Kaikki oireet viittaisi raskauteen: tissit arat, vatsan nippailut, valkovuoto lisääntynyt.
Mitään noista ei ole menkkoja edeltävänä aikana ollut ikinä!
kaikki PMS oireet puuttuvat. Yleensä ennen kuukautisia olen vihainen kun pyllyyn ammuttu karhu.
Testi kuitenkin kiven kovaa väittää negaa. Melkeen kiipeän seinille ton testin kanssa :D Olen kaikissa mahdollisissa eri valoissa sitä katsellut enkä saa siihen edes haamua :D (Päivän valo, yövalo, jouluvalo :D) Otin jopa pari kuvaa testistä ja säädin kontrastia josko joku viivanpaikka edes näkyisi. Plaah. Tulen hulluksi.
Onko kellään käynyt näin, että kaikki raskausoireet, kuukautiset myöhässä, sisäinen varmuus raskaudesta ja sitten ei kuitenkaan ole tärpännyt?
Esikoisen kanssa sain selkeän plussan 4 5. Plussa pärähti ruutuun heti vahvempana kuin kontrolli viiva. Se oli siis eka kerta kuin testasin.
kp 29/28 nega, mutta olen varma että olen raskaana!
eiedeshaamua
2
957
Vastaukset
- Oikeat luvut 12/32 !
Onko parisuhde- / ikä kunnossa ?
- Kusipäitä on liikaa jo
Kuvittelet vain ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178