Seinäjoen kaupungilla liikkuvat legendat

Bongari134

onhan niitä monia mutta tunnetuin varmaankin pullo-kalevi.
jos listataan tähän muitakin:

Ruukintien Shellillä aina kahvilla käyvä lihavahko papparainen liikkuu pyörällä ja morjestaa aina jokaista vastaan tulevaa... myös aseman kahvilalla ja mondeolla bongattavissa.

punaparta, kuollut?

miu-matti

36

7277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluisa legenda

      Yksi seinäjoen kaupungilla liikkuva harvinaisuutensa vuoksi kuuluisa legenda on sellainen, että kerran oli sielläpäin tavattu pohjalainen joka kehui ja kannusti vuolaasti ääneen oman paikkakunnan menestynyttä immeistä, kadehtimatta.

      • Ei usko

        Paskapuhetta, ei ole mahdollista


    • jokuvaan11

      No onhan noita, Joki-Kalle, Waltteri, Vierin Eki...

      • Ei kuulu

        Kyllähän näistä legendoista on jo pari kuuluuvuusalueen ulkopuolella.


    • kallehq

      no eiks tää hyvä ketju jo kerran poistettu...

    • Kuolleet legendat

      Pian tämä ketju taas poistetaan kun tänne alkaa tulemaan liikaa henkilöiden nimiä yms , hyvä ketju olisi, mutta minkäs teet kun sensuuri iskee!

      • Asiaa asiaa

        Hyvä jos poistetaan, älkää juorutko.


      • nimierkki...
        Asiaa asiaa kirjoitti:

        Hyvä jos poistetaan, älkää juorutko.

        kuka näistä erikoisuuksista olet?


      • Asiaa asiaa
        nimierkki... kirjoitti:

        kuka näistä erikoisuuksista olet?

        On todella alhaista juoruta täällä muista ihmisistä, jopa vainajista.


      • 14+10
        Asiaa asiaa kirjoitti:

        On todella alhaista juoruta täällä muista ihmisistä, jopa vainajista.

        polttakaamme siis kaikki mahdolliset lehdet, ne ovat täynnä juttuja ihmsistä, joista osa on kuollut.


      • Anonyymi
        nimierkki... kirjoitti:

        kuka näistä erikoisuuksista olet?

        Jaa mä oon vaan HeppiLasse.


    • LihanLeikkaaja

      kuka tässä nyt on juoruillut?

    • Suuri LegenRa

      Sellainenkin legenda liikkuu sitkeään , että seinäjoen keskustelupalstalla käytiin kerran oikein fiksua keskustelua.
      Sellaista oikein vuorovaikutusta.
      Ajatuksenvaihtoa hyvässä ja rakentavassa hengessä.
      Parin viikon päästä oli vissihin sensuroitu, kun jotakuta otti jonkun kirijootus niin pahasti pattiin.

    • niibnn

      oon kuullu semmosta legendaa että ulkopaikkakuntalainen.. oliskohan ollut pirkanmaalta tullut käymäs. autto mummoo tien yli hyvää hyvyyttään, ni sit se raukka parka hakattiin, koska se oli pohjalaisille junttiperseille niin väärä tapa kohdella ihmisiä.

    • Linnassako?

      Kuka tää mustalainen on joka on täällä kulkenut jo kymmeniä vuosia viinaporukoissa? Taitaa olla mies aina välillä linnassa kun ajoittain häviää katukuvasta?

    • ,,,

      Sirkka oli ennen ja Valtteri :)

      • Työtöm

        Sirkka? Siis "jäniskevennys"?


    • jyystöö

      Muistaako kukaan Jubua ?

      • zfdhgxfhcv.

        mä muistan... mitä hänelle nykyisin kuuluu ?


    • pietarit

      Se Rekolan Kalevi joka asuu siinä Ruukintiellä, tai ainakin sieltä suunnasta aina tulee. Sininen itse maalattu fillari ja vihree reppu seljässä.

      • 1+4

        Se joka haisee aina lehmän kakalle? Pitkä takkutukkainen, lippis pääässä?


    • "sankarit"

      Totuushan on ettei nämä meidän "sankarit" yleensä näe 60 vuotispäiviään, elämä kadulla on todella kuluttavaa ja monet siis kuolevat n 47-55v ikäisinä.

      • xfhk gv

        älä ny...


      • Jupu
        xfhk gv kirjoitti:

        älä ny...

        elää ja hengittää, on hyväs hoidos.


    • uteleva kysyy

      Kukas se kihara on/oli? Törnävän viinakauppias?

    • Käräyttäkää heti!!!

      Kuka tietää sen ääliön nimen joka myy/hakee nuorille viinaa, päivystää ylensä puistoissa? Sen ääliön hommat pitää saada nopeaa loppumaan ennenkuin alaikäisille sattuu jotain viinamyrkytyksiä yms

      • ggfwg

        Yleensä se on kuule niin, että ne on "kakaroitten" omaa

        vanhempaa kaveripiiriä tai omat vanhemmat jotka sitä

        "bisseä tai siideriä" niille hankkii ... !!!


    • oooioi

      jjjjjjjjjjjjj

    • Onko pullo kalevilla naista

      • Anonyymi

        On,mut sulla ei oo.


    • Anonyymi

      Kyllä on Seinäjoen "Legendat" vähentynyt huomattavasti! Ilmajoen pulloKalevilla pyöräröykkiö kasvaa taas kotitilalla, kannattais taas poliisin käydä vierailulla! Waltteri kasvaa horsmaa, "Intiaani" Aina silloin tällöin huutelee hävyttömiä keskustassa, naama on edelleen punainen, mutta tukka on lyhentynyt ja taitaa olla parikättä pajalla! Sirkka tais aikoinaan kerätä sen auton hinnan, mistä aina haaveili ja katos maisemista!

      Vierin Ekiä ei oo enää Sjoen keskustassa näkynyt! Hengissä vissiin vielä, mutta vanha mies taitaa olla jo!

      No näkyy tuolla keskustassa pyörivän näitä "uusia legendoja"!!!...

      • Anonyymi

        Tämä yks tyyppi joka ei osaa kävellä kunnolla ja huutele kaikille. Naama ruvella koko ajan


    • Anonyymi

      Kasperin kivi puistossa. Jos joku etsii kunnon voittajia kannattaa käydä siellä

    • Anonyymi

      Kuka legenda osasi kaikki nimipäivät ulkoa?

    • Anonyymi

      Lerssi Antti,Joki Kalle.Anus Pentti,onhan näitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe