Jäikö joku muukin ilman lippua Cheekin konserttiin? Tää räppi-mummeli oli liian hidas. Vai oliskohan sinne sittenkin ollu joku ikäraja, meinaan yläikäraja. Harmittaa kuitenkin niin paljon.
Lohduton
24
70
Vastaukset
Otan osaa, ikävää sinun kannaltasi.
Minä en olis kyllä halunnutkaan mennä.si.puli kirjoitti:
Kiitos osanotosta. Ihan tässä on tekemistä että seuraavista päivistä selviää.
Ei tule olemaan helppoa, sen uskon.
Olisiko apua jos koottaisiin kriisiryhmä, joka kiitäisi luoksesi sinua lohduttamaan ja tukea antamaan.Anceli kirjoitti:
Ei tule olemaan helppoa, sen uskon.
Olisiko apua jos koottaisiin kriisiryhmä, joka kiitäisi luoksesi sinua lohduttamaan ja tukea antamaan.Tällä hetkellä minusta tuntuu että ainut pelastus on juuri tämä kriisiryhmä. Toivottavasti saat ryhmän kokoon mahdollisimman pian. Joulukin tulossa, enkä tällä hetkellä pysty edes ajattelemaan kaappien siivousta. Ihan pelottaa että joutuu tämänkin joulun viettämään kaapissa. Kiitos Anceli, arvasin että sinulla on sydän paikallaan. Minulla se on jo monta kertaa ohitettu. Kijoituksesi jo sinänsä sai minut näkemään valoa tunnelin päässä.
si.puli kirjoitti:
Tällä hetkellä minusta tuntuu että ainut pelastus on juuri tämä kriisiryhmä. Toivottavasti saat ryhmän kokoon mahdollisimman pian. Joulukin tulossa, enkä tällä hetkellä pysty edes ajattelemaan kaappien siivousta. Ihan pelottaa että joutuu tämänkin joulun viettämään kaapissa. Kiitos Anceli, arvasin että sinulla on sydän paikallaan. Minulla se on jo monta kertaa ohitettu. Kijoituksesi jo sinänsä sai minut näkemään valoa tunnelin päässä.
Sitten ei auta muu kuin koota tästä sekavasta seurakunnasta ryhmä, joka lähtee luoksesi.
Otan mukaani muutaman kaverini, siinä porukassa on tietoa, taitoa ja vähän huuhaatakin. Oikea iskuryhmä, kyllä me ennen joulua sinut kuntoon saadaan.
Sen jälkeen hypätään avantoon koko sakki ja sitten saunaan.Anceli kirjoitti:
Sitten ei auta muu kuin koota tästä sekavasta seurakunnasta ryhmä, joka lähtee luoksesi.
Otan mukaani muutaman kaverini, siinä porukassa on tietoa, taitoa ja vähän huuhaatakin. Oikea iskuryhmä, kyllä me ennen joulua sinut kuntoon saadaan.
Sen jälkeen hypätään avantoon koko sakki ja sitten saunaan.Raskas olo rinnassani helpottaa huomattavasti, kun tiedän että apu on lähellä. Vanha sanonta pitää paikkansa, kun antaa niin myös saa.
si.puli kirjoitti:
Raskas olo rinnassani helpottaa huomattavasti, kun tiedän että apu on lähellä. Vanha sanonta pitää paikkansa, kun antaa niin myös saa.
Hienoa kun saatoin helpottaa tuskaista oloasi, kyllä se siitä, kuten se yksikin mies sanoi.
Totta tosiaan, antaessaan saa itsekin, sen olen minäkin huomannut.Anceli kirjoitti:
Hienoa kun saatoin helpottaa tuskaista oloasi, kyllä se siitä, kuten se yksikin mies sanoi.
Totta tosiaan, antaessaan saa itsekin, sen olen minäkin huomannut.Nyt on ruvettava katsomaan joko se Ismo kuoli, vai vieläkö se herää henkiin. Sen näkee sitten puolen tunnin kuluttua, onko olo entistä tuskaisempi, jos vielä sitä pitää ruveta suremaan.
- pn.
Kannattaa sitten suunnistaa Kauneimmat joululaulut-tilaisuuksiin. Siellä vasta on tunnelmaa.
Olen kuullut, en vielä siellä laulanut. Jahka tästä.....
Rahalla ei ole isänmaata, eikä ikärajaa.Mutta siellä ei ole sitä Cheekkiä, rakasta Jare Tiihosta, eikä kirkkokuorot räppää. Kaikkeni olen tehnyt asian hyväksi, mutta kun ei käy niin ei käy.
- pn.
si.puli kirjoitti:
Mutta siellä ei ole sitä Cheekkiä, rakasta Jare Tiihosta, eikä kirkkokuorot räppää. Kaikkeni olen tehnyt asian hyväksi, mutta kun ei käy niin ei käy.
Sehän siinä onkin villakoiran ydin, miksei kirkko räppää?
Varmana olisi kuulijoita, jos Cheek tulisi esiintyjäksi. Vasta katselin usalaisen leffan, jossa koko seurakunnalla varvas nappasi, ja koko ruppi sai kyytiä.
(Näin meidän kesken, Cheek on minulle aika uusi tuttavuus)
Suositulta vaikuttaa. pn. kirjoitti:
Sehän siinä onkin villakoiran ydin, miksei kirkko räppää?
Varmana olisi kuulijoita, jos Cheek tulisi esiintyjäksi. Vasta katselin usalaisen leffan, jossa koko seurakunnalla varvas nappasi, ja koko ruppi sai kyytiä.
(Näin meidän kesken, Cheek on minulle aika uusi tuttavuus)
Suositulta vaikuttaa.Lupaan olla ihan hiljaa asiasta, että sinulla on aukko sivistyksessä. Google on hyvä kertoja se tyyppi tietää kaikki. Sieltä kun muutaman biisin kuuntelet, rupee sinullakin räppäämään.
- pn.
si.puli kirjoitti:
Lupaan olla ihan hiljaa asiasta, että sinulla on aukko sivistyksessä. Google on hyvä kertoja se tyyppi tietää kaikki. Sieltä kun muutaman biisin kuuntelet, rupee sinullakin räppäämään.
Minä olen Google-addikti. Muttei sielläkään varmuudella löydä, jos ei tiedä, mitä etsii.
Telkkariohjelmassa, jossa oli Katri Helena eka kerran havaitsin.
Ei tupakaan tuo kuultavaa etsimättä.
Nyt on niin usein, niin monta uutta tulokasta. Monikohan on yhtä suosittu, kuin Katri, vielä 50 vuoden kuluttua? Vaikkei ole minun idolini, kunnioitan toki. pn. kirjoitti:
Minä olen Google-addikti. Muttei sielläkään varmuudella löydä, jos ei tiedä, mitä etsii.
Telkkariohjelmassa, jossa oli Katri Helena eka kerran havaitsin.
Ei tupakaan tuo kuultavaa etsimättä.
Nyt on niin usein, niin monta uutta tulokasta. Monikohan on yhtä suosittu, kuin Katri, vielä 50 vuoden kuluttua? Vaikkei ole minun idolini, kunnioitan toki.Oli vaan niin jännää nähdä Katri ja sen uuden miehensä kanssa, Olivat kun äiti ja poika. Katrikin oli vähän pulskistunu, ja se televisio on siinä mielessä julma, ettei siinä pystytä korjaileen niinkun kuvissa.
- pn.
si.puli kirjoitti:
Oli vaan niin jännää nähdä Katri ja sen uuden miehensä kanssa, Olivat kun äiti ja poika. Katrikin oli vähän pulskistunu, ja se televisio on siinä mielessä julma, ettei siinä pystytä korjaileen niinkun kuvissa.
Oli mielenkiintoista, kun kaksi paria kättelivät. Hyvä, että on ihmisiä, joilla on uskallusta antaa onnen viedä.
Eivät vain juutu miettimään, mitähän muut sanoisivat. pn. kirjoitti:
Oli mielenkiintoista, kun kaksi paria kättelivät. Hyvä, että on ihmisiä, joilla on uskallusta antaa onnen viedä.
Eivät vain juutu miettimään, mitähän muut sanoisivat.Onhan se tietysti niinkin, jotenkin vain ajattelin itseäni siihen tilaan... Jotenkin on luonnollisempaa kumminkin saman ikäisten tai saman oloisten suhde. Mikä minä olen kenenkään onnea arvostelemaan, kunhan saan omani pysymään.
- pn.
si.puli kirjoitti:
Onhan se tietysti niinkin, jotenkin vain ajattelin itseäni siihen tilaan... Jotenkin on luonnollisempaa kumminkin saman ikäisten tai saman oloisten suhde. Mikä minä olen kenenkään onnea arvostelemaan, kunhan saan omani pysymään.
Ei se minullekaan sopisi, vaikka helppohan minun on sanoa, kun löysin samanikäiseni, nuorena, ei kai silloin olisi kukaan jäänyt odottamaan onnensa ulosputkahdusta kymmeneksi vuodeksi, ja sitten vielä kolmeksikymmeneksi?
Minusta on näköalatonta ja typerää kenenkään alkaa laatimaan lakeja kahdelle tasa-arvoiselle aikuiselle.
Kullekin riittää elää omaa elämäänsä parhaalla mahdollisella tavallaan.
Katrin ja Tommin rakkauden liekkien leimauksia ei voinut olla huomaamatta.
Ihanaa, etteivät kaikki ihmiset ole näköalattomia.
Kannatta kytätä myyntiin palautuvia lippuja. Yleensä niitä aina tulee.
- ...
Taitaa trokarit kaupitella jo ny jossain huuto.netissä lippuja. Ei kannata kiirehtiä lopussa hintapyynnöt romahtavat, että pääsevät ylimääräisistä eroon.
Jepjep, hyvin näytti olevan myynnissä.
http://www.huuto.net/osasto/liput/konserttiliput/399
=DW=No eipä ole ihme että menevät niin nopeasti kaupaksi. Kaikkea nekin trokaa. Ennen hyvään aikaan ostettiin ainoastaan pimeitä pulloja, torilta, viinatrokareilta. Oi niitä aikoja kun ravintolat meni kiinni kahdelta, jaksettiin vielä lähteä jatkoille. Nykyään bailataan neljään, kuka sen jälkeen enää jaksaa mihinkään lähtee.
- ff poutainen
Noinko ne liput kierrätetäänkin? Uutta mulle. Aikamoista kikkailua.
Kyllästyttää, myös oopperajuhlien ja muiden lippu-show. Varataan isot määrät johonkin ja tavallinen ostaja on aina myöhässä. Sitten paikkoja kuitenkin löytyy ilman trokareitakin.
Tätä Tiihosta en tosin aio mennä katsomaan. Kovin hyvin on kieltämättä onnistunut pr-hommissa, kun meikäläinenkin nimensä tietää! Ääntään en tunnistaisi, kuten en monen muunkaan iskelmälaulajan, ihan samalta nämä uudet kuulostavat.
- Ei harmita jos ois
Ketäs se nyt harmittaisi. Kyllä kai me kaikki naisetkin haluttas olla... ei kauniita miehiä vaan kauniita naisia. Omalla tavallamme varmaan olemmekin kaikki jollain lailla. Kauneushan on katsojan silmissä. Laulaahan Kaija Kookin... Minä en tiedä mitään kauniinpaa kuin sinä, sinun silmäsi aamullakin loistaa tähtinä. Onhan teitä kun laulukin on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164