Mitäpä omalle 2v lapselle joululahjaksi?

yllätyyys

Leluja on aikasta paljon...Ei mitään dvd:itä tms.

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • legot on

      kivoja.Kirjat ja palapelit myös.Junarata tai osia siihen.

    • fghjkl

      No mulla on 2,5 v tyttö. Itse et kerro lapsen sukupuolta? Meillä ainakin on tytsillä nyt tosi in kaikki prinsessapuvut, keijun siivet, juhlakengät, korut, vauvat...

      Sukupuolesta riippumatta ikään sopivia ovat myös palapelit. Nyt kun ne nuppipalapelit ovat jo liian helppoja, on hyvä kun löytyy muutama "ison tytön/pojan" palapeli tehtäväksi. Myös kirjat ovat hyviä hankintoja.

      Legot ovat ikuisesti hyvä hankinta. Mulla on myös 5v poika. Legot käyvät kaiken ikäisille. Yli 2v alkaa jo leikkimään pikku legoillakin, jos ei halua niitä isoja enää hankkia. Mun tytsi on ihastunut niihin lego friends:eihin. Poika on jo sen verran isompi, ettei hänen lego maku oikein sovi vielä 2 vuotiaalle.

      Joku ehdottikin junarataa. Sitä ei ole koskaan liikaa, kuten ei legojakaan.

    • Kaksoset

      Vaikeaa ehdotella kun ei tiedä onko tyttö vai poika?!!
      No itsellä on 2 vuotiaat kaksoset tyttö ja poika, joten listaan mitä he saavat meiltä vanhemmilta sukulaisilta.

      Tyttö: nukkekoti, värityskirja kynäsetti,! kirjoja! vaatteita, nuken rattaat, oma laukku,

      Poika: junarata setti, vaatteita, autoja, kirjoja, legoja, oma lumikola

      Yhteiset lahjat: lasten "keittiö", lasten siivoustarvikkeita, pöytä tuoli!
      Palapelejä, eläinleluja

    • tuutikki1

      Seinäkello (lasten aiheinen,sen tyylinen mistä lapsesi tykkää), joku hieno lastentaulu, helppo värityskirja ja sen lisänä vois olla puuvärit/vahavärit jos ei ole vielä niitä kyniä.
      Tytölle vois jotain isoja helmiä, joista sais väkerrellä oman kaulakorun :)

    • 342rq2ft

      Meidän 2v. tytölle on toivottu/ostettu oma olkalaukku, lorupussi, duploja, pulkka, satukirjoja ja siskon kanssa yhdessä saavat askartelu/väritystarvike paketin. Neiti tykkää myös kovasti isosiskon Petshopeista, joten pitää kattoa jos sellainenkin eksyisi mukaan.

    • pakkoko jotain ostaa

      Tarvitseeko omalle 2v:lle ostaa itse lahjaa jos mitään ei kerran tarvitse. Lapset saa yleensä kuitenkin paketteja isovanhemmilta ja kummeilta, kuinka paljon niitä lahjoja täytyy olla? Meillä ostettiin 3v eka joululahja itse ja nyt 4v saa taas vain yhden paketin vanhemmilta.

      • mävaan

        Aivan, yleensä!! Ei kaikilla ole isovanhempia tai sitten eivät saa sieltä lahjoja! Meillä saa, mutta ostimme kyllä itsekin lapsellemme joululahjoja, meillä on kohta 3 vuotias tyttö, ja hän saa meiltä duploja, junarataa, ariel-barbin ja kitaran. Vuosi sitten sai muumitalon, rummun, kirjan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe