Mitä mies haluaa ja miksi?

35 yh

Olen 35 vuotias yh äiti ja löysin kuukausi sitten aivan ihanan miehen.
Olemme olleet paljon yhdessä ja ainakin minä olen rakastunut häneen todella paljon.
Pari viikkoa sitten olimme ensimmäistä kertaa sängyssä, jossa poikaystäväni halusi pitää paidan päällään. Pyysin häntä monta kertaa riisumaan sen, ja kun hän sen vihdoin teki, niin hänen päälltään paljastu valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit.
En ollut huomaavinani niitä, eikä mieskään ollut rintsikoista millänsäkään, vaan puki paidan aktin jälkeen päälleen, kuin mitään ei olis tapahtunut.
Mitään juttua asiasta ei ole ollut, mutta olen huomannut, että hän pitää rintaliivejä jatkuvasti omien vaatteidensa alla.
Mikä neuvoksi, miestä en missään tapauksessa halua pistää kiertoon?
Onko ketään kohtalotoveria, tai ketään, joka on edes kuullut tälläisestä?

54

2853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo joo

      Ehehehe, taas tää sama rintaliiviongelmainen. Viimekshän sulla oli poika, joka käytti sun rintsikoita. Kenelläköhän ne liivit seuraavaksi on, perheen koiralla varmaan.

      • 35 yh

        Kuule, ei oo mulla poika eikä koiraa. Tyttö on ja rintsikoista tykkäävä poikaystävä.


      • gyihggu
        35 yh kirjoitti:

        Kuule, ei oo mulla poika eikä koiraa. Tyttö on ja rintsikoista tykkäävä poikaystävä.

        Niin ja se tyttöhän oli se joka taas sitten ei suostunut käyttämään rintsikoita. :D


    • Another thing

      Luulin olevani pervo, mutten taida ollakaan. En ainakaan yksin, hahhah! Ei, en pidä rintsikoita.

      • kyllä näitä on!

        Mun ystävän poikaystävä harrastaa naisten alusvaatteita ja haluaa ne päälleen ennen seksin aloittamista.
        Ei halua sänkyleikkejä ilman rintsikoita ja sukkansujoja.
        Taitaa olla melko yleistä toi rintsikoilla transuilu.


      • Hyacinth Bucket
        kyllä näitä on! kirjoitti:

        Mun ystävän poikaystävä harrastaa naisten alusvaatteita ja haluaa ne päälleen ennen seksin aloittamista.
        Ei halua sänkyleikkejä ilman rintsikoita ja sukkansujoja.
        Taitaa olla melko yleistä toi rintsikoilla transuilu.

        No, ei todellakaan ole "yleistä". :D


      • Nainen ihmeissään
        kyllä näitä on! kirjoitti:

        Mun ystävän poikaystävä harrastaa naisten alusvaatteita ja haluaa ne päälleen ennen seksin aloittamista.
        Ei halua sänkyleikkejä ilman rintsikoita ja sukkansujoja.
        Taitaa olla melko yleistä toi rintsikoilla transuilu.

        Mikä on "sukkansujoja"?


    • dteyuetyu

      Koska viihdytte yhdessä ja olet ne rintsikat jo nähnyt, niin miksi et puhuisi asiasta? Yritä pitää keskustelu avoimena, eikä mitenkään syyttävänä. Voit hyvin kysyä, onko rintsikoiden pitäminen miehelle jotenkin fyysisesti tärkeää (hormoniaalinen häiriö ja normaalia suuremmat rinnat miehellä tms?) vai onko kyseessä eroottisesti tai henkisesti muuten miehelle "se juttu"? Onhan sinun syy tiedettävä, jotta osaat asiaan suhtautua.

      Täällä kyselystä ei ole sulle mitään apua.

      Minun ex halusi saada tekopenistä pyllyyn. Hyvän ystäväni poikaystävä haluaa laittaa aina naisensa tambonit paikoilleen. Onhan näitä normista poikkeavia (?) tapoja aika monella. Se on sinusta kiinni, onko asialla merkitystä vai ei.

      • 35 yh

        Kiitos vastauksista! On tietenkin typerää kysellä täältä, miksi poikaystäväni pitää rintsinoita omien vatteidensa alla, mutta empä oikeen tiedä mitään muutakaan paikkaa, minne kysymykseni voisin esittää.
        Ystävättäret eivät tälläisestä olleet kuulleetkaa. Yksi sentään muisteli tanssineensa joskus sellaisen miehen kanssa, jolla epäili olleen rintaliivit päällä.
        En oikein osaa kysellä poikaystävältäni, että miksi hän pitää rintaliivejä, mikä niiden tarkoitus on.
        Jotenkin tähän asiaan on saatava selvyys.
        Onko tämä juttu todella niin harvinainen, että kellään muulla ei tästä ole kokemusta?


      • Hyacinth Bucket
        35 yh kirjoitti:

        Kiitos vastauksista! On tietenkin typerää kysellä täältä, miksi poikaystäväni pitää rintsinoita omien vatteidensa alla, mutta empä oikeen tiedä mitään muutakaan paikkaa, minne kysymykseni voisin esittää.
        Ystävättäret eivät tälläisestä olleet kuulleetkaa. Yksi sentään muisteli tanssineensa joskus sellaisen miehen kanssa, jolla epäili olleen rintaliivit päällä.
        En oikein osaa kysellä poikaystävältäni, että miksi hän pitää rintaliivejä, mikä niiden tarkoitus on.
        Jotenkin tähän asiaan on saatava selvyys.
        Onko tämä juttu todella niin harvinainen, että kellään muulla ei tästä ole kokemusta?

        Olette kaikin puolin "harvinaisia", sillä monikaan ei kahden viikon tuntemisen jälkeen vielä edes päätyisi sänkyyn aktia suorittamaan. :D


      • Real Life??
        Hyacinth Bucket kirjoitti:

        Olette kaikin puolin "harvinaisia", sillä monikaan ei kahden viikon tuntemisen jälkeen vielä edes päätyisi sänkyyn aktia suorittamaan. :D

        No tuo nyt oli jo pasua tuubaa. Nykyaikana mennään sänkyyn jo ekoilla treffeillä. Kukaan ei "pihtaa" kahta viikkoa. Kotiin raahataan hoitoja kapakoista ja paneskellaan niitä.


      • Hyacinth Bucket
        Real Life?? kirjoitti:

        No tuo nyt oli jo pasua tuubaa. Nykyaikana mennään sänkyyn jo ekoilla treffeillä. Kukaan ei "pihtaa" kahta viikkoa. Kotiin raahataan hoitoja kapakoista ja paneskellaan niitä.

        Yhdenillan juttuja harrastavat ja vakavammasta suhteesta toiveita elättelevät ovat kaksi eri asiaa. Avaaja puhuu poikaystävästään, joten kyseessä ei ole kännipano. :D


    • No varmaan se pervo

      haluaa lopulta rakstella tyttäresi kanssa. Olet vain välietappi. Etenee hitaasti ja varmasti. Ainahan yh- mammat saa ne hullut ja pervot. Kunnon miehet ovat varattuja.

      • 35 yh

        Niin, onhan se tietenkin pervoa, että poikkis pitää rintsikoita, mutta empä ole ajatellut puuttua siihen mitenkään törkeästi. Pitäköön, jos haluaa, pidänhän minäkin.
        Pitäisiköhän mieluummim kysyä tuolta isien palstalta, että antavatko rintaliivit miehen päällä jotakin ylimääräistä potkua sinne paalun juureen? Äidit eivät ehkä todellakaan tiedä mitään tälläisistä jutuista.

        Muuten, miksi juuri tältä äitien palstalta saa aina kailkein tylyimmät, tympeimmät ja epäkohteliaimmat kommentit asiaan, kuin asiaan?


      • Hyacinth Bucket
        35 yh kirjoitti:

        Niin, onhan se tietenkin pervoa, että poikkis pitää rintsikoita, mutta empä ole ajatellut puuttua siihen mitenkään törkeästi. Pitäköön, jos haluaa, pidänhän minäkin.
        Pitäisiköhän mieluummim kysyä tuolta isien palstalta, että antavatko rintaliivit miehen päällä jotakin ylimääräistä potkua sinne paalun juureen? Äidit eivät ehkä todellakaan tiedä mitään tälläisistä jutuista.

        Muuten, miksi juuri tältä äitien palstalta saa aina kailkein tylyimmät, tympeimmät ja epäkohteliaimmat kommentit asiaan, kuin asiaan?

        Ei asiaan kuin asiaan, vain näihin outoihin potkuihin paalun juureen, jota provomielessä kirjoitetaan.
        Itse en naisena edes heti olisi akännyt termiä "palleatuelliset rintsikat" eli tästä jo hokasi, että olet googletellut saadaksesi aikaan muka uskottavan provon. Saiko vipinää "paaluusi" tämä ketju? :D


      • 35 yh
        Hyacinth Bucket kirjoitti:

        Ei asiaan kuin asiaan, vain näihin outoihin potkuihin paalun juureen, jota provomielessä kirjoitetaan.
        Itse en naisena edes heti olisi akännyt termiä "palleatuelliset rintsikat" eli tästä jo hokasi, että olet googletellut saadaksesi aikaan muka uskottavan provon. Saiko vipinää "paaluusi" tämä ketju? :D

        Valitettavasti mulla ei ole sitä paalua, niin ei tullut vipinä.
        Ehkä sinun hyasinttipuskasi värähti, kun et kerran tiennyt mitkä ovat palleatuelliset rintsikat.
        No googlettamallahan kaikki selviää, tai kysymällä poikaystävältä.


      • Kiinni jäit...
        35 yh kirjoitti:

        Niin, onhan se tietenkin pervoa, että poikkis pitää rintsikoita, mutta empä ole ajatellut puuttua siihen mitenkään törkeästi. Pitäköön, jos haluaa, pidänhän minäkin.
        Pitäisiköhän mieluummim kysyä tuolta isien palstalta, että antavatko rintaliivit miehen päällä jotakin ylimääräistä potkua sinne paalun juureen? Äidit eivät ehkä todellakaan tiedä mitään tälläisistä jutuista.

        Muuten, miksi juuri tältä äitien palstalta saa aina kailkein tylyimmät, tympeimmät ja epäkohteliaimmat kommentit asiaan, kuin asiaan?

        Tää provoilija, milloin mitäkin ihmeellistä ongelmaa, käyttää tyota "poikkista"...


      • Korjaus;
        Kiinni jäit... kirjoitti:

        Tää provoilija, milloin mitäkin ihmeellistä ongelmaa, käyttää tyota "poikkista"...

        "...käyttää tyota "poikkista"".

        Keskimmäinen sana siis "tuota".


      • totuuseipalatulessak
        Korjaus; kirjoitti:

        "...käyttää tyota "poikkista"".

        Keskimmäinen sana siis "tuota".

        Tuota, jospa menisit lenkille provojahdin välillä.
        Eihän kukaan keksi noin outoa juttua huvikseen, kyllä varmaan naisella oli rintsikkamies sängyssä.


      • Hyacinth Bucket
        35 yh kirjoitti:

        Valitettavasti mulla ei ole sitä paalua, niin ei tullut vipinä.
        Ehkä sinun hyasinttipuskasi värähti, kun et kerran tiennyt mitkä ovat palleatuelliset rintsikat.
        No googlettamallahan kaikki selviää, tai kysymällä poikaystävältä.

        Ei ole minulla poikaystävää, on mies, jonka rinnanympärys on vähintään 85 ja kuppikoko jää reilusti alle A-kupin. :D

        Googlettelepa niin huomaat, ettei sellaisia rintaliiveja ole kaupoissa kuin 85A tai 90A. Jos tuollainen koko tai vielä isommalla ry-mitalla olisi olisi olemassa, koko voisi istua manboobseillekin. Onko poikaystävälläsi paljon kasvopaperia kupeissaan, vai menikö kupit lättään aktissanne? :D


    • no huh!

      Aika jännä tilannehan tuo varmaan oli, enkä tiedä miten siihen itse olisin suhtautunut. Kenties pötkinyt pakoon makkarista, tai kietoutunut tiukasti täkkiin:)
      Toisaalta tiedän kyllä puolitutun miehen, joka käyttää naisten pikkareita ja sukkahousuja mukamas "mukavuussyistä" ja ihan täysipäinen ja asiallinen perheenisä on silti. Tosin joskus uimahallilla näkee miehiä, joilla on varmasti isommat tissit, kuin vaikkapa mulla ja heille rintsikatkin olisivat varmasti tarpeen:)

      • 35 yh

        Terve, kiitos ymmärtäväisistä kirjoituksista. Niin, onhan se aikamoinen shoki, kun peitonalla tulee miehellä rintsikat vastaan, se kyllä pistää mietiskelemään, että missä mennään, mutta niinkuin kerroin, en ollut niitä huomaavinaankaan.
        Tänään olimme taas sängyssä ja rintsikat oli niinkuin ennenkin, mutta nyt olivat myös sukkanauhaliivit ja sukat kuviossa mukana.

        Nyt en todellakaan enään ymmärrä mitä minun pitäisi tehdä. Sessio oli sinänsä ihana ja antoi minulle jopa kaksi ihanaa orgasmia, mutta mitähän seuraavaksi?
        Mihinkä kaikkeen minun oikeen pitää varautua?


      • ...
        35 yh kirjoitti:

        Terve, kiitos ymmärtäväisistä kirjoituksista. Niin, onhan se aikamoinen shoki, kun peitonalla tulee miehellä rintsikat vastaan, se kyllä pistää mietiskelemään, että missä mennään, mutta niinkuin kerroin, en ollut niitä huomaavinaankaan.
        Tänään olimme taas sängyssä ja rintsikat oli niinkuin ennenkin, mutta nyt olivat myös sukkanauhaliivit ja sukat kuviossa mukana.

        Nyt en todellakaan enään ymmärrä mitä minun pitäisi tehdä. Sessio oli sinänsä ihana ja antoi minulle jopa kaksi ihanaa orgasmia, mutta mitähän seuraavaksi?
        Mihinkä kaikkeen minun oikeen pitää varautua?

        Kokeili kepillä jäätä, huomasi sinut avarakatseiseksi ihmiseksi ja nyt antaa itsestään enemmän, eli tuo omaa persoonaa koko ajan enemmän kehiin.

        Valintahan on sinun, olet jo nyt osoittanut sellaista suvaitsevaisuutta, johon esim minä en kykenisi.. Minulle on luontevampaa olla miehisempien miesten kanssa.

        Mutta tuo kysymyksesi siitä miksi juuri äitien palstoilla tulee tylyimmät vastaukset. Äitiys on niin herkkä paikka, jokainen ihminen haluaa vahvistusta omalle äitiydelleen. Se on jokaisen oman itsetunnon vahvuudesta kiinni, miten sitä vahvistusta haetaan, ikävä kyllä joillekin ainut mahdollisuus on se, että lytätään toisten äitiyttä niin koetaan itse olevansa parempi. Ajatella, asiasi ei edes liity äitiyteesi, mutta silti jopa siitä jotkut haluavat repiä ilon irti; olen äiti myös, mutten sentään pervojen kanssa makaa, eli olen onnistuneempi tai olen äiti ja minulla on mies, en sentään läheisyyttä kaipaava yksinhuoltaja ole, eli olen onnistuneempi...


      • 35 yh
        ... kirjoitti:

        Kokeili kepillä jäätä, huomasi sinut avarakatseiseksi ihmiseksi ja nyt antaa itsestään enemmän, eli tuo omaa persoonaa koko ajan enemmän kehiin.

        Valintahan on sinun, olet jo nyt osoittanut sellaista suvaitsevaisuutta, johon esim minä en kykenisi.. Minulle on luontevampaa olla miehisempien miesten kanssa.

        Mutta tuo kysymyksesi siitä miksi juuri äitien palstoilla tulee tylyimmät vastaukset. Äitiys on niin herkkä paikka, jokainen ihminen haluaa vahvistusta omalle äitiydelleen. Se on jokaisen oman itsetunnon vahvuudesta kiinni, miten sitä vahvistusta haetaan, ikävä kyllä joillekin ainut mahdollisuus on se, että lytätään toisten äitiyttä niin koetaan itse olevansa parempi. Ajatella, asiasi ei edes liity äitiyteesi, mutta silti jopa siitä jotkut haluavat repiä ilon irti; olen äiti myös, mutten sentään pervojen kanssa makaa, eli olen onnistuneempi tai olen äiti ja minulla on mies, en sentään läheisyyttä kaipaava yksinhuoltaja ole, eli olen onnistuneempi...

        Ompas omituinen tilanne, jos minä makaan rintaliivejä ja sukkanauhaliivejä pitävän miehen kanssa ja vielä jopa nautin siitä, saamalla useita orgasmeja, annan samalla muille äideille tuntuvan itsekunnioituksen ja omanarvon kohotuksen.
        Voiko olla totta, että nämä pari naistenvaatetta miehen päällä saavat tälläistä aikaan?
        Mitkähän ovat vastaavan vaikutuksen tekevät miesten vaatteet naisen päällä?


      • ...
        35 yh kirjoitti:

        Ompas omituinen tilanne, jos minä makaan rintaliivejä ja sukkanauhaliivejä pitävän miehen kanssa ja vielä jopa nautin siitä, saamalla useita orgasmeja, annan samalla muille äideille tuntuvan itsekunnioituksen ja omanarvon kohotuksen.
        Voiko olla totta, että nämä pari naistenvaatetta miehen päällä saavat tälläistä aikaan?
        Mitkähän ovat vastaavan vaikutuksen tekevät miesten vaatteet naisen päällä?

        Niin. Juttuhan on niin, että jos miehen käyttämät asusteet häiritsisivät sinua, sinä et osaisi seksistä nauttia tämän miehen kanssa. Eli sinua ei häiritse ja juuri siksi olet varmasti keskimääräistä avarakatseisempi. Se fakta voi jo tietoisestikin jotain häiritä, sillä sehän tekee sinusta paremman ihmisen sillä saralla, myös äitinä, siksi siitä pitää yrittää kaivaa jotenkin huonoja puolia esiin tekemällä miehestä edes pervon jos ei muuta.

        Erilaisuus on rikkaus, kuten jälleen todistamme. Se että miehesi on erilainen, on rikkaus monella tapaa, nostattaa siis jopa aivan teille vieraiden ihmisten itsetuntoa. Jos maailmassa ei olisi esim. tummaihoisia, emme me voisi olla ylpeitä omasta valkoisuudestamme, jos maailmassa ei olisi köyhyyttä, emme voisi kokea olevamme rikkaampia, jos maailmassa ei olisi kerrostaloja, ei omakotitalo asujat voisi olla ylpeitä omasta asumismuodostaan...


    • 4356789

      Ihan mielenkiintoista seurata vierestä kuinka ihminen vastailee keskustelupalstalla itse omiin viesteihinsä ja vielä antaa omille jutuilleen plussaa.

      • 35 yh

        Poikaystäväni on jatkanut uskollisesti rintaliivien ja sukkanauhaliivien pitämistä.
        Yllättäen hän oli hankkinut minullekkin samanlaiset asusteet ja halusi tietenkin kokeilla niitä heti pääleni.
        Kaikki sujui hyvin ja liivien koot olivat kohdallaan, mutta palleatuellisten rintaliivien pito tuntui vähän hankalalta, koska kehoni ei ole tottunut niin kookkaisiin rintsikoihin. Kaikki kunnia poikaystävälleni, joka jaksaa ja haluaa pitää tälläisiä liivejä.
        Pienet epämukavuudet tuli kyllä korvattua monin kerroin ihanaakin ihanammalla seksisessiolla.


      • Kummankaa...
        35 yh kirjoitti:

        Poikaystäväni on jatkanut uskollisesti rintaliivien ja sukkanauhaliivien pitämistä.
        Yllättäen hän oli hankkinut minullekkin samanlaiset asusteet ja halusi tietenkin kokeilla niitä heti pääleni.
        Kaikki sujui hyvin ja liivien koot olivat kohdallaan, mutta palleatuellisten rintaliivien pito tuntui vähän hankalalta, koska kehoni ei ole tottunut niin kookkaisiin rintsikoihin. Kaikki kunnia poikaystävälleni, joka jaksaa ja haluaa pitää tälläisiä liivejä.
        Pienet epämukavuudet tuli kyllä korvattua monin kerroin ihanaakin ihanammalla seksisessiolla.

        En panis.


    • hullu on kamala!

      Voi ristus mistä jotkut saa kicksejä! :-D :-D

    • Voi elämä

      Joo, avaajan olisi pitänyt laittaa tämä avauksensa aihealueelle SEKSI. Miten tämä avaus liittyy äitiyteen/äitien juttuihin paitsi että avaaja nyt sattuu olemaan äiti, vaikkei lapsistaan halaistua sanaa mainitsekaan? :D

      Nyt hän saa lähinnä aikaa sen, että jengi pitää häntä kehitysviiveisenä tai provoajana tai pervona tai kaikkea, mitä on edellä mainittu.

    • Et osaa!!

      Tämä sama provo riehuu mm. Suhteet - perheväkivalta-palstalla.
      Esiintyy siellä milloin tyttönä milloin poikana. Nyt sitten on yhtäkkiä kasvanut vallan kolmekymppiseksi naiseksi!
      Helppo tunnistaa tyylistä, ei osaa kirjoittaa kunnon provoa. Paljastaa itsensä heti.Tiedä sitten mikä perversio tuokin on, mutta näitä haïriintyneitä on netti pullollaan, ikävä kyllä.

      • 35 yh

        Ei osaa kirjoittaa kunnon provoa.
        Myönnän, en osaa enkä halua.
        Sinä osaat. Onnea.
        Esiintyy suhteet-perheväkivalta-palstalla.
        Esiintyy milloin tyttönä, milloin poikana....
        En ole koskaan edes käynyt ko palstalla, puhumattakaan, että olisin sinne joskus jotain kirjoittanut.
        Sulla tuntuu olevan tapana riehua ja provoilla täällä ja saada siitä pervo tyydytykses.


      • Liivia
        35 yh kirjoitti:

        Ei osaa kirjoittaa kunnon provoa.
        Myönnän, en osaa enkä halua.
        Sinä osaat. Onnea.
        Esiintyy suhteet-perheväkivalta-palstalla.
        Esiintyy milloin tyttönä, milloin poikana....
        En ole koskaan edes käynyt ko palstalla, puhumattakaan, että olisin sinne joskus jotain kirjoittanut.
        Sulla tuntuu olevan tapana riehua ja provoilla täällä ja saada siitä pervo tyydytykses.

        Vastatkaa äidit! Miksi se on niin kamalaa, jos mies pukee rintaliivit ja sukkanauhaliivit, jos hän siinä asussa pystyy antamaan naiselleen kaikki mahdolliset herkut, mitä sängyssä voi antaa.


      • yllättynyt äiti
        Liivia kirjoitti:

        Vastatkaa äidit! Miksi se on niin kamalaa, jos mies pukee rintaliivit ja sukkanauhaliivit, jos hän siinä asussa pystyy antamaan naiselleen kaikki mahdolliset herkut, mitä sängyssä voi antaa.

        No en mä sen kamaluudesta tiedä. Kokemuksesta kuitenkin tiedän sen, että onhan se vähän hassun tuntuista. Me ollaan nimittäin miehen toivomuksesta joskus humalassa hulluteltu siten, että ollaan pukeuduttu ristiin, suunilleen saman kokoisia kun ollaan. Mulle sillä ei ole sinällään mitään sen erityisempää vaikutusta, mutta kun mies pukee mun alusvaatteni, sukkikset ja mekon, niin vaikutus on aivan uskomaton ja sitä on edes vaikea kuvailla. Alkuun se oli minusta hyvin outoa ja pikkuisen perverssiäkin, mutta lopunperin. Tuohan on vaan meidän kahden aikuisen välistä vaateleikkiä, eikä sen pitäisi sinällään loukata ketään.
        Kyllä mailmassa on paljon oudompiakin asioita, kuin mitä tuommoinen "aikuisten vaateleikki" on. Alkuun ehkä outoa, mutta jos se auttaa parisuhteen toimivuuteen ja vieläpä lähentää puolisoita, niin siitä vaan, kunhan molemmat sen hyväksyy.:)


      • Tilannekomiikkaa
        Liivia kirjoitti:

        Vastatkaa äidit! Miksi se on niin kamalaa, jos mies pukee rintaliivit ja sukkanauhaliivit, jos hän siinä asussa pystyy antamaan naiselleen kaikki mahdolliset herkut, mitä sängyssä voi antaa.

        Kuolisin nauruun, jos näkisin mieheni rintaliiveissä ja sukkanauhoissa. Ei siinä sen kummempaa. Jos joku nainen tykkää siitä näystä, niin siitä vaan.


      • Sarianne
        Tilannekomiikkaa kirjoitti:

        Kuolisin nauruun, jos näkisin mieheni rintaliiveissä ja sukkanauhoissa. Ei siinä sen kummempaa. Jos joku nainen tykkää siitä näystä, niin siitä vaan.

        Miehestäni tuli uskomaton rakastaja, kun puin hänelle rintaliivit, sukkanauhaliivit ja laitoin vielä ripauksen meikkiä.
        Kokeilkaa!


      • Liivia
        Sarianne kirjoitti:

        Miehestäni tuli uskomaton rakastaja, kun puin hänelle rintaliivit, sukkanauhaliivit ja laitoin vielä ripauksen meikkiä.
        Kokeilkaa!

        Ostin poikaystävälleni joululahjaksi aivan ihania naisten alusvaatteita.
        Jännittää jo etukäteen jouluaatto, kun paketit avataan ja alusvaatteita sovitellaan ja . . .


      • tänään aleostoille;)
        Liivia kirjoitti:

        Ostin poikaystävälleni joululahjaksi aivan ihania naisten alusvaatteita.
        Jännittää jo etukäteen jouluaatto, kun paketit avataan ja alusvaatteita sovitellaan ja . . .

        Olikos lahjat sopivat ja oliko miehes niihin tyytyväinen?
        Mäkin ostan meillä miehelle naisten "hepeniä", kun se tykkää kotonaja lomilla pitää, vaikkei itse jostain syystä kehtaakkaan niitä ostella.:)
        Kokojen kanssa on joskus vaikeeta... No alusvaatteissa koot nyt vielä löytyy helposti, ja samoin on farkkujen kanssa, mutta jossain vartalonmyötäisissä mekkoissa on todella vaikeeta löytää hyvin päälleistuvia.


      • Liivia
        tänään aleostoille;) kirjoitti:

        Olikos lahjat sopivat ja oliko miehes niihin tyytyväinen?
        Mäkin ostan meillä miehelle naisten "hepeniä", kun se tykkää kotonaja lomilla pitää, vaikkei itse jostain syystä kehtaakkaan niitä ostella.:)
        Kokojen kanssa on joskus vaikeeta... No alusvaatteissa koot nyt vielä löytyy helposti, ja samoin on farkkujen kanssa, mutta jossain vartalonmyötäisissä mekkoissa on todella vaikeeta löytää hyvin päälleistuvia.

        Kiitos kysymästä. Mieheni tykkäsi kovasti ostamistani naisten alusvaatteista. Puin aattona hänet rintaliiveihin, sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ai että hän on komea tässä asussaan ja varsinkin se uljas viisari siellä sukkanauhojen välissä vei huomioni. Alkoi jo pukiessa jöpöttämään.
        Mies oli koko joulunpyhät alusvaatteillaan, paitsi tietenkin suihkussa.
        Minkälaisia asuja meinaat miehellesi ostaa?
        Minkälaisista hän erityisesti pitää?
        Meillä miehen lempparit on rintsikat ja sukkanauhaliivit sukat. Tykkää käyttää myös housuliivejä, joskus jopa töissä omien vaatteidensa alla.


      • 35 yh
        Liivia kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Mieheni tykkäsi kovasti ostamistani naisten alusvaatteista. Puin aattona hänet rintaliiveihin, sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ai että hän on komea tässä asussaan ja varsinkin se uljas viisari siellä sukkanauhojen välissä vei huomioni. Alkoi jo pukiessa jöpöttämään.
        Mies oli koko joulunpyhät alusvaatteillaan, paitsi tietenkin suihkussa.
        Minkälaisia asuja meinaat miehellesi ostaa?
        Minkälaisista hän erityisesti pitää?
        Meillä miehen lempparit on rintsikat ja sukkanauhaliivit sukat. Tykkää käyttää myös housuliivejä, joskus jopa töissä omien vaatteidensa alla.

        Kiitokset kaikille kirjoittajille. On erittäin mukava kuulla, että muillakin naisilla on sellaisia miehiä, jotka ovat kiinnostuneita pukemaan päällensä rintsikoita ja sukkanauhaliivejä sekä muita naiselliseen habitukseen kuuluvia asusteita.
        Erityisen hienoa on myös se, että on muitakin naisia, jotka hyväksyvät kumppaneilleen vapauden pukeutua niinkuin haluavat.
        Happamia ja ilkeitä öykkärinaisia on jo nähty tarpeeksi, jotka vaativat kaikki muutkin siihen ikitylsään vanilja lähetyssaarnaajaan, koska polla ei mitään muuta tiedä eikä hyväksy.


      • sukkahousut kireällä
        35 yh kirjoitti:

        Kiitokset kaikille kirjoittajille. On erittäin mukava kuulla, että muillakin naisilla on sellaisia miehiä, jotka ovat kiinnostuneita pukemaan päällensä rintsikoita ja sukkanauhaliivejä sekä muita naiselliseen habitukseen kuuluvia asusteita.
        Erityisen hienoa on myös se, että on muitakin naisia, jotka hyväksyvät kumppaneilleen vapauden pukeutua niinkuin haluavat.
        Happamia ja ilkeitä öykkärinaisia on jo nähty tarpeeksi, jotka vaativat kaikki muutkin siihen ikitylsään vanilja lähetyssaarnaajaan, koska polla ei mitään muuta tiedä eikä hyväksy.

        Meilläkin mies haluaa pukea välillä rintaliivit , sukkahousut ja korkkarit. Hauska näky varsinkin ne keskeltä pullistelevat sukkikset.


      • Roolileikkijä
        sukkahousut kireällä kirjoitti:

        Meilläkin mies haluaa pukea välillä rintaliivit , sukkahousut ja korkkarit. Hauska näky varsinkin ne keskeltä pullistelevat sukkikset.

        Roolileikit on mieheni mieleen. Hän haluaa pukeutua 50-luvun upeaksi daamiksi.
        Asuun kuuluu liehuvahelmainen kukkamekko, korkkarit, terävät pitkät rintaliivit, pitkä kokovartaloliivi sukkanaihoin ja tietenkit saumalliset nailonsukat.
        Tässä asussa hän haluaa ottaa minut.


      • pyykkärityttö
        Roolileikkijä kirjoitti:

        Roolileikit on mieheni mieleen. Hän haluaa pukeutua 50-luvun upeaksi daamiksi.
        Asuun kuuluu liehuvahelmainen kukkamekko, korkkarit, terävät pitkät rintaliivit, pitkä kokovartaloliivi sukkanaihoin ja tietenkit saumalliset nailonsukat.
        Tässä asussa hän haluaa ottaa minut.

        Meidän kerrostalossa asuu jotain nelikymppinen mies, joka käyttää rintsikoita paitansa alla. Satuttiin kerran kuivaushuoneeseen samaan aikaan ripustaan vaatteita narulle.
        Sillä oli pyykissä viidet rintsikat, vaikka se on poikamies. Se vaan hymyili ja sano, että tää kuivaushuone on hieno juttu, kun pyykit kuivuu nopeesti. Mä vaan myöntelin ja ripustin omat vaatteeni narulle.
        Ihmettelin, että miksi mies pitää rintsikoita, mut nyt ei tartte enään ihmetellä sitäkään.


      • mitä välii, kuka maksaa
        pyykkärityttö kirjoitti:

        Meidän kerrostalossa asuu jotain nelikymppinen mies, joka käyttää rintsikoita paitansa alla. Satuttiin kerran kuivaushuoneeseen samaan aikaan ripustaan vaatteita narulle.
        Sillä oli pyykissä viidet rintsikat, vaikka se on poikamies. Se vaan hymyili ja sano, että tää kuivaushuone on hieno juttu, kun pyykit kuivuu nopeesti. Mä vaan myöntelin ja ripustin omat vaatteeni narulle.
        Ihmettelin, että miksi mies pitää rintsikoita, mut nyt ei tartte enään ihmetellä sitäkään.

        Pyydä sitä seuraavan kerran sun kans shoppaileen uusia rintsikoita!

        Se on varmaan innokas ja hyvä maksumies.


      • Mies ja rintsikat OK
        mitä välii, kuka maksaa kirjoitti:

        Pyydä sitä seuraavan kerran sun kans shoppaileen uusia rintsikoita!

        Se on varmaan innokas ja hyvä maksumies.

        Mies ja rintsikat OK.
        Miksi ei?


    • mmmmmmuuuuuu

      Taitaa olla kiinnostava aihe ku näin pitkä viestiketju! Heh….

      • Mies ja rintsikat OK

        Tuu mukaan jutteleen, aihe ei ainakaan ole tylsä. Mun miehelle rintsikat istuu paremmin, ku mulle.
        Miten sulla?


    • tosi sairasta

      hullu se on!
      passita psykiatrille!

      • Hämmästynyt neiti!

        Mulla oli yhden illan tuttu lähiöbubista. Olen tuntenut miehen ainakin vuoden, mutta viimeviikon lopulla olimme ekaa kertaa kunnolla yhdynnässä.
        Mies ei ollut hirveän innokas hommaan,
        muyta kun houkuttelin hänet sänkyyn ja riisuin alast, kun riisuin itseäni hän puysi, että jättäisin rintsikat päälle. Tein niin ja mies vaikutti tyytyväiseltä, kunnes hetken kuluttua kysyi, että voiko pukea minun rintsikat päälleen, koska se antaisi ylimääräistä intoa seksileikkeihin.
        Onko tämä normaalia, näinkö miehillä on tapana tehdä? Mulle tämä oli ensimmäinen kerta.


      • oikea nainen
        Hämmästynyt neiti! kirjoitti:

        Mulla oli yhden illan tuttu lähiöbubista. Olen tuntenut miehen ainakin vuoden, mutta viimeviikon lopulla olimme ekaa kertaa kunnolla yhdynnässä.
        Mies ei ollut hirveän innokas hommaan,
        muyta kun houkuttelin hänet sänkyyn ja riisuin alast, kun riisuin itseäni hän puysi, että jättäisin rintsikat päälle. Tein niin ja mies vaikutti tyytyväiseltä, kunnes hetken kuluttua kysyi, että voiko pukea minun rintsikat päälleen, koska se antaisi ylimääräistä intoa seksileikkeihin.
        Onko tämä normaalia, näinkö miehillä on tapana tehdä? Mulle tämä oli ensimmäinen kerta.

        Kai näitä sitten on, koska mullenkin on sattunut vähän samantyyppinen transvestiitti, joka ehdotti, että ruvettas seurusteleen vakituisesti ja naitas aina niin, että molemmilla olis naisten alusvaatteet päällä.
        Sanoin, että mietitään asiaa. Vuosi on mennyt, mutta mietintä jatkuu.


      • Mari mari
        oikea nainen kirjoitti:

        Kai näitä sitten on, koska mullenkin on sattunut vähän samantyyppinen transvestiitti, joka ehdotti, että ruvettas seurusteleen vakituisesti ja naitas aina niin, että molemmilla olis naisten alusvaatteet päällä.
        Sanoin, että mietitään asiaa. Vuosi on mennyt, mutta mietintä jatkuu.

        Mulla on sellainen norjalainen laivatuttu poikaystävä, joka rakastu mun liiveihin laivan hytissä hyvin intiimissä ja sexistisessä tilanteessa.
        Käytän palleatuellusia, jotka tää norjalainen vaati saada päällensä.
        Mitäpä siinä voi tehdä, ei mitään.


      • Helinä Helsingistä
        Mari mari kirjoitti:

        Mulla on sellainen norjalainen laivatuttu poikaystävä, joka rakastu mun liiveihin laivan hytissä hyvin intiimissä ja sexistisessä tilanteessa.
        Käytän palleatuellusia, jotka tää norjalainen vaati saada päällensä.
        Mitäpä siinä voi tehdä, ei mitään.

        On mullekkin käyny toi sama ja sekin oli laivalla Tallink ja virolainen ihana ihana mies.


      • Stylisti vaimo
        Helinä Helsingistä kirjoitti:

        On mullekkin käyny toi sama ja sekin oli laivalla Tallink ja virolainen ihana ihana mies.

        Mies ehdotti, että lähdetään 25.04.2014 Helsinkiin mielenosoitukseen junalla Hämeenlinnasta, mutta hän haluaa pukeutua naiseksi.
        Mun pitäs varmistaa koko vaatepuoli rintsikoita ja korkkareita myöten.
        Mies haluaa myös sukkanauhaliivit ja sukat.
        Mistä mä semmosetkin sille löydän?
        Itsekkään en oo niitä omistanu ainakaan 10 vuoteen?
        Mies on kolmekymppinen ja hoikka, tukka aivan lyhyt, perukkikin pitäs varmaan olla.
        Mistähän nää tarvikkeet löytys edullisesti, kun voi olla, että niitä pidetään vain sinä yhtenä päivänä?


    • poikakaverini

      mun poikakaveri pitää sukkahousuja kovalla pakkasella ja kesäisin pyöräilee naisten urheiluliivit päällä ja ui kesäisin naisten uimapukuku päällä ulkona sekä se käyttää legginsejä ympäri vuoden
      sekä naisten alushousuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe