Olen viittä vaille valmis luonnontieteiden DI ja opettaja, mutta nämä saatanan kasvatus"tieteen" perusopinnot kanittaa ja estää valmistumasta! Miten tuollaista huuhaata voi edes vaatia opiskelijoilta?! Kyseinen tieteenala ei ole oikeaa tiedettä nähnytkään, ja vituttaa lujasti lukea sitä tuubaa, kun itse on tottunut siihen, että kaikki mitä oppikirjoista lukee on täyttä asiaa.
Vihaan kasvatustiedettä!!1
3
437
Vastaukset
- weerees
No mun mielestä kasvatustieteen appro nyt vielä meni. Se eka kurssi oli kyllä melkoista höpönlöpöä, mutta kasvatuspsykologiassa ja eritoten kasvatussosiologiassa jopa oli ihan kiinnostaviakin pointteja. Mutta kasvatustieteen cumu se vasta "tuubaa" onkin.
Ei se tosin minunkaan mielestäni mitään oikeaa tiedettä ole. - austerism1
Jaa-a, melkoinen primitiivireaktio.
Itse suoritin kasvatustieteen appron aikoinaan Kari Uusikylän opissa avoimessa yo:ssa Vaasassa. Oli ihan mielenkiintoista, koska juuri tuolloin Uusikylä kävi debattia Tatu Vanhasen kanssa älykkyyden ja lahjakkuuden määritelmistä ja otti aiheeseen kantaa myös luennoilla.
Toiaalta pätevyyden suoritin sitten vasta myöhemmin ammatillisessa opettajakorkeassa, ja nuo opinnot olivat kieltämättä aikamoista pakkopullaa.
Mutta periaatteessa on ihan hyvä, että opettajaksi haluavalta vaaditaan pedagogiset opinnot. Vaikka opinnot moisia primitiivireaktioita joissain herättävätkin, niin ehkä niistä silti jotain tarttuu matkaan. - ma-fy-ke-ope
Teekkari puhuu vain ja ainoastaa asiaa; KASOP-kurssit on perseestä - ja syvältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849