Adressi lapsentekokriteereistä

ASasas8

Ehdotan, että väliaikaisesti strelisoidaan kaikki syntyneet pojat ja avata "putket", kun presendentin luvalla ja yltiömäisen virkamiesjoukon sekä satunnaisesti valittujen kymmenen maallikkoarvioijan avustuksella saavutetaan yksimielisyys avaamisesta.

Tarkemmat kriteerit "putkien" avaamiseen
1. Ikä vähintään 32 vuotta.
2. Naimisissa vähintään 12 vuotta.
3. Ei mielenterveysongelmia.
4. Vähintään viiden vuoden työkokemus.
5. Akateeminen loppututkinto.
6. Ajokortti.
7. Nuhteeton tausta.
8. Maksaa veronsa.
9. Ei maksuhäiriömerkintöjä.
10. Ei käytä päihteitä.
11. Terve.

Lupahakemukseen tulee liittää:
Työtodistukset, psykologin tutkimus (3 riippumatonta arvioijaa, jääviys tutkittava), tutkintotodistus, ajokortti, verokortti, rikostaustan selvitys, todistus terveydentilasta (3 riippumatonta arvioijaa, jääviys tutkittava), luottotietoselvitys, naimatodistus, lausunto työnantajalta, päihdeseuranta 5 vuoden ajalta.

26

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsiisus

      Aatu yritti hieman samaa saksanmaalla..

      • ylläpito hoi!!!

        Joko oot tännekki tunkenu Suoltamaan tota 12/32 sontaa... hohhoijaa


    • .....

      Suomi on jossain vaiheessa ollut hyvinkin sukusiittoinen maa, haluat siis siihen takaisin? Jos et usko tutki netistä esim. Aku kehitysvammaa jota on vain suomalaisilla(muutama tapausk euroopassa) joka johtuu pitkään jatkuneesta sukusiittoisuudesta.
      Entäs veronmaksajat? Kuinkas niiden muutamien tuhansien lasten käy jotka tällä perusteella alkunsa saa, saa olla helvetin hyvät palkat että pystyy sinunkin eläkkeet ja terveydenhuoltokulut maksamaan :O

    • tuomo

      Siis naimisiin pitäisi mennä 20 vuotiaana?
      Aika harva nykyisin menee.

    • ASasas8

      "Aku kehitysvammaa jota on vain suomalaisilla(muutama tapausk euroopassa) joka johtuu pitkään jatkuneesta sukusiittoisuudesta"

      Tarkoitat varmaan Agua, joka on väistyvästi perinnöllinen lysosomaalisiin kertymäsairauksiin kuuluva yleissairaus. Laitatko viittauksen tutkimuukseen, jossa yksiselitteisesti todetaan taudin johtuvan pelkästään sukusiittoisuudesta?

      Mitä sukusiittoisuuteen ylipäätään tulee: jos maahanmuuttoa lisätään ja kriteerejä nostetaan, ei ongelmia tule.

      "Kuinkas niiden muutamien tuhansien lasten käy jotka tällä perusteella alkunsa saa, saa olla helvetin hyvät palkat että pystyy sinunkin eläkkeet ja terveydenhuoltokulut maksamaan :O"

      Jos vanhemmat eivät täytä näitä kriteerejä, heidän lapsistaan tulee joka tapauksessa työttömiä. Tämän vuoksi argumenttisi on turha, täysin perusteeton siis.

      • Plää.

        :'D

        Öhö öhö.


      • ...,

        Kaikkien perinnöllisten sairauksien mahdollisuus kasvaa, kun geenipooli pienenee. Jos epäilet sukusiittoisuuden haittoja, niin voi tutustua vaikka habsburgien sukuun. Toinen mielenkiintoinen suku on keisari neron suku.

        Millä perustelet lasten työttömyyden. Olisiko sinulla varmaa tilastotietoa asiasta.


      • ---------

        Aika hauska ajatus. Eli minun viidestä lapsestani neljä on automaattisesti työttömiä ja avioerolapsia ja mitä kaikkea tuo "ennenaikainen" syntyminen aiheuttakaan. Sen sijaan viidennestä lapsestani tulee ahkera työntekijä ja menestynyt ihminen, joka saa elää ydinperheessä koko lapsuutensa. Viides on vielä sen verran nuori, mutta vanhimmat osoittavat ihailtavaa intoa työssäkäyntiin jo nyt, joululomankin on esikoinen töissä.

        Näin sivumennen sanoen minunkaan syntymäni ei noilla kriteereillä olisi mahdollista, joten eikö voitaisi sopia, ettei minun tarvitse maksaa veroja ollenkaan vaan saan pitää palkkani täysimääräisenä itselleni, kun minunhan ei kuuluisikaan tuottaa valtiolle mitään ja säästänhän sentään jo minulle kuuluvat tuet työssäkäynnilläni?


    • ASasas8

      "Kaikkien perinnöllisten sairauksien mahdollisuus kasvaa, kun geenipooli pienenee."

      Kuten totesin: jos maahanmuuttoa lisätään ja kriteerejä nostetaan, ei ongelmia tule.


      "Millä perustelet lasten työttömyyden. Olisiko sinulla varmaa tilastotietoa asiasta."

      Käytin sanaa "tulee työttömiä". Sana "työtön" sisältää implisiittisesti määritelmä, että kyseessä on 15–74-vuotiais.

      Lapset eivät voi olla työttömiä, koska määritelmä sulkee jo heidän pois sen piiristä.

      • ...,

        Miksi maahanmuuttoa pitää lisätä, kun maahanmuuttajat ovat vielä todennäköisemmin työttömiä. Miksi yleensäkään tuoda ihmisiä ulkomailta, jos työt suomalasillekin vähenevät.

        Millä perusteella lapsista tulee työttömiä. Voisitko laittaa tilastotietoa asiasta.


    • ???????????

      Mielenkiinnosta kysyn, että olisitko itse syntynyt, jos tämä laki olisi ollut silloin voimassa?

    • ASasas8

      Olisin, olen perheineni näiden kriteerien uljas ilmentymä sekä pyhä sanansaattaja.

      Tehdään yhdessä maailmasta turvallinen paikka lapsille. Paikka, jossa on hyvä elää ja kasvaa, turvallinen ympäristö.

      • ...

        Koska kohta 3 ei ole sinussa toteutunut, se lienee vääränlaisen kasvatuksen tuotosta, eikä periytynyt ominaisuus? Huomaathan nyt itse että kriteerisi eivät takaa onnellista lapsuutta, vaikkakin periaatteesa ajatus on toteuttamiskelpoinen. Kasvatustaakka lepää enemmän naisten harteilla, niin että jos laadit kriteerejä koskemaan naisia, lopputulema olisi aivan varmasti parempi.


      • ???????????

        Tuskinpa teidän sukua ihan kauhean pitkälle tarvitsee viedä, kun nuo kriteerit jo eivät täyttyisi. Oliko kaikilla isovanhemmillasi ajokortti ja akateeminen loppututkinto? Itse et ainakaan kovin akateemiselta vaikuta.


    • ASasas8

      "Koska kohta 3 ei ole sinussa toteutunut, se lienee vääränlaisen kasvatuksen tuotosta, eikä periytynyt ominaisuus?"

      Kuten sanoin "olen perheineni näiden kriteerien uljas ilmentymä sekä pyhä sanansaattaja."

      Harjoitamme suomenuskoa, olemme Karhun kansalaisia. Ehkä se pitäisi lisätä kriteereihin.

      "Huomaathan nyt itse että kriteerisi eivät takaa onnellista lapsuutta, vaikkakin periaatteesa ajatus on toteuttamiskelpoinen."

      Onnellinen lapsuus koostuu taloudellisesti, materiaalisesti ja psyykkisesti eheästi kokemuksesta, joka seuraa kriteerien täyttyessä.

      "Kasvatustaakka lepää enemmän naisten harteilla, niin että jos laadit kriteerejä koskemaan naisia, lopputulema olisi aivan varmasti parempi."

      Miksi kasvatustaakka lepää enemmän naisten harteilla?

      • heikot sortuu elotie

        Elämä ei ole ennustettavissa.
        Sinunkin kriteerisi voivat katketa yhteen autokolariin, aivoverenvuotoon, psykoosiin, puolison kuolemaan ym..

        Pitäisikö lapsesi huostaanottaa koska olet kykenemätön täyttämään kriteereitä?


      • ...

        Niin, sanoppa se, miksi kasvatustaakka yhä lepää enemmän naisten harteilla? Ne maat, jotka ymmärtävät, että naisen asema on perheessä tärkeä, ovat edistyksellisiä juurikin tästä samasta syystä. Tämän vuoksi naisille laaditut kriteerit ovat tärkeämmät.

        Tässä malla muokattavaksi

        1. Ikä vähintään 27 vuotta.
        2. Naimisissa vähintään 2 vuotta.
        3. Ei mielenterveysongelmia.
        4. Vähintään viiden vuoden työkokemus.
        5. Vähintään ammattitutkinto. Teoreettinen akateeminen tutkinto voi olla sekä isä- että äitiehdokkaalle pikemminkin haitaksi.
        6. Ajokortti.
        7. Nuhteeton tausta.
        8. Maksaa veronsa.
        9. Ei maksuhäiriömerkintöjä.
        10. Ei käytä päihteitä.
        11. Terve.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Niin, sanoppa se, miksi kasvatustaakka yhä lepää enemmän naisten harteilla? Ne maat, jotka ymmärtävät, että naisen asema on perheessä tärkeä, ovat edistyksellisiä juurikin tästä samasta syystä. Tämän vuoksi naisille laaditut kriteerit ovat tärkeämmät.

        Tässä malla muokattavaksi

        1. Ikä vähintään 27 vuotta.
        2. Naimisissa vähintään 2 vuotta.
        3. Ei mielenterveysongelmia.
        4. Vähintään viiden vuoden työkokemus.
        5. Vähintään ammattitutkinto. Teoreettinen akateeminen tutkinto voi olla sekä isä- että äitiehdokkaalle pikemminkin haitaksi.
        6. Ajokortti.
        7. Nuhteeton tausta.
        8. Maksaa veronsa.
        9. Ei maksuhäiriömerkintöjä.
        10. Ei käytä päihteitä.
        11. Terve.

        mallia...


      • konw
        ... kirjoitti:

        Niin, sanoppa se, miksi kasvatustaakka yhä lepää enemmän naisten harteilla? Ne maat, jotka ymmärtävät, että naisen asema on perheessä tärkeä, ovat edistyksellisiä juurikin tästä samasta syystä. Tämän vuoksi naisille laaditut kriteerit ovat tärkeämmät.

        Tässä malla muokattavaksi

        1. Ikä vähintään 27 vuotta.
        2. Naimisissa vähintään 2 vuotta.
        3. Ei mielenterveysongelmia.
        4. Vähintään viiden vuoden työkokemus.
        5. Vähintään ammattitutkinto. Teoreettinen akateeminen tutkinto voi olla sekä isä- että äitiehdokkaalle pikemminkin haitaksi.
        6. Ajokortti.
        7. Nuhteeton tausta.
        8. Maksaa veronsa.
        9. Ei maksuhäiriömerkintöjä.
        10. Ei käytä päihteitä.
        11. Terve.

        Huomattavasti järkevämpää.

        Eri mieltä olen tuosta kohdasta 6, koska ainakaan täällä päin sillä kortilla ei tee mitään.

        Jonkin verran eri mieltä olen kohdista 7, 9 ja 11.
        Kahdesta ensimmäisestä sen takia, että ihmiset muuttuvat. Olen nähnyt entisten päihteidenkäyttäjien ja vankien onnistuvan vanhemmuudessa. Jotkut kasvavat ulos sellaisesta, joko omin voimin tai avustettuna.

        Viimeisestä kohdasta olen eri mieltä, koska kaikki sairaudet eivät vaikuta lasten kanssa oloon. Omassa tuttavapiirissäni on epileptikko, asperger, cp-vammainen ja reumaa sairastava vanhempi. Kaikki he ovat hyviä vanhempia.


    • et voi olla tosissas

      Jostain syystä noilla avaajan esittämillä isä-kriteereillä on saatu myös aikaan aika monta murhaajaa.

    • ASasas8

      "Elämä ei ole ennustettavissa. "

      Tämä on triviaali toteamus.

      "Sinunkin kriteerisi voivat katketa yhteen autokolariin, aivoverenvuotoon, psykoosiin, puolison kuolemaan ym.."

      Kyseiset kriteerit täyttävä ihminen kykenee käsittelemään asioita ja ihmisiä sillä tavalla, että nämä eivät ole esteitä, vaan kasvukokemuksia.

      "Pitäisikö lapsesi huostaanottaa koska olet kykenemätön täyttämään kriteereitä?"

      Viittaan edelliseen argumenttiini, nämä luettelemasi ns. kriisit ovat kriteerit täyttävälle henkilölle kasvukokemuksia.

      • heikot sortuu elonti

        Nämä "kasvukokemuksesi" estävät sinua huolehtimasta lapsistasi täysipainoisesti, joten asioiden käsittely ei auta lapsiasi lainkaan. Sinua se ainoastaan helpottaa.

        Millä lailla ei kriteerit täyttävät ihmiset ovat parempia.
        Perustele esimerkiksi nuo ikärajat.

        Oletko muuten koskaan kuullut, että ihmiset ovat yksilöitä?


    • ASasas8

      "Jostain syystä noilla avaajan esittämillä isä-kriteereillä on saatu myös aikaan aika monta murhaajaa."

      Annatko viitteen tutkimukseen, joka todistaa tämän aukottomasti? Sitä ennen väitteesi on subjektiivinen totuus.

      • Anders Behring Breiv

        Eihän tuohon tutkimusta tarvita riittää kun on tutustunut rikoshistoriaan. Tulipa muuten mieleeni, oletko asperger? Jos olet, niinkuin luulen, keskustelu on hyvä lopettaa tähän.


    • ASasas8

      "Tulipa muuten mieleeni, oletko asperger?"

      Olen paranoidi psykopaatti, jolla on jakautunut skitsoidi persoonallisuus. Narsismini on sillä tasolla, että estyn joskus riippuvaiseksi persoonallisuudeksi. Neuroottisuuteni saa psykoosipiirteeni puhkeamaan epäsosiaalisella ja epävakaalla rajatilamaisella tavalla. Passiivis-agressiivinen käyttäytymiseni johtuu puolestaan sosiopatiastani, joka saa minut luisumaan bibolaariseen skitsofreniasykliin.

      Sairas, rujo, huono, ja kaikilla mahdollisilla tavoilla viallinen persoonani loi tämän ketjun kritiikkinä 32/12 sääntöjä tai muita lastentekokriteerejä esittäville. Alkuviesti on kärjistetty, jotta nämä sääntöjä rakastavat näkisivät oman argumenttiensa heikkouden. Sitä seuranneet viestit ovat vain outoa huumorintajuani, aika normaalia elämää vietän todellisuudessa huumorintajuani lukuunottamatta.

    • Mällärin tupla

      Mulla on numeroihin 12 ja 32 kohdistuva fetissi. Tykkään runkata viesteille joita 12/32 nimimerkki kirjoittaa. Aina roiskahtaa mälli helposti ilman että tarvitsee vatkata pitkään ja hyvältä tuntuu. Äskenkin tuli kun luin Vauvakuume-ryhmän juttuja joita se on kommentoinut. Meinäsin mällätä toisenkin kerran mutta ei taida jaksaa enää tänään.

      Toivottavasti se jaksaa kirjoittaa vielä paljon ja pitkään. Runkaan kovan k*llini kliimaksiin melkein joka ilta sen juttujen avulla. 12 ja 32... oooooOOOOOOHHHhhh!!!! Nyt tuli taas. Ruiskaisin sit kuiteski toisenkin kerran tänä yönä.

      :)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe