauksia..

      • totuutta koko ajan.

        Kun vehkeet ei pelitä, niin tartutaan kättä pitempään, näin se menee, kun lisäksi on hermosairas(mustasukkaisuus), muijaa ei saa edes vieras vilkaista vahingossa, ja usein kyseisillä sairailla on harrastuksena/hakeutuu ampumaharrastus tai metsästys.


    • TuonelanSoutaja

      Oli tuolla Pohjalaisen uutisissa, että surmista on käynnistetty murhatutkinta teon julman suunnitelmallisuuden vuoksi. Onhan se murhaaja aina pahempi kuin tappaja mutta mitäköhän väliä silläkin on kerta tuomitsi jo itsensä kuolemaan. Kova paikka tuo on uhrit löytäneille naisvainajan pojalle ja tämän isälle en osaa edes kuvitella voisiko moisesta toipua kukaan toivon kuitenkin näiden olevan riittävän vahvoja kohtaamaan tunnemyrskyjensä keskellä tulevaisuuden ja muiden tukevan heitä menetyksestään aiheutuneessa pohjattomassa surussaan.

    • pukkalantie

      Olis syytä tarkastella suhteen lopettamista ja sosiaalisen kanssakäymisen ongelmakenttää, että ei ajauduta näin vakaviin tilanteisiin.

      Tilanteet joissa mustasukkaisuutta ja toiselle osapuolelle ei kunniallista perääntymistietä aiheuttaa näitä surullisia tilanteita.

      Jää monta surevaa ihmistä jälkeen niin uhrin kuin tekijän puolelle.

      • Kaikkien uhrien psta

        Niin että pitäisikö peruskouluun laittaa vaikka "näin lopetat suhteen" -kurssi? Joskus se jätetty ei vaan suostu perääntymään, vaikka kuinka hienovaraisesti yrittäisi suhteen päättää. Jos jätetyllä viiraa päästä, niin lehtien palstoille siinä päädytään, vaikka jättäjä olisi millainen suhdetaituri hyvänsä. Turha enää uhria syyllistää "taidottomuudesta jättää", kun lopputulos on näin katastrofaalinen.


      • 6+10
        Kaikkien uhrien psta kirjoitti:

        Niin että pitäisikö peruskouluun laittaa vaikka "näin lopetat suhteen" -kurssi? Joskus se jätetty ei vaan suostu perääntymään, vaikka kuinka hienovaraisesti yrittäisi suhteen päättää. Jos jätetyllä viiraa päästä, niin lehtien palstoille siinä päädytään, vaikka jättäjä olisi millainen suhdetaituri hyvänsä. Turha enää uhria syyllistää "taidottomuudesta jättää", kun lopputulos on näin katastrofaalinen.

        Niin, ei sitä kannata ajatella miten välttää onnettomat tilanteet. Sehän ratkaisee asiat kunhan löytää syylliset.

        Ei jälkeenjääneitä lohduta, jos todetaan, että ei meidän vainajassa ollut syytä.
        Pysyy kuolleena.

        Me jokainen ajattelemme luojallta saamallamme annoksella ja aina se ei ole kovinkaan suurella kauhalla roiskaistu annos.


      • Kaikkien uhrien psta
        6+10 kirjoitti:

        Niin, ei sitä kannata ajatella miten välttää onnettomat tilanteet. Sehän ratkaisee asiat kunhan löytää syylliset.

        Ei jälkeenjääneitä lohduta, jos todetaan, että ei meidän vainajassa ollut syytä.
        Pysyy kuolleena.

        Me jokainen ajattelemme luojallta saamallamme annoksella ja aina se ei ole kovinkaan suurella kauhalla roiskaistu annos.

        Et ole sitten koskaan ollut suhteessa psykopaattiin tai narsistiin? Voit uskoa, että minä olisin ensimmäisenä jonossa ostamassa, jos joku pystyisi kirjoittamaan sellaisen opuksen kuin "Näin jätät psykopaatin (tai narsistin) turvallisesti".


      • laurellista
        Kaikkien uhrien psta kirjoitti:

        Et ole sitten koskaan ollut suhteessa psykopaattiin tai narsistiin? Voit uskoa, että minä olisin ensimmäisenä jonossa ostamassa, jos joku pystyisi kirjoittamaan sellaisen opuksen kuin "Näin jätät psykopaatin (tai narsistin) turvallisesti".

        Sä puhut asioista kuin hevosen ostaja vaikka et osta kuin häntiä, sanoo pohojalaaset.

        Minä tunnen tekijän ja uhrit enkä tunnista heissä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia) ko luonnehäiriötä.

        40 vuotta kunhan tuntee jonkun ja sitten tapahtuu moinen niin menee todella sanattomaksi.

        Tekijällä ollut suhteita ja eroja vuosien varrella eikä mitään onglmia aikaisemmin mutta nyt, kun 20 vuotta vanhempi tuttu mies niin ...


      • Kaikkien uhrien psta
        laurellista kirjoitti:

        Sä puhut asioista kuin hevosen ostaja vaikka et osta kuin häntiä, sanoo pohojalaaset.

        Minä tunnen tekijän ja uhrit enkä tunnista heissä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia) ko luonnehäiriötä.

        40 vuotta kunhan tuntee jonkun ja sitten tapahtuu moinen niin menee todella sanattomaksi.

        Tekijällä ollut suhteita ja eroja vuosien varrella eikä mitään onglmia aikaisemmin mutta nyt, kun 20 vuotta vanhempi tuttu mies niin ...

        Vastasin "pukkalantie" ja "6 12" viesteihin ainoastaan "yleisellä tasolla".

        En tunne tekijää enkä uhreja, eikä tarkoitukseni ollut saada ketään mieltämään tekijää psykopaatiksi. Tällaisten tapahtumien takana on usein sellaista, mistä edes lähipiiri ei tiedä, saati sitten näitä uutisotsikoita lukevat (kuten minä)....

        Olen itse kokenut lähipiirissä perhesurman, joten ymmärrän hyvin järkytyksesi ja tiedän tunteen, kun asiaa ei pysty millään lailla järkeistämään. Voimia sinulle tapahtuneen käsittelemisessä!


    • Älyhoi....

      Paljonkin, mutta luuletko, että kukaan oikeasti alkaisi täällä tietojansa jakamaan tämmöisestä kauheasta asiasta

    • Sivullinen

      Erikoista että mun aikana Laihialla sattuneet isommat perhesurmat, 3 kpl, on kaikki sattunu aika pienellä alueella, ja kaikki syrjäisillä tuvilla. Kaikki alle 10 km sisällä. Olisko maaperäs jotain vikaa?

      Kun ihimiset on liian paljon omien ajatusten kans, ne paisuu niinku hiivataikina, eikä oo enää mihinää suhtees täyren pään kans.

      No, näitä ei voi estää, menis ny taas pitkälti aikaa seuraavahan.

      • 3333sddssssxxxxx

        Milloin nuo muut perhesurmat on tapahtuneet ja missä?


    • V mitä jeesustelua

      " asekkin oli laiton" no tappaako se jotenkin julmemmin kuin laillinen, ristus mitä tunkion kääntäjiä täällä rääpimässä tuppukylän asioita.

      Järjestäkää nyt vaikka makkaran myyntiä vielä siihen tien päähän, että jaksavat jauhaa koko päivän. H elevetin HÖLMÖLÄISET !!

      • Kasapäin ASEITA:.

        .

        Sielä oli kasoittain * ASEITA *

        .


    • Sivullinen

      Muut perhesurmat Laihialla: Toinen Alasen-Tojalan-tien varres, 2 vainajaa, kolmas aivan lähellä tuota äskeisen surmaajan kototaloa, 2 vainajaa.

      Molemmat sattui kun olin kakara, nyt oon vaari.

      • hdhdhdyryryrjfncnxkx

        Muistanko väärin että olisi tapahtunut jokin perhesurma laihialla oisko -80-90 luvulla? Josta ei ole paljoa puhuttu. Tämmöinen mielikuva jostain jäänyt.


    • musta aukko

      SDP virus on vakava sairaus.?? ja yleensä vasemmistotaistolaisuus. pahaa jälkeä em. taustoillakin.

      • 3+19

        Tätä mieltä on kylähullu Laihialta.


    • 18+20

      Ylläolevan älykkään mielipiteen on antanut oletettavasti junnu. Viha SDP kohtaan kylttymätön.

      Taloudenhoitaja lohduttaa.

    • tutun kauppaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe