Haluaisin nähdä kun vaimoani pannaan.

Ihmemies24

Hei.
Elikkä minulla on pyörinyt sellainen ajatus että haluaisin harrastaa kolmen kimppaa.
Jotenkin kiihottaa ajatus että joku muukin panisi vaimoani. Otin asian puheeksi ja naiselleni asia sopi. Naiseni ei ole ennen harrastanut kimppaseksiä joten hänkin otti asian avomielin vastaan "kokemuksena".

Minulla on kummiskin ehtoja asiassa , joten en tiedä ovatko ne ehdot liikaan?

-Haluaisin että kolmas mies olisi täysin tuntematon ja että asiaan ei liittyisi mitään tunteita. Että se tilanne olisi vähän niinkun helpoksi tehty. Vaikka varattaisiin hotellihuone hän tulisi sinne otettais muutamat bisset ja nussittais täydellä teholla sen jälkeen vaan lähettäisin miehen tiehensä.

En haluaisi että tämä kokemus pilaisi todella hyvällä pohjalla olevaa suhdetta, en haluaisi mustasukkaisuutta ( nyt ei olla mustasukkaisia miltei olleskaan)

En tiedä onko tää ny ihan älytöntä? Vaimoni kyllä piti ajatuksesta.

Ja olisiko mahdollista että se mies olisi joku sellanen seuralainen tai "****" .?
Silloin saisin parhaaan mielenrauhan koska tietäisin että se mies olisi ns. töissä ja olisin se joka tilannetta hallitsee 100 %

Kertokaa jannut kokemuksia ja kertokaa ootteko ottanu maksullisen sitten?

117

17960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopp111

      kuullostaa ihan järkevältä,jos rakastatte toisianne ja kummallekkin asia ok,ni miksikäs ei. Haluaisin myös kokeilla kimppaa mutta naiseni kertoi ettei ole tarpeeksi hyvännäköinen ja muuta huttua... on seksikäs ja normaali suomalainen nainen. Ovatpa naiset kriittisiä

      • Ihmemies24

        jopp111, olen kyllä nyt kun asiaan perehdyin huomannaut että tää 2m 1n on enemmän miesten fantasia. Luulin aina ennen et se ois joka naisen haave :D
        Mun nainen ei ole ennen kun otettiin asia puheeksi kuullemma ees ajatellu moista, mut aika avomielin on mukana.
        Itse olen nuorempana kokeillu vaikka mitä niin luulin että vaimonikin ois kokeillu tota sinkkuna :D Eli perjaattee olis hänellekkin kokemus mitä ei ole ikinä tehnyt.
        Ja on kiva että en ole ainoa joka kelaa tälläsia (luulin et haukutaan sairaaks ) :D


      • Anonyymi
        Ihmemies24 kirjoitti:

        jopp111, olen kyllä nyt kun asiaan perehdyin huomannaut että tää 2m 1n on enemmän miesten fantasia. Luulin aina ennen et se ois joka naisen haave :D
        Mun nainen ei ole ennen kun otettiin asia puheeksi kuullemma ees ajatellu moista, mut aika avomielin on mukana.
        Itse olen nuorempana kokeillu vaikka mitä niin luulin että vaimonikin ois kokeillu tota sinkkuna :D Eli perjaattee olis hänellekkin kokemus mitä ei ole ikinä tehnyt.
        Ja on kiva että en ole ainoa joka kelaa tälläsia (luulin et haukutaan sairaaks ) :D

        Minun vaimo saa eniten kimpasta naùtintoa kun on tuttu vaki mies josta vaimo tykkää.
        Itse halusin kaksi miestä panemaan vaimoani ja haluan vaimoQn nauttivan myös vieraan panemisesta, eihän kimpassa ole mitään järkeä jos vaimo ei saa nauttia vieraan kanssa panemisesta. Vaimoni on38v ja vieraamme on pannut vaimoani 16 vuotta.


      • Oletteko vielä saman mieltä ja halusitte tavata eräs miestä?


      • AviopariN38M40
        Mixman kirjoitti:

        Oletteko vielä saman mieltä ja halusitte tavata eräs miestä?

        Olemme samaa mieltä vieläkìn!
        Anna yhteystietosi niin otamme yhteyttä!


      • Anonyymi
        Mixman kirjoitti:

        Oletteko vielä saman mieltä ja halusitte tavata eräs miestä?

        No onhan tota minunkin muijaa pantu minun nähteni, ja hirveen isolla mustalla kyrvällä, yllätin heidät. Olen sen jälkeen naida itsekkin enemmän kuin kotona. Panin muijaani enenkuin hänen entinen miehensä ties, nain ekan kerran ehtaa serkku tyttöäni ja se kyllä oli aulin vika, kun imi munaa ja sano että tule. Jos jotain kiinnostaa, naida tiukka 60 kesäistä naista, jolla ei lapsia, mutta tiukka vittu, niin siitä vaan.


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • tarkkanäköinen

      Hei ihmemies, en suosittele luettuani tekstisi. Olet nimittäin itse liian mustasukkainen, etkä nyt ajattele loppuun asti. Homman nimihän on se, että vaimosi pitäisi valita se mies, pitää hänestä jne. Nythän et ajattele kolmen kimppaa jossa tuotetaan mielihyvää kaikille, vaan jotakin tuotetta jonka voit ostaa. Jos vaimosi ajattelee samoin, ehkä tuo toimii. Veikkaan kuitenkin, että ei ajattele. Haluat pullistella ja pidät ihmisiä esineinä. Mieti vielä.

      • m45n42

        Hoh hoh, tarkkanäköinen, bullshit.
        Mikäs sinä olet määrittelemään kenenkin homman nimen? Kaikilla on omanlaisensa halut ja fantasiat. Me käytämme kolmatta pyörää juuri niin kuin sanoit, pelkkänä esineenä. Sehän on vain satunnainen lisämulkku. Ei sitä sen kantajaa tarvi sen kummemmin hyysätä tai sen haluja tai mielipiteitä kysellä. Ei kiinnosta minua eikä kyllä rouvaakaan. Pihalle vaan kun on hommansa hoitanut. Vai pitäiskö meidän istuttaa myös dildo kahvipöytään ja kysellä siltä kuulumiset?


      • tarkkanäköinen
        m45n42 kirjoitti:

        Hoh hoh, tarkkanäköinen, bullshit.
        Mikäs sinä olet määrittelemään kenenkin homman nimen? Kaikilla on omanlaisensa halut ja fantasiat. Me käytämme kolmatta pyörää juuri niin kuin sanoit, pelkkänä esineenä. Sehän on vain satunnainen lisämulkku. Ei sitä sen kantajaa tarvi sen kummemmin hyysätä tai sen haluja tai mielipiteitä kysellä. Ei kiinnosta minua eikä kyllä rouvaakaan. Pihalle vaan kun on hommansa hoitanut. Vai pitäiskö meidän istuttaa myös dildo kahvipöytään ja kysellä siltä kuulumiset?

        Tarvii sen lisämulkun vähintään tykätä panna eukkoasi. Ja monethan kai on tosi puutteessa.


      • julle1
        m45n42 kirjoitti:

        Hoh hoh, tarkkanäköinen, bullshit.
        Mikäs sinä olet määrittelemään kenenkin homman nimen? Kaikilla on omanlaisensa halut ja fantasiat. Me käytämme kolmatta pyörää juuri niin kuin sanoit, pelkkänä esineenä. Sehän on vain satunnainen lisämulkku. Ei sitä sen kantajaa tarvi sen kummemmin hyysätä tai sen haluja tai mielipiteitä kysellä. Ei kiinnosta minua eikä kyllä rouvaakaan. Pihalle vaan kun on hommansa hoitanut. Vai pitäiskö meidän istuttaa myös dildo kahvipöytään ja kysellä siltä kuulumiset?

        juuri noin kuten tv-kokki sanoisi.älä pilaa lihaa ylikypsennyksellä.


      • VaimotKunniaan
        m45n42 kirjoitti:

        Hoh hoh, tarkkanäköinen, bullshit.
        Mikäs sinä olet määrittelemään kenenkin homman nimen? Kaikilla on omanlaisensa halut ja fantasiat. Me käytämme kolmatta pyörää juuri niin kuin sanoit, pelkkänä esineenä. Sehän on vain satunnainen lisämulkku. Ei sitä sen kantajaa tarvi sen kummemmin hyysätä tai sen haluja tai mielipiteitä kysellä. Ei kiinnosta minua eikä kyllä rouvaakaan. Pihalle vaan kun on hommansa hoitanut. Vai pitäiskö meidän istuttaa myös dildo kahvipöytään ja kysellä siltä kuulumiset?

        Kyllä satunnainen mulkku katsoo himoiten edessään olevaa alastonta naista nuolee pillua puristelee tissejä nainen huokailee kiiman kouristuksisssa ja nauttii vieraasta "lisä mulkusta".
        Kestätkö katsella.
        Itse haluan naiseni saavan ainutlaatuista seksiä ja nauttivan täysin.
        Meillä on yksi vakituisempi joka on kuin vaimon toinen aviomies.


    • Ihmemies24

      m45n42, oon sunkans vähän samoil kantil. Ku juteltii naisen kanssa nii oltii molemmat sitä mieltä että ei sil 3 miehel niin suurta väliä, kuhan on normaali keskitason jamppa eikä mikää psyko nii se oli tärkeint. Ja mun fantasia se oli nii ehkä ajattelenkin vähän itsekkäästi ja haluan olla se jolla on ne ohjat käsissä. Tietenkin osana siitä fantasiasta on aiheuttaa naiselleni suurta nautintoa. Se toka mies olisi vaan elävä tuote meille. Sen takia kysyinkin et onks mahollista sellanen seuralainen hommata ? Nii olis sillekki vähän niinkun duunia. Ja jos se asia jotenkin naistani vaivaisi niin en uhraisi hänen tunteita tän takia joten kyllä se on ihan sujut ideasta.

      Olen myös lukenut palstoilla et jotkut parit haluisivat tutustua niihin kolmantiin pyöriin ja saunoa tai jtn. Mutta itteäni ei toi tutustuminen yhtään kiinnosta. Jotenki vähä awkwardia saunoa jannunkans joka koht nussii mun muijaa :DD
      Olenkin sillä kantilla että "nähdään hotellilla. vedetään 1h sessiot ja potkii sen sit pihalle "
      Ja jos joskus uusis saman nii en ikinä käyttäisi samaa jannua.

      Ja tarkkanäköinen, en pidä itseäni olleskaan mustasukkaisena. Jos olisin, en olisi uskaltanut koskaan edes ehdottaa mitään moista. Haluan vaan että tää tehtäis mun ehdoilla.

      • tarkkanäköinen

        Siksi kiinnitin huomiota siihen, koska avauksessasi itse pohdit mustasukkaisuutta :) Eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole, jos muijalles on sama, kuka sitä panee?


    • m45n42

      Hei besserwisser, älä vänkää, ihmemies juuri kirjoitti ne kriteerit eli ei ole sama kuka sitä vaimoa panee.
      Koetas nyt vaan tajuta, että ei siitä kolmannesta pyörästä kaikki halua sydänystävää, pelkkä suoritus riittää. Varmaan sellaisiakin tyyppejä ja pareja on jotka haluaa sonnista jonkun pasianssi- tai kalakaverin tms, mutta siitä ei nyt ollut edes kyse.

      • ei kannata

        Tosta parista näkee et äijäm45 on väkivaltaan taipuvainen, päihderiippuvainen ja todennäköisesti työtön tai sitten persduunari.....vaimon paikka kotona ja mielettömän mustasukkainen kontrollifriikki... Menikö oikein?


      • m45n42
        ei kannata kirjoitti:

        Tosta parista näkee et äijäm45 on väkivaltaan taipuvainen, päihderiippuvainen ja todennäköisesti työtön tai sitten persduunari.....vaimon paikka kotona ja mielettömän mustasukkainen kontrollifriikki... Menikö oikein?

        Ei mennyt, kaikki väärin.. Älä laita lottoa vetämään.

        Excuse my french vaan, jos joku kärkkäistä sanankäänteistä pillastui.
        Provosoiduin vastauksesta jossa mielipiteitä tyrkytettiin faktoina ja tyrmättiin kysyjän ajatukset suoralta kädeltä.

        Ryhmähommissa joillekin sopii joku homma, toisille ei. Puhumalla puolison kanssa asiat selviää. Ei näiltä palstoilta mitään absoluuttisia totuuksia saa selville. Kivoja kokemusten vaihtoja ja muuta juttua ja shittiä kylläkin. :)


      • Anonyymi

        en minäkään 0le kokeillut moista kunnon rakastelu kahdestaan on tosi ihanaa


      • Anonyymi

        nniin painukaa umero 1 en ole besserwisseri ei kukaan saa panna vaimoani syy hän on kuollut


    • älä tee

      Jouduin eilen puolivahingossa jatkoilla moiseen tilanteeseen. Itse asiassa mies halusi selvästi homostella samalla, mutta kun en lämmennyt niin tyytyi kattelemaan vierestä. Rouva tykkäs kovin ja hätisteli jo miestään poiskin, olis selvästi halunnut olla mun kanssa kaksin. Pienimunainen mies ja ymmärsin rivien välistä, että pahasti erektio-ongelmainen ja minä taas en kumpaakaan...

      Äää... kokemuksen piikkiin, mut ei enää koskaan. Häiriintynyt juttu, mutta kännissä tietty meni. Hirvee morkkis.

      Kaikkeen sitä ihminen ittensä päästää :(

      AP: Anna olla. Hirveä riski.

    • riku

      itsellä vähän kokemusta ja aivan ihana kokemus. Seksi on taivaallista sen jälkeen oman emännän kanssa. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. Meidän kokemus on, että täysin vieras, mutta mukava ja täyspäinen kaveri pitää olla. Ja vain kerran saman kanssa ettei tule ongelmia. Me voimme suositella, mutta kaikille ei varmaan sovi. Tässä yhteiskunnassa vain halutaan tyrmätä kaikki luonnollinen. Meidät on aivopesty lapsesta pitäen ja silti suurin osa haluaisi kokeilla kaikkea mielenkiintoista. Mutta se ei ole sopivaa eikä kristillistä. Telkkarikin on täynnä tappamista, mutta auta armias, jos sieltä tulee vähänkin seksiä, niin kyllä löytyy kaakattajia.

      • Anonyymi

        naisen pitää rastaa myös iseään 2kuollutta ei voi panna


    • 75:n villitys

      Monesti olen ajatellut tavallasi, mutta tuo mielikuvituksellinen toive on jäänyt vielä toteuttamatta. En tarkoita sitä, etteikö vaimoni olisi saanut vierasta, mutta nähteni. Joskus nuorempana hän saattoi tulla illan bileistään rakasteltuna, mutta kuitenkin vielä puutteessa. Miten näin päättelen ? Useammin kuin kerran hän yöbileistä tullessaan herättiminut vuoteestani seurustelemaan. Herättäessään hän oli jo alastomana, "bimsa" oli jo ihan turvoksissa sekä täysin kostea edellisen jäljiltä. Käsitin asian niin, että hän ei ollut saanut salarakkaaltaan täydellistä tyydytystä. Oli hienoa uppoutua jo lämmitettyyn parteriin.
      Elän vieläkin toivossa, että saisin olla joskus läsnä kun jokin kyvykäs partneri upealla siittimellään rakastelee vaimoani. Sillä ei ole väliä onko hän tuttu tai tuntematon; kunhan hän on vain vaimoni makuun.

      • hohhoijaaaaaa

        Oliko hän unissaan bileissä kun sitten herätti sut tullessaan ja samassa heräili itsekkin turpeana...:D:D:D:D:D


    • Täh?

      Olisiko kalut samassa reiässä yhtä aikaa vai kuinka homma hoituisi?

    • Kokeiltu on

      Nuorempana minäkin pääsin kokemaan tilanteen jossa olimme tyttöystäväni kanssa 69:ssä tyttö päällä samalla vieras kaveri nai tyttöä takaa päin.
      Oli melkoinen näky ja kokemus nuolla piparia ja samalla tuli väkisinkin nuoltua myös kaverin kullia.
      Olen tästä kokemuksesta kertonut nykyiselle vaimolleni ja kysynyt hänen kiinnostusta kimmppa kokeilemaan ja niimpä olemme jo jonkin aikaa koittaneet löytää sopivaa kaveria meille.

    • Järkipää

      Eivät ole maksullista ottaneet, hyvä kaveri sopii siihen hommaan tarpeeksi hyvin jos on järki päässä... Kemiat toimii ja tietää paikkansa.

    • kiinnostais

      Itsellä kans samanlainen fantasia et harrastaisimme puolisoni kanssa kolmen kimppaa ja vieras mies olisi tuntematon. Mutta en ole uskaltanut suoraan asiaa ehdottaa. Naiseni kuitenkin tykkää kovasti kun puhumme seksin aikana tuhmia että nuori mies naisi häntä samaan aikaan.

    • Mukaan haluan

      Itse olen muutamankin kerran ollut mukana toisena miehenä. Helpointa on kun mennään suoraan asiaan, eikä yritetäkkään esittää mitään tutustumista, kahvilla käyntiä tms. Se on sitten eri juttu jos ollaan jossain mökillä tai muuta, mutta kuka lähtisi täysin tuntemattoman kanssa jonnekkin mökille, mistä ei voisi edes lähteä pois jos ei sitten nappaakkaan.
      Kyllä sen heti tavatessa huomaa kannattaako edes yrittää ja kaikilla täytyy olla vielä mahdollisuus perääntyä jos ei naamat tai käytös miellytä.
      Lähden mukaan jos kimpan haluatte.

    • Iso_Mutteri72

      Toi on niin totta. Itse haluaisin mukaan myös 3:ksi pyöräksi kokeilemaan miltä tuntuisi antaa oudolle naiselle kunnolla kyytiä. Ja paikka pitäisi olla tosiaankin sellainen että jos ei homma toimi niin sitten ulos vaan ja kohti uusia seikkailuja. Ei voisi olla mitään hirveempää kuin panna jotain susi rumaa akkaa ja läski ukko tuijottaisi vieressä...

    • kova on

      Minullakin suuria haluja olisi tulla kolmanneksi pyöräksi m 41 tum 182 81kg ..mistä foorumista näit yhteyksiä saa ? kiima ois kova ..

    • Ois kiimsta ottaa toi salapanoni kimpassa.hän antanu baarissa pikku kännissä tanssittavien miesten kouria iteensä. Josko järjestäs saunaillan mökillä jossa hän myös mukana.

      • kova on.

        miten saa yhteyden haluaviin ....nim kova on


      • IsoMutteri72

        Mielelläni tulen mukaan sun salapanoa panemaan.
        Eihän se ole kuin napataan pohjoisesta mökki ja sinne "laskettelemaan" :)
        Millainen herkku se nainen on mitoiltaan?


    • mustajoutsen

      Minulla on joskus tullut myös mieleen, että olisipa seuraava mies jonossa sängyssämme, kun mieheni on tarpeensa tyydyttänyt ja alkaa kuorsata, itseni ollessa vielä kliimaksin kourissa. Kun naisethan tunnetusti lämpenevät ja jäähtyvät hitaammin, tuo kaksi (tai useampi) miestä ja yksi nainen toimisi varmasti ainakin paremmin kuin yksi mies ja kaksi naista, jossa mies saattaa tuntea itsensä riittämättömäksi lauettuaan ensimmäiseen. Mielestäni tämän vieraan miehen tulisi olla ehdottoman vetävä ja teknisesti taitava. Ei ole suinkaan yhdentekevää kuka minut tyydyttäisi. Se että hän olisi tuntematon, suojaisi sydänsuruilta. Vaatii hyvää itsetuntoa ja luottamuksellista parisuhdetta ottaa kolmansia osapuolia seksiin, mutta kiihottava ajatus.. Täytyykin hieman ajatella asiaa tarkemmin..

      • Poikuuden menettänyt

        Nimimerkki " mustajoutsen" on aivan oikeassa. Meidät miehet on pääsääntöisesti luotu siittämään uutta sukupolvea. Siittimemme pysyy jäykkänä juuri sen ajan kun ns. siittäminen tapahtuu. Perin harvalla siitin pysyy jäykkänä minuuttitolkulla "siitinsyöksyn" jälkeen. Jos me miehet haluamme hyvän ja nautinollisen orgasmin rakastetullemme vaatii se pitkäkestoista hyväilyä, käsin, suudelmin jne. juuri partnerin haluamalla tavalla. Samanaikaisesti kaksi miesrakastelijaa pystyy kiihottamaan rakastelun kohteena olevan puolison monipuolisemmin kuin aviopuoliso yksin. Toisaalta vieras partneri on jo sinänsä kiihottava naiselle.
        Ei kun kiihottava kolmas kehiin ! Onnea matkaan Sinulle !


      • KimpassaOnVoimaa

        Kaverin kanssa nuollaan ensimmäinen orgasmi vaimolle ja pienen tauon jälkeen vaimo on valmis naitavaksi.
        Naimme vaimoa vuorotellen takaapäin ja toinen nuolee klitorista kun toinen panee.
        Noin 10min ja mies pillussa vaihtuu yön aikana jopa 15-30 kertaa yhteensä ja spermat pilluun.


      • Anonyymi

        Olen 38-vuotias 167cm 54kg aviossa oleva nainen.
        Olin noin 21-22kun olimme ensikertaaa kolmen kimppaa mieheni kaverin kanssa
        Mieheni kaveri on ollut yli 16 vuotta vaki kumppani ja säännöllisesti ollaan pantu kimpassa mutta jos mies ei ole paikalla niin saadaan panna kaksistaan. Tämä vaki suhde on paras mutta mieheni kanssa ollaan myös muiden miesten kanssa kimpassa.


      • Anonyymi
        Poikuuden menettänyt kirjoitti:

        Nimimerkki " mustajoutsen" on aivan oikeassa. Meidät miehet on pääsääntöisesti luotu siittämään uutta sukupolvea. Siittimemme pysyy jäykkänä juuri sen ajan kun ns. siittäminen tapahtuu. Perin harvalla siitin pysyy jäykkänä minuuttitolkulla "siitinsyöksyn" jälkeen. Jos me miehet haluamme hyvän ja nautinollisen orgasmin rakastetullemme vaatii se pitkäkestoista hyväilyä, käsin, suudelmin jne. juuri partnerin haluamalla tavalla. Samanaikaisesti kaksi miesrakastelijaa pystyy kiihottamaan rakastelun kohteena olevan puolison monipuolisemmin kuin aviopuoliso yksin. Toisaalta vieras partneri on jo sinänsä kiihottava naiselle.
        Ei kun kiihottava kolmas kehiin ! Onnea matkaan Sinulle !

        Ja jos vieraalta ruiskahtaa spermat rouvan sisään ennen aikojaan niin aviomies on valmiina jatkamaan rouvan nautintoa.


      • Anonyymi

        Olen 40v mies ja halukas tapaamaan sinut.


    • Semielessä

      Kolmannen pyörän etsimispaikaksi sopii esim Hotelli-Ravintola jossa pariskunta voi esim. tanssilattian kautta löytää sopivan miehen. Nainen voi käydä ilman miestään löydetyn miehen kanssa hotellihuoneessa tai mies mukana mennään huoneeseen.
      Viikonlopun aikana voi löytyä useampikin kolmaspyörä. Mukava kaupunkiloma eri kaupungeissa kiihottavan harrastuksen parissa.

    • 20cm.

      Itse olen ollut kolmantena pyöränä ties kuinka monta kertaa, parhaan kaverini muijaa panemassa. Meillä taas toimii homma hyvin just näin. Kukin tyylillään mutta suosittelen kokeilemaan rohkeasti...

      • Anonyymi

        Minun paras kaverini on pannut vaimoani kanssani kimpassa. Sinkkuna ollessaan joka viikonloppu ja muutama kerta viikollakin. Viikonloput nukumme samassa sängyssä ja alasti. Yöllä vaimoa pannaan melko usein ja päivällä aina välillä kun tekee mieli. Kaveri tykkää nuolla vaimoni pillua tosi paljon.
        Kaverin mentyä avioon luulin kimpan loppuvan mutta kaveri käy 1 koko viikonloppu kuussa meillä ja nukkuu samassa sängyssä nuollen ja pannen vaimoani kuten aiemminkin. Asumme samalla kylällä joten pika panot välillä onnistuu hyvin.
        Vaimoni on rakastunut myös kaveriin ja on tyytyväinen kun panemme häntä kimpassa. Joskus on ollut myös vaimon tyttöystävä mukana miehensä kanssa.


    • Saunassa ja lauteil

      Meillä on kahdella eri kerralla päässyt puolituttu kaveri nuolemaan vaimon piparia kimppasaunan yhteydessä. Lämmittelyn jälkeen minä hoidin sitten homman kotiin ja kaverit näpitteli lauteilla. Ekalla kerralla kyllä kolmas pyörä yritti päästä vaimon pyllylle, mutta rajattiin se sormeiluun. Vaimo sai tästä elämänsä orkun.

      Hienot setit kaikkiaan. Ainoa ikävä puoli oli se että tämä vimeisin herra on kylillä kehuskellut nuolemisellaan, kun muija on vielä melko vetävä pakkaus.

    • hyviä kokemuksia ton aiheen piiristä
      toisaalta myös mustasukkaisuuden vaaroista
      kannattaa siis tarkkaan miettiä ennenkuin toteuttaa
      ja sopia vaikka että perumiseen on oikeus

      kerron privana lisää jos kiinnostaa

    • aina valmiina 188/88/19/6 hoikkamies

    • sekasauna

      Myös meillä on kerran käynyt niin, että kimppasaunassa kaverini sai hyväillä vaimoni rintoja ja pääsi myös nuolemaan pimppiä. Kaverilla oli niin herkässä, että mälli lensi siinä nuollessa. Ei ollut yhtään nolona, vaan kertoi, ettei koskaan ollut päässyt nuolemaan niin hyvän makuista ja isohuulista piparia.
      Ei hänellä tosin muutenkaan ollut paljon kokemusta naisista, ulkonäkö kun ei ollut miellyttävimmästä päästä. Mua jotenkin kiihotti katsella, kun lihava ukko lipoi hoikan vaimoni jalkoväliä.

    • 5+4

      Aloittaja: Saman tyyppisiä "fantasioita" itselläni, mutta mietityttää. Miten asia tuli puheeksi ja onko vaimosi yleisesti todella avoin seksuaalisissa asioissa? Joskus rohkaistun ottamaan puheeksi omani kanssa. :)

    • Mällit sisään

      Kannattaa kokeilla.
      Mun vaimoa on pari kaveria nainut , kiihottavan näköistä kun vieras mulkku tunkeutuu vaimon pilluun.
      Kerran kokeilimme että itse lähdin kotoa ja kaveri tuli panemaan vaimoa.

    • olli3

      Ihanaa touhua naiset on luotu antajiksi..ei niille yksi-mies riitä joten annetaan useampaa..

    • kokemusta on.

      moi,ainoa asia mikä kysymyksissäsi häiritsee on se kun toista sanaa" minulla on" no jos OLETTE sitä mieltä kimpasta ja MOLEMMAT sitä haluatte niin toivoisin että miettisitte vielä kerran sitä että liian mustasukkainen ei saa olla koska silloin se ei onnistu ja siihen helposti parisuhde kariutuu,meillä puolison kanssa kokemusta kimpasta jossa juuri mainitsemasi 2 miestä ja nainen kokoonpano kertoja meillä toistakymmentä ja kaikki saman miehen kanssa ongelmia ei ole koskaan ollut ja kun teette peli säännöt selväksi ennen ensimmäistä tapaamista on myös "se" yhdessä olo helpompaa,mutta jokainen hakee sellaista seuraa mikä kenellekkin parhaiten sopii toivon kaikkea hyvää ja jos saatte homman toimimaan niin meillä se ainakin on tuonut paljon iloa toivottavasti myös teille ja niille jotka sitä haluavat!

    • Ensimmäinen pyörä

      Moiii.
      Olen muutaman kerran ollut pareilla kolmantena pyöränä,tai pikemminkin ensimmäisenä.
      Suurin osa pariskunnista on juuri tuollaisella ajatuksella liikkeellä,ja ikävä kyllä mustasukkaisuutta esiintyy ,vaikka sitä ei myönnetäkkään.Usein miten alkoholi on liian monessa tapauksessa liiallisesti mukana,itse olen pyrkinyt olemaan selvin päin jo senkin vuoksi että silloin nauttii jopa itse siitä tapahtumastakin.
      Olen kaikissa tapauksissa ottanut yhteyttä hakuihin,siis en ole hakenut seuraa.
      Ilmeisesti olen siihen ryhmään kuuluva ,jolla on jo ulkoisetkin avut puolellaan.
      Ulko muoto ei suojaa ,ja työvälinekkin on ollut tarvittavan kokoinen.
      Yksi tapaus on jäänyt erittäin hyvin mieleeni,jo sen erikoisuuden vuoksi.
      Olin yhdelle parille hieman enemmänkin kun pelkkä yhden illan juttu.
      Pariskunta oli nimittäin liikkeellä lapsettomuuden takia ,ja halusivat hoitaa sitä luonnollisella tavalla.
      Pari ei ollut tavallinen tapaus ,vaan parin nainenkin oli näteimpiä neitoja jonka pikkuhousut olen päässyt ottamaan pois,,ja se tapahtumakin oli enemmän rakastelua kun naintia.Ja poikkeuksena sekin että rakastelin tuon naisen kanssa useasti senkin jälkeen,kun olin luvannut kautta kiven ja kannon etten sekoittaisi perheelämää.Rakastelu hetket olivat täynnä kiimaa ja halua,sillä ehdimme jonkin verran tutustumaan ja sexi oli molemmin puolista halua.
      Ensimmäisillä kerroilla mies oli mukana mutta jo kolmannella kerralla vietimme koko viikonlopun heidän mökillään rouvan kanssa kahden.
      Joka kerta kun olimme sen hetken ensimmäistä kertaa yhdynnässä sain antaa pikaisen siemennyksen,,se oli sellaista kymmenen työntöä ja siemenet oli perillä,ja sen jälkeen naimme suoraan sanottuna itsemme tajuttomaksi ,enkä ole koskaan kuullut naisen niin voihkivan,jonka oli kuulemman ollut syy siihen että mies ei halunnut tulla tilanteeseen,kun kaksi ensimmäistä kertaa.
      Onnekseni siemenet ei niin helposti alkaneetkaan itää,ja sain aika monta tilaisuutta harjoitella .
      Kuitenkin tapahtui niin kuin usein tapahtuu suojaamattoman rakastelun seurauksena naisen masu alkoi pyöristyä ja seurauksena oli odotettu tyttö.
      tuosta meni kolme vuotta ,viime syksyyn,sain ihanan text,,muistanko vielä.
      Tapasimme uudelleen samoissa merkeissä,en epäröinyt hetkeäkään.
      Olemme tapailleet samojen rakasteluiden merkeissä ja vaikka heti tärppäsi niin harjoittelu ei olekkaan yllätys yllätys loppunut.

    • Omituinen-co

      No,kyllä minäkin olen haaveillut kolmannesta,kertonut halustani myös 40v vaimolle.
      Mies saisi olla vanhempi(yli 65),leski tai poikamies ja täysin uusi tuttavuus,hyvä varustus ja kesto olisi myös paikallaan,koska itse pieni/normikaluinen ja nopeasti laukeava.Tavoitteena olisi hidas tutustuminen,saunomisen ym. kautta seksiin ja samaan sänkyyn päätyminen ja pitkäkin `suhde´ miehen kanssa.Kyläilyt vaikka n. kerran kuussa `papan´ luona saunomassa ja vaikka viikonloppukylässä.Ja miel. ihan `paikallinen´ eli Hesasta,ei menisi aikaa matkusteluun ja kyläilyt kävisi lyhyelläkin varoitusajalla.

    • hereiam1

      vapaaehtoinen ulkomaalaistaustainen poika 29v/turusta :)

    • tsemppi

      mikäs siinä seikkailuhaluinen nuori mies mukana jos tarvii seuraa ;)

    • Tansseissa

      Alta parikymppisenä ollessani tyttöystäväni kanssa pyöriessäni kaveriporukkaa kiinnosti kaunis tyttöystäväni. Varsinkin yks kaveri kävi kuumana häneen ja meitä huvitti se aikalailla, joskus sitten päätettiin että antaa sinne innokkaan kaverin hiplata paikkoja. Kävimme tansseissa samassa porukassa yleensä jonkun autolla ja ahtaassa autossa joutui istumaan joskus sylikkäin. Tyttöystäväni istui sen kaverin syliin jotta kaikki mahduimme (ylilasti). Lievässä humalassa ollut "kuuma" ystävämme hiplasi tyttöystävääni koko matkan tanssipaikalle ilman että kukaan autossa olevista huomasi, en itsekään huomannut, tyttöystäväni kertoi sen.

      • 38 Ukkomies

        Mekin vaimon kanssa pitkään yhdessä olleina (18v.) ollaan puhuttu parisuhteen "piristämisestä" ja annoinkin hänelle luvan toukokuun etelä suomen reissulla "käydä vieraissa"jos sopiva sattuu kohdalle, kerran vain meiningillä, se ei oo minulta pois.(Ei tarvi ilmottautua vapaa eht. Hän kyllä löytää seuransa) Minusta se on niin että jos on kauan ollut saman miehen kans ja haluaa vaihteluksi (ei tarkoita ihastumista/rakastumista) toista,se on ok.


    • Tansseissa

      Olimme maaseutu-tanssipaikalla kavereiden kanssa ja tyttöystäväni tietysti mukanani, kuten asiaan kuului, viinoja säilytimme autossani ja ja kävimme siellä välillä naukuilla. Se "kuuma" kaveri oli tietysti porukassamme ja kuten tavallista, hän jaksoi hehkuttaa tyttöystäväni kauneutta ja isoja ryntäitä. Hän oli maatalon poika ja puheet olivat usein värittyneitä "navetta" termeillä. Hänen usein käyttämä fraasi oli että jos hänellä olisi tuollainen tytökaveri niin hän olisi kuin pikkuvasikka emänsä tissiä imemässä. Oli syyskesän ilta siellä tanssipaikalla kun menimme ottamaan autoomme paukut, auto oli tanssipaikan parkissa reunimmaisena ja tiheä puska melkein peitti autoni toisen sivun. Tämä kaveri vuodatteli tapansa mukaan tyttöystäväni hehkeyttä , kun nousimme autosta, siirryin tyttöystäväni taakse ja tartuin hänen käsistään kiinni ja sanoin tälle kaverilleni että nyt saat kokeilla tissejä. Kaveri ilahtui ja alkoi sivellä niitä paidan päältä, käskin kaveria että työntää kädet paidan alle, eihän sitä päältä tarvi. Kaveri työnsi kädet tyttöystäväni paidan alle ja rintaliivien alle ja samalla FF-kokoiset melonit pullahtivat ulos. Kaksi muuta kaveria oli kimpassamme jotka repesivät välittömästi "voi kiesus mitkä hinkit"! Sanoin tälle kuumikselle että suutele tyttöä suulle ja kieltä mukaan, ja sen tekikin ja hartaasti. Kaksi kaveriani anoivat että saadaanko mekin vähän silittää tisuja, annoin luvan. Olimme iloisessa humalassa koko porukka ja tyttöysäväni oli estottomasti mukana tässä. Olisipa ollut paikka jonne mennä tuona iltana, olisimme harrastaneet kimppaa hulluna. Muutaman kuukauden kuluttua olimme toisella tanssipaikalla ja tavanmukaan omat juomat oli autossa, tuolloin olin itse kuskina. Jossakin välissä illanaikana tämä "kuumis" kaveri tuli kysymään että mentäiskö käymään paukuilla autossani. Sanoin tyttökaverilleni että jos hän menisi sen kaverin kanssa käymään siellä autossa, sanoin sille kuumikselle että ei tiedä vaikka saat siellä autossa leikkiä vasikkaa ja pääset tissille, nauroimme. Jonkin ajan kuluttua he palasivat ja selvästi enemmän huppelissa, olivat viipyneet ehkä vartin tai vähän enemmän. Kysyin tyttöystävältä että oliko se kaveri taas intona tisujesi perään, olipa tietenkin hän vastasi. Kävimme tyttöysäväni kanssa myöhemmin kahdestaan autossa ja pussailimme siellä ja hyväilin hänen rintoja, avasin hänen paidannapeja ja tartuin tissiin imeäkseni sitä, mitä näinkään! Tissiä peitti tuoreet fritsut, niitä oli nännin ympärillä ja olivat niin himolla tehtyjä että ei rajaa. Minusta oli kiihottavaa tuo kavereiden palvonta tyttökaveriani kohtaan ja hänkin piti saamastaan huomiosta ja nautti siitä. Oman jänskänsä toi usein palauumatka tanssipaikalta jolloin ahtaassa autossa kädet eksyili sinne sun tänne.
      Yksi kaverini pääsi tyttökaverini kanssa kerran ihan "asiaankin", kännissä molemmat, menivät autolleni paukuille.

    • OnnellinenAviopari

      Minulla ja niehelläni on pitkäaikainen ystävä kolmantena pyöränä.
      Olimme seurustelleet
      4 ķk kun halusimme toteuttaa molempien halun kimppakivaan.
      Meille passaa parhaiten 1N 2-4M.
      Ensimmäiset vuodet vieraat (kaverit)naivat ainakin yhtä monesti entistä morsiaintani nykyistä vaimoani kuin minä itse ja itse nain häntä ainakin kerran tai kaksi päivässä joskus useammin.
      Kaverit olivat meillä viikonloppuisin ja keskiviikkoisin 2-4 miestä joku saattoi köydä nyls muulloin.
      Nykyään ollaan vähän rauhoituttu ja alusta asti mukana ollut mies käy meillä 1 viikonloppu kuussa ja naimme vaimoa vuorotellen ollaan naitu 24vuotta aloitimme kun vaimo oli 19v mies 22v ja kaveri oli 26v.

    • 4VaihtoehtoaN28v

      Minun mieheni on halunnut ottaa toisen miehen minua kimpassa naimaan.
      Olen alkanut kiihoittua ajatuksesta olla kahden miehen kanssa.
      Mieheni ehdotti että mietimme tutuista miehistä kenet haluamme naimaan minua.
      Minusta on 4 miestä jotka itseäni kiinnostaa.

      • 18cm

        Oon kaksi kertaa ollut mukana 2m 1n, molemmilla kerroilla nainen oli lihava. Pyyntöjä kimppaseksiin on tullut muutamia senjälkeen mutta aina tarjolla on ollut lihava nainen kun enemmän syttyisin hoikasta/normaalikokoisesta naisesta, lihavan kanssa juttu vaan ei skulaa.

        Onko mitään toivoa saada hoikkaa naista kimppaseksissä? :)


    • Olin 23v kun mieheni halusi minun antavan hänen ystävälleenkin pillua. Tämä ystävä on nainut minua nyt 29 vuotta säännöllisesti.
      Hän on vuosien aikana ollut suhteessa ja kolme kertaa eronnut. Kun hän on eronnut hän on asunut joka kerta meillä muutaman kuukauden nukkuen samassa sängyssä meidän kanssa naiden miltei päivitäin kanssani. Pitkän kimppasuhteen aikana olen ihastunut häneen mutta en vaihda miestäni toiseen. Nautin kyllä kun kaksi miestä kiimassa nai minua ja kun kaksi rakastelee yhtä aikaa.

    • Minä haluan tutun miehen panevan kanssani kimpassa omaa vaimoani ja vaimoni nauttivan myös vieraan panemisesta. Minun ystävistäni 4 ja ja 3 vierasta miestä on ollut vaimoni rakastajana yksi kerrallaan olen itse useimmiten mukana. Vaimoni on 28v ja 6 vuotta. Yksi kaveri on nainut vaimoani koko 6 vuotta. U

    • Anonyymi

      Meille on paras kun tutttu mies on kommantena sängyssä.
      0llaan N38 M40 ja kimppaa ollaan harrastettu 16 vuotta.
      Tutun kanssa on rennompaa voidaan olla selvinpäin.
      Ollaan istuttu iltaa meillä ja kun halut on yllättänyt ollaan käyty sängyssä välillä ja jatkettu iltaa sen jälkeen.
      Jos ollaan oltu kolmistaan niin ollaan monta kertaa oltu alasti jopa koko ajan pyyhe istuimella ettei tahraa.

    • Olen valmis tulemaan mukaan!

    • Anonyymi

      Voin tulla vaimoasi panemaan minkä ikäinen hän on ja missä päin?

      • Anonyymi

        Olemme olleet kimpassa tuttujen vieraiden ja puolituttujen kanssa. Parhaat kokemukset on saatu hyvien kaverien kanssa.
        Kavereista kun tulee seksikavereita myös voi vapaasti olla selvin päin ja käydä iltaa istuessa sängyssä välillä.
        Vaimoni haluaa tutun kaverin kanssa seksiä eniten. Olemme periaatteessa saman arvoisia. Meillä kolmella on seksi vapaata keskenämme.


    • Anonyymi

      03 etelä ja62v./xxll

      • Anonyymi

        Siis niinku mitä?

        09 etelä iso18 / xl


    • Anonyymi

      Paras reissu rukalla kahden kaverin kanssa. siis meitä oli kolme kaverusta lomalla.
      Olemme 25v ,ja ei meillä mitään tarkoitusta ollut ,mutta kaverini alkoi tanssittaa yhtä naista. Sillä halutti pillua,ja vaikka näimme että se oli mies mukana ,ja olimme kuulleet että jotkut vanhemmat rouvat käyvät ottamassa nuorilta miehiltä.
      Nainen oli huomannut kaverin puntissa seisokin ja flirttaillut,oli kaveri rohkaissut itsensä ja kysynyt saako pillua.
      Nainen oli sanonut että haluu kaikki kolme ja miehensä turvaksi. Sovimme että asia ok ja lähdimme mökillemme. Luoja miten nainen voi olla kiimassa.
      Nuolimme ja leikimme naisen kanssa koko yön ,ja saimme laskea paljaalla siemenet pilluun. Aamulla jatkoimme ,ihmetellen miten pillu voi kestää sellaista panemista. Uusimme takuulla jos tulee vielä eteen samanlainen tilanne.

    • Anonyymi

      Kahdesti on kokemusta kimppaseksistä: ekalla kerralla kahden naisen kanssa ja toisella kerralla parinvaihto. Haluaisin päästä kokemaan vielä sen, kuinka rakastella naista yhdessä toisen miehen kanssa niin, että nainen ottaisi meidän molempien kalut suuhunsa samaan aikaan ja päälle antaisi panna pilluunsa samanaikaisesti

      • Anonyymi

        Meillä on myös tapana kokeilla kaikkea mitä mieleen tulee.
        Itselleni on tärkeää että kimpan nainen on oma vaimo.
        Vaimo on ollut mukana 18 vuotta kahden miehen seksi partnerina.
        Olemme panneet pilluun yhtä aikaa ja olemme nuolleet yhdessä vaimoni pillua ja vaimolla on ollut kummankin muna suussa.
        Minun suosikki on kylkiasennossa vaimon kanssa 69 asennossa ja kaveri panee vaimoa takaapäin.
        Olemme panneet vaimoani yhdessä niin paljon että on luontevaa olla ihan selvinpäin ja nauttia vaimoni suloista eikä ole epämiellyttävän näköistä vaimonkaan ilme kun kaveri on panemassa.


    • Anonyymi

      Missä päin asutte ja mihin voisitte matkustaa? Kävisikö Kainuu tai Lappi?

      • Anonyymi

        Köydään lapissa joka kesä.
        Olemme yleensä Kuusamo - Posio suunnalla.
        Jos haluat keskustella s postin välityksellä anna. Osoite mihin saan yhteydén


      • Anonyymi

        Kummassakin käydään usein.
        Ja halutaan tavata toisia pareja ja míehiä


    • Anonyymi

      Kolmen kimpassa tunteet liikkuvat. En voi antaa kenenkään epämiellyttävän panna itseäni. Mieheni haluaa myös tutustua panijaani ja käy tämän kanssa vaikka kaljalla sillä aikaa, kun kerätään voimia seuraavaan sessioon.

    • Anonyymi

      Mites jos mies haluu panna vai oo ja antaa miehelle? Tässä yks sellanen 30v m

      • Anonyymi

        Mitä kaikkee olisit valmis ...


    • Anonyymi

      Ei voi täysin tunteettomasti olla panemassa toisen kanssa.
      Kun vaimosi saa orgasmin ja vieras laskee spermat vaimosi pilluun.
      Vaimosi ristii säärensä vieraan selän taakse pitääkseen vieraan peniksen pillussa.
      Silmät loistaa ja onnellinen hymy huulilla.
      Jos tämän pystyt hyväksymään niin voit alkaan vaimosi ja vieraan miehen kanssa harrastamaan kimppa seksiä.
      Jos et pysty hyväksymään niin on parempi kuin harrastat vain tumputustä.

      • Anonyymi

        Vaimon jalkoja on kiihoittavaa seurata tuossa tilanteessa. Ensin vaimo levittää reitensä vieraalle, sitten nostaa niitä ja sitten jalat koukkuun. Sitten jalat ovat kokonaan ylös nostettuna ja lopuksi tuo "ristii säärensä vieraan selän taakse".


    • Anonyymi

      No joo . minä mielelläni katselisin vierestä ku
      vaimoani pannaan vaikka kahden miehen kanssa

      vaimolla on ikää jo 55v .joten on vittu vähän " kuiva"

      kiinnostasiko miehiä panna vaimoani.

      ulkonäkö lähinnä kun Seija Paasosen

      • Anonyymi

        Kiinnostaa Kyllä! voihan käyttää Vagisan, olen terve vanhempi mies joten ilman kumia käy!
        Tänään voisin tulla


      • Anonyymi

        Hei Haluis kanssa kokea varatun rouvan mistä olette


    • Anonyymi

      Sanoit egtei tunteita?
      Mies katsoo edessään olevaa alastonta naista niin hän tuntee kiimaa naistasi kohtaan ja saa erektion ja työntää kyrpänsä vaimosi vittuun ja tuntee mielihyvää samoin kuin vaimosikin.
      Jos haluat kieltää tunteet et ole valmis kimppaseksiin.

      • Anonyymi

        Ja nuo vaimot tulevat välillä myös raskaiksi, sekin on otettava huomioon. Aviomies ei aina olekkaan isä, ainakaan biologisesti.


    • Anonyymi

      Mites niinpäin, että vaimo haluaisi katsoa kun miestä nussitaan. Sellaisia vaimoja ei taida niin paljoa ollakaan, vai kuinka on ? Itse fantasioinut sellaisesta asetelmasta (mm.), jossa vaimo katselee vierestä kiimaisena kun vieras mies hoitelee aviomiestä.

      • Anonyymi

        On niitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitäkin

        Sielläkö sellainen ? Mistäs päin suomea....ja minkälainen pari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielläkö sellainen ? Mistäs päin suomea....ja minkälainen pari?

        Etelässä ollaan, ihan tavallinen, hieman pervo pariskunta. Vaimoa kiinnostaisi nähdä miesten välistä seksiä, joko livenä tai esim.facetime. osallistuskin voisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelässä ollaan, ihan tavallinen, hieman pervo pariskunta. Vaimoa kiinnostaisi nähdä miesten välistä seksiä, joko livenä tai esim.facetime. osallistuskin voisi.

        Etelästä itsekin, normaali mies pervolla mielellä. Minkäs ikäinen pari siellä, olisiko kiinnostusta jutella aiheesta lisää privana. Vaimon sivusta katselu ja osallistuminen kiinnostaisi kyllä erittäin paljon, myöskin tuo facetimen kautta katselu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelästä itsekin, normaali mies pervolla mielellä. Minkäs ikäinen pari siellä, olisiko kiinnostusta jutella aiheesta lisää privana. Vaimon sivusta katselu ja osallistuminen kiinnostaisi kyllä erittäin paljon, myöskin tuo facetimen kautta katselu.

        40 ja 43v ... voishan tota juttuakin jatkaa, toiminta kiinnostaa enemmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 ja 43v ... voishan tota juttuakin jatkaa, toiminta kiinnostaa enemmän...

        Moi, jutella ja tietysti päätyä toimintaankin. Mitenkäs teihin saa yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, jutella ja tietysti päätyä toimintaankin. Mitenkäs teihin saa yhteyden?

        Meili, kik, treffit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meili, kik, treffit...

        Oottekos paikalla jos annan meilin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meili, kik, treffit...

        Ollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan

        salaistaPKS ät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        salaistaPKS ät

        (protonmail)piste
        ---> sulut pois ja com pääte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (protonmail)piste
        ---> sulut pois ja com pääte

        Tuuttekos jutulle ..


      • Anonyymi

        Meillä on pari tuttavapariskuntaa joissa nainen kiihottuu kun niiden mies panee toista naista. Tykkäävät katsoa.

        Kaikilla pariskunnilla jotka tiedän joiden miehillä on lupa panna toisia naisia miehillä on todella iso.

        Miksi naiset ovat mustasukkaisempia pienimunaisista vai valikoituuko isomunaisille vapaamielisempää puolisoita.

        Ja kyllä. Molempien tuttavapariskuntien isomunaiset miehet ovat panneet vaimoani.


    • 40v 187 /76 19 urheilinen ja luotettava mies

    • Itse olen ollut kyseisessä hommassa Kuopiossa pari kertaa. Aluksi tilasivat minut hieromaan vaimoa ja lopulta nainen halusi panon miehensä katsellessa. Ihan ok juttu. Kaikille asia sopi ja eiku vaa hommiin 😋

      • Anonyymi

        Joo muistan kyllä kun pelkkä hieronta sai sut laukeen.olit kyllä onnetton tapaus kaikkineen.ei jatkoon


    • Anonyymi

      Olen kuunnellut toisesta huoneesta kun tyttöystäväni saa vierasta miestä.hyvän tuttava parin mies valitti ettei ole pitkään aikaan saanut ja halusi nuorempaa naista. Hoidettiin asia näin, kyllä siinä kuuskymppinen ukko nautti kun sai kaks vitosta naista. Harmi kun käyttivät kumia, olisin halunnut päästä panemaan spermaista naiseni pillua. Tyttöystävä kertoi ettei ikinä ole saanut niin mahtavaa orgasmia kun tämän miehen kanssa sai. Ja kyllä siä kumis oli sellainen lasti ettei ukko ollut hetkeen saanut. Rouvalle asiasta ei olla puhuttu ja vieläkin ollaan hyvät ystävät. Tämä on jäänyt yhteen kertaan. T. Pari

    • Anonyymi

      Meillä vaimo kysyi itse, kiihoittaako minua jos hän naisi vieraan kanssa minun katsellessa. Siitä se lähti vaimon aloitteesta.

    • Anonyymi

      Minä tase olen invaloisutunut, ja maksan jopa jos joku kunnolla nussii minun 60 ikäistä akaani

    • Anonyymi

      Itse olen invalidi. Vaimoni on 60 v, ja haluaisi kunnolla "kyrpää" mutta mulla ei seiso. Antakaa joku sille. Puhdas vittu, pitää nuolla, ei lapsia, joten on tiukka vittu, tiedän kokemuksesta, ottaa suihin. Ja antaa kun minä pyydän, vaikka kahdelle.
      Facessa Petrus Rauhankivi.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt, ja sekin on nähnyt kun panin naapurin akkaa.

    • Anonyymi

      Nuorena miehenä kaverin kans oltiin viettämässä viimeisiä viikonloppua ennen inttiä .
      Kaveria tuli pokaan päälle kolmekymmentä ikäinen rouva. Pieni ja sievä ja antoi ymmärtää että olis vieraan tarpeessa.
      Kaveri kuiskutteli että otetaan kimpassa oikein kunnolla.
      Mulle se sopi ihan hyvin. Oltiin pikkasen otettu ,se pikkaisen aiheutti vaikeutta vaikka toi rohkeuttaki.
      Eka kertaa tutustuin potenssia parantavaan tuotteeseen,se oli yllättävän tehokasta.
      En ikinä ollut kuullut niin äänekästä näistä.
      Eka kertaa pääsin antamaan tuplaa,oli jännää tuntea välilihan läpi toinen kulli.
      Se oli onnistunut juttu,rouva halusi lisää ja kävimmekin lomilla tyhjäämässä pussit rouvan pilluun.
      Oudointa oli ekaksi se että rouvan mies katsoi kun me nussittii . Siihenkin tottui.

    • Anonyymi

      Haluan kans katsella, kun 2 vierasta nussii vaimoani joka reikään

    • Anonyymi

      Kyllä siinä on rakkaus kaikonnut jo kauas kun haluaa tehdä vaimosta jakorasian!

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä ed. vastaajan kanssa. Se että kohtelee vaimoa noin ja tekee vaimostaan lutkan ei ole välittämistä. Himoa ja himoa ilman tunteita. Haluaa nähdä toisen alistuva omien himojen vallitessa. Kunniatonta touhua ja roskasakkien puuhaa, juopot, karkit,mt-ongelmainen. Kukin tavallaan.

      • Anonyymi

        *narkit


    • Anonyymi

      Mä myös kiihotun kun vieras nai vaimoa. Mulle tärkeää on just se että vaimolla on jalkojen välissä joka kerta uusi kyrpä. Vakimiesten kanssa voi tulla ongelmia ja vaimo tuntuu aina vaan kiimaisemmalta lutkalta, kun se on antautunut uudelle miehelle.

    • Anonyymi

      Ihmisten erilaisuudesta johtuen mitään yksiselitteistä totuutta ei ole, vaan jokainen tapaus on omansa eikä oikea tai väärä.
      Meillä asia on elämäntapa jo 40 vuotta, miehiä ollut kymmeniä, mutta koskaan ei ennestään tuttua. Yleensä vielä kauempaa, niin eivät yllättäen kurvaa pihaan, sekin kerran sattunut.
      Eka kerta hyvä olla hotellissa tai miksei jossain vuokramökissä ja ennalta tutustuminen kaiken a&o sillä vieras voi olla aivan mikä olento tahansa.
      Itse emme koskaan mene sänkyyn suoraan ettei tule pettymystä ja muutenkin haluamme tutustua emmekä tykkää kovanaamoista tai kylmästä kohtelusta.

      Toki itsekin olemme tykänneet joskus jos vieras lähtee pian pois, sillä on miehiä joilla ei käytöstapoja, hiljaisia eivätkä osaa käsitellä naista tai seurustelutaidot olemattomia eli tapauskohtaisia.
      Jos tuntee mustasukkaisuutta tai on itsekäs ja haluaa kaikessa määräillä ja kontrolloida muita niin tämä juttu ei ole sellaisia varten, tulee vain mustelmia ja mielipahaa. Kilpajuoksu ei sovi tukeville eikä pari saunakaljaa alkoholisteille.

      Itse olemme eniten tykänneet symppiksistä miehistä joiden kanssa oltu koko juhannuskin, käyty saunassa ja baarissa yms. Vakityypit ovat turvallisia ja voi olla ilman kumiakin jos todella luotettava. Kunnollista vakkaria on erittäin vaikeaa löytää, meillä nyt kolme, mutta kahta ei näe matkan takia kuin kerran tai pari vuodessa. Lisäksi jää pois se etsimisen vaiva ja tuska, sillä aniharvoin löytyy miestä jonka kanssa voi olla päiväkausia. Ukkomiehillä harvoin aikaa, sinkuilla ei välttämättä kokemusta naisista, mutta eronneet parhaita sillä kokemusta ja aikaakin löytyy.

      Tutustumisessa sekin hyvä puoli, että esileikin voi alkaa jo baarin hämyisessä atmosfäärissä ja vieraan käsi vaimon hameen alla jo pitkin iltaa, se kiihottaa ainakin meitä suunnattomasti.
      Myös aamullinen herääminen vieressä kuuluvista lemmenäänistä on aivan uskomaton kokemus, sille en löydä sanoja!!! Siksi on puolensa, jos löytyy tosi hyvä yövierailija, mutta harvemmin onnistuu. Itse pyydän aina luvan kuvata videolle, sillä filmeistä on iloa vielä vuosikymmenten jälkeenkin.
      Nuoret miehet ovat parhaita, sillä he jaksavat ja usein ovat kypsien naisten perään eikä suuresta ikäerosta tarvitse pelätä tunteitten syttymistä.
      Vaimotkin usein tykkäävät, kun oma mies ei aseta mitään ehtoja ja rajoja eikä mitään mustasukkaisuuteen viittaavaa ole avioliitossa. Ainakin meillä rva hyrisee tyytyväisenä monta päivää kunnon seksiyön jälkeen, nopeista kertapanoista hän ei oikein välitä.

      Seksiasusteet ovat hyvä mauste, sillä harvemmin baarista mies löytää naista joka niitä käyttää. Meillä 90% miehistä joilla ei kokemusta korsetista tai lakerisaappaista, niissä vaimon roolinvaihto on aivan täydellinen ja muuttuu perheenäidistä täydelliseksi vampiksi.
      Kuten jo sanoinkin; mustiksille tämä leikki ei sovi alkuunkaan sillä ketään ihmistä ei voi omistaa vaikka olisikin naimisissa.
      Itse inhoan metsästystä, nyrkkeilyä ja painia, siksipä pysyttelen kaukana niiltä sivuilta ja foorumeilta, mutta näitä asioita aina jokin suunsoittaja arvostelee joka ei ymmärrä asiasta mitään.

      Nopein tapa vieraan hankkimiseksi on vaimon meno seksynä baariin, tosin oma mies ei välttämättä pääse mukaan. Sitten chatit ja seuralaispalstat, mutta tosi hankalaa sopivaa löytää ellei sitten tarkoituksena pikapano muusta välittämättä, mutta meistä se on esineellistämistä eikä vaimokaan halua olla pelkkä panokone.
      Kellekään emme ole kertoneet ja lapsetkin turvallisen tietämättöminä maailmalla omissa oloissaan.
      Pahin vihollinen koko seksielämässä on itsekkyys, omistushalu ja mielikuvituksen puute.
      Viimeksi vieras oli yötä kaksi viikkoa sitten ja tulee nyt tulevana perjantaina ja meillä esileikin esileikki on jo alkanut....
      WeToo

    • Anonyymi

      Oltiin vaimon kanssa mietitty jos joku nuori panis vaimoa, humalassa on kyllä innostunut asiasta. Oltiin hotellissa ja otettiin ilalla yksi poika mukaan huoneeseen, sain vaimon houkuteltua sekstailemaan nuoren kanssa,vaimo antoi villinä pillua, kun antoi takaa keikku kunnolla kalua sisään. Juotiin jonkin aikaa juomaa kun pojan puhelin soi kuulin kun kaverit kyseli mihin hävisi sanoin käske tänne. Vaimo hyppäsi ylös ja pesuhuoneeseen. Kolme poikaa tuli sisään, menin vessaan vaimo laitteli meikkejään kuntoon jaaneli vaatteita menin taakse ja hyväilin kovettuneita nännejä kuiskin jos sais useampaa katseli totisesti peilin kautta kokeilin pillua sieltä valui entiset spermat suukotin niskaa laita saunatakki päälle ja tule. Pojat otti juomaa ja olivat iloisia poikia, kun vaimo tuli vessasta kaikki hiljeni. Sanoin on työkaveri Sanna. Sanna istui syliin, nauroi on ahdasta pojat istui sängyllä, Vaimo kurkotti juomaa pöydältä avasin sauna takin sanoin tässä oli pojille ja työnnin sängylle, Aika pian oli saunatakki pois ja vaimo huokail himokkaana koko ajan joku nai edestä tai takaa, jos vain mahdollista vaimo imi kalua laitoin puhelimen kuvaamaan pöydälle, toisen kierroksen jälkeen vaimo pyysi ei enää. Pojat lähti ja vaimo pesun kautta nukkumaan, aamulla kiitteli illasta kuiskas olin horo tosi horo mutta kiitos.

      Kotona seuraavana perjantaina otettiin vähän ja istuttiin sohvalla, laitoin läppärin kautta televisioon filmin. Vaino kävi kuumana kuiski olinko noin huora kato imen kahta ja yksi panee takaa tarttui kaluun ja imi välillä meni lattialle ja vaati takaa tuli kaksi kertaaa aika nopeaan kun laskin sisään makasi latttiaa vasten ja kuiskas olispa lisää.
      Meni melkein kuukausi kun lähdettiin samaan hotelliin, iltapäivällä näytin taas filmiä vaimolle pienessä humalassa imi kalua innokkaana ja antoi imeä pillua istuen päällä. Oveen koputettiin nousin ja avasin oven pojat tuli sisään riisuivat nopeaan ja taas vaimo sai kunnolla väillä panivat komestaan välillä istuttiin ja otettiin juomaa vaimo ulisi sängyllä orgasmiaan kun joku pani.
      Yöllä lun lähtivät vaimo oli aika liemeissä pesi pitkään ja nukahti, kun päästiin kotia sanoin illalla ei enää koskaan se on nähty nyt.
      Joskus aina katsotaan filmiä ja se antaa piristystä aika hyvin.

    • Anonyymi

      Tunteita? Meillä kolmansia kymmenisen vuotta, voin kertoa vaimona joka miehen kanssa yhtyessä tunteet mukana. Kaksi ihmistä pitää toisiaan hyvänä, tunteet ja aistit johtaa yhdyntään jolloin molemmat nauttii aidosti. T. Meeri

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe