kesärenkinä

agronomiopiskelija

Olin 16 vuotias siilitukka silloin. Isäni metsästyskaverilla oli iso kartano kesäpaikkana ja siihen kuului iso puutarha. Emäntänsä piti siellä jotain lomakartanon tapaista toimintaa, oli kesäleirejä, rippileirejä partiolaisa ja niin edespäin. Nurmikonajamiseenkin meni pari päivää ja kesällä se tuntui kasvavan siihen tahtiin, ettei muuta hommaa tarvinnut juuri tehdä. Olin saanut ns. rengin hommat ja viilettelin siellä murraylla pitkin pihoja. Isäntä oli tarkka ruohonajosta ja siellä piti kaikki puskanjuuretkin ajella trimmerillä. Oli kuuma kesäpäivä ja ajelin trimmerillä ilman paitaa ja pelkät uimahousut jalassa nurmikon laitoja. Isäntä oli jo lähtenyt aamulla kaupunkiin töihin ja emäntä kyykki hame ja paita päällä pitkin kukkapenkkejä. Päässään hänellä oli huivi. Kiinnitin huomiota, hänen kireään paitaan, jonka alla ei ilmeisesti ollut rintsikoita vaan nännit näkyivät läpi. Ja kun emäntä pyllisti, niin tuuli nosti hänen helmansa ylös ja vaikka hän nopeasti laski kädellään helman alas, niin huomasin häneltä puuttuvan alushousut. Hän katsoi nopeasti minuun päin ja hymyili. Käänsi nopeasti itseni pois päin ja samalla huitaisin matalaksi jonkun puskan edestäni. Kone meni jumiin tuuheasta puskasta ja minun oli sitä sadatellen ruvettava puhdistamaan leikkurin terää. Siinä putsatessa emäntä lähestyi minua ja poisti takaapäin kuulosuojaimeni. -Mitenkäs sinä tuolleen säikähdit? Etkö ole ennen nähnyt naisen paljasta pyllyä? Naama punaisena kiskoin puskan jämiä terän ympäriltä ja tuumasin hätäisesti. -hitto, kun meni toi perenakin nutulleen, mitäs minä nyt teen? Nainen käveli ihan viereen ja otti hartioistani kiinni ja käänsi minua ympäri. -Sinun pitää maksaa se minulle, minun puska se oli. Nielskelin ja nostin katseeni ylöspäin, nainen oli tullut niin lähelle seisomaan, että hameen alunen näkyi nyt minulle ihan nenän edessä. " mitäs se maksaa, oliko kovinkin kallis? Ja mitähän se isäntä tähän sanoo? Nainen silitti päätäni ja hymyili. - Minun puskani ei kuulu ukolle, ja eiköhän me hinnasta saada sopu. Nainen heitti kuulokkeet nurmikolle ja meni puutarhapöydän laidalle istumaan, levitti hieman jalkojaan ja vinkkasi etusormellaan luokseen.- Polvistuppas tuohon minun eteen, niin minä opetan sinulle kielitekniikkaa, oi siloposkinen renginkutale. Ja virnisti tummien silmien välähtäessä.

6

8510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agronomiopiskelija

      Konttasin polvillani pöydän eteen ja tumman karvoituksen välissä pilkotti jotain maagisen punaista ja kiiltelehtivää. Nainen neuvoi kielen ja imemisen suhteen pikaisesti. Aloin toteuttamaan neuvoja ja etumukseni paisui samaan tahtiin kuin hänen häpyhuulensa, Hän painoi kevyesti päätäni ja voihki. Viimein hän jo valitti, tosi äänekkäästi laueten, jotain litsahti naamalleni. Pyyhin ne käteeni ja nousin seisomaan. Emäntä nosti paitaansa ylös ja täyteläiset rinnat pompahtivat esiin. Hän otti käteni sivuilta ja asetti ne rintojensa päälle. -Kokeile vaan, saa niitä kosketella. Hän katseli kun tunnustelin rintoja ja näykkäisin ujosti nänninpäätä huulilla. -Ohos, ota suuhun vaan ja saat tehdä mitä vaan. Sanoi emäntä ja en oikein tiennyt mitä olisin tehnyt. Jotenkin vaan halusin heittää uikkarini pois ja siitäkös emäntä innostui ja pyysi minua istumaan tuoliin. - Ihanan terhakka pippeli sulla, annapppas kun emäntä näyttää mitä tällä voi muuta tehdä kuin pissiä. Hän meni polvilleen ja laittoi esinahkan taakse, hieman kovasti ja vetäysyin hieman. -Anteeksi, ei ollut tätillä tarkotus säikyttää, täti vähän puhaltaa. Hän puhalsi ja samalla suuteli terskan päähän. Nytkähdin hyvänolon tunteesta hieman, hän vaan hymyili ja otti koko terskan suuhunsa ja imaisi. Tunsin jo jotain alkukantaisen myllertävää syvällä itsessäni, outoa. Hän imaisi uudelleen ja nuolaisi terskan päätä. Silloin terskani päästä suihkusi spermaa ja en mahtanut sille mitään. Spermat lensivät kuin keppinä emännän naamalle ja hän laittoi vaan silmänsä kiinni ja maiskautti huulian. -Oho, sinähän nopea olet. Mitenkähän tämä saadaan uudelleen ajokuntoon? Hän sanoi ja hieroi sykkivää kaluani. Hän otti paidan päältään ja kuivasi siihen mällini naamaltaan. Ja sanoi. - No otetaanpas uusiksi ja tarttui uudelleen kaluuni...

    • agronomiopiskelija

      Hän joutui hieman vetämään esinahkaa eteen ja taakse, ennenkuin arka kaluni kohosi taas täyteen mittaansa. Aikansa hän teki sitä kädellään ja pienen hetken suullaan. Kun olin taas hekuman huipulla ja hän lopetti. -Ei enää ruiskita pitkin naamaa, vaan nyt laitetaan ne oikeaan osoitteeseen. Hän astui syliini ja asetteli kaluni emättimensä suulle. Varovasti hän nytkytelen upotti itsensä kaluuni. Kun hän sai sen pohjaan hän otti hartioistani kiinni ja sanoi. -Nyt sitä mennään. Ja alkoi pumpata itseään sylissäni. Suljin hetkeksi silmäni ja tunsin kuinka terskani raivasi uudelleen ja uudelleen tiensä emännän sisään. Avasin silmät ja emännän ilme oli jotenkin tuskaisen näköinen, mutta silti hän jatkoi vaan kovempaa ja nopeammin. Hän inisi ja väliin voihkaisi. -ihanaa, ai että tekee hyvää..aaah..sulla on jo iso...auhh..aaaaa..uuuu...aaaa..yyymmmm ja kun luulin, että hän saisi uudelleen, niin hän lopetti kuin seinään..-Ei tähän kaikkea lasketa, nyt saat itsekin kokeilla. Hän kääntyi sylistäni pois ja nosti hameensa helmat ylös. Hän pyllisti minuun päin ja turvonnut emätin kiilsi auringon paisteessa ja vaaleat pakarat ympäröivät hänen anustaan. Menin hänen taakseen seisomaan ja asetin terskan hänen häpyjen väliin. Hän voihkaisi. -Laita se sinne ja nai minua, nyt! Maksat nyt sen perennan renki! Työnsin ja hän painoi vastaan. Terska muljahti märkään reikään ja aloin työnnellä ottaen pakaroista kiinni. -voiii viitttuuu...aaannnaaa ...mmeeennnäää. Huusi vaimo ja voihki ja ähki. Aikani katselin emännän persettä ja kohta sain vavistuksia ja aloin tulla emännän perään. Voihkailin ja öhkin ja emäntä teki samoin. Laukesin ja kaluni lipsahti ulos emännästä. Lasti lensi peräaukon päälle ja selkään. Emäntä laskeutui polvilleen ja siitä makuulle laatoitukselle. Hän vain makasi huohottaen ja minä istuin puutarhatuoliin huohottamaan. Lähdin emännän kanssa rantaan peseytymään ja hän otti saunakamarista uimapukunsa päälleen, kun paitakin jouduttiin pesemään. Juuri kun sain uikkarini jalkaan ja nousin vedestä tuli nurkan takaa vihainen isäntä. - Mitenkä sinä oot jättäny vehkeet tuolleen levälleen pitkin pihamaata. Naama punaisena koitin keksiä jotain sopivaa sanottavaa. Silloin emäntä saapuikin taloltapäin, oli kipaissut saunamökin ympäri. -Mitä sinä täällä pojalle mökyät, minä hänet käskin uimaan siltä seisomalta, kun huomasin että saa vielä huhkiessa lämpöhalvauksen. Mitäs sanosit sen isälle selitykseks? Nainen katsoi miestään ja sitten nyökkäsi ja lähti takaisn pihaan. Isäntä örähti jotain ja paineli saunallepäin. Jatkoin itse talolle päin ja poimin koneen ja vein talliin. Tarpeeksi tuli huhkittua sille päivälle.

    • Fakta

      Ei nahkahuilu ole huilu tai mehupilli, siitä voi tulla kohtalokas puhaltelu.Tämän kaltaiset vantasio kirjoitukset on selvästikkin henkilön jolta puuttu vastakkaisen sukupuolen kanssakäyminen.Miksi luonollisista asiosta itsetyydyttäjät vantasioivat.

    • agronomiopiskelija

      No katos kun se letku tuossa edessä on tarkoitettu muuhunkin kuin pissimiseen arvon faktailija. Näppärä se on siihenkin tarkoitukseen, mutta siinä on tuntemukset aika vähäiset, lähinnä helpotus rakon tyhjenemisestä. Kannattaa pyytää vaikka jonkun puhaltamaankin sun nokkahuiluun välillä, niin et olis noin lyhytkatseinen.

    • Täti

      Kiitos kun kerrot meidän hetkestä koko inntternetille molen kuules se täti!!

    • teräskyrpä

      Ai saakutti, täältäkin löytää vielä joskus hyviä tarinoita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe