Joulu tulee, galluppi

kumarrus

Joulukuusi
1. varastetaan jostain ( kauppiaalta/metsästä) mistä ?
2. omasta metsästä ?
3. milloin ?
4. Ostetaan torilta, kaupanpielestä vai mistä ?
5. Vanha muovikuusi haetaan vintiltä ?
6. Ostetaan / varastetaan muovikuusi jostain ?
7. milloin ?
8. Tuleeko oma vai tilattu pukki ?
9. oletkos ollut kiltti ?
X. Olikos vaikeita?

kiitos etukäteen vastaajille ja hauskat joulut.

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh

Mistä näkee että tänne kirjoittavat lapset? Hoh hoijakkaa... :/

• silmät auki

Voi voi, toihan on hyvä kalluppi. Tiedän esim sairaan vanhuksen, joka repii marjat mettästä juurineen ja kukat puistoista ´ei kenenkään maalta ´. Joten, eiköhän se kuusikin löydy esim ei kenenkään puistosta. Vai ootkos nähnyt lapsii kuusi varkaisa ?

Meil ei vietetä joulua, joten ei ole kuustakaan.

• Muistoja

Kauan,kauan sitten, kun puolisoni kanssa saatiin juuri näin joulun alla yhteinen ensimmäinen kotimme.Kaikki oli kunnossa ja hoksattiin ettei meillä ole kuusta.Lähdettiin illalla erään isännän metsään ja saatin kaunis kuusi.Kun arki koitti tulin niin koviin tunnon tuskiin,että marssin kyseisen isännän puheille,ja tunnustin varkautemme.Isäntä kysyi,että oliko edes kaunis,johon minä piipitin että joo.Tarjosin maksua kuusesta,mutta isäntä ei huolinut,vaan totesi,että kysyppä reilusti ensi vuonna.Isäntä on jo vanha mies,ja luulen että alkaa meilläkin viimmesten kuusten aika olla käsillä,samoin kun se pieni konjakkipullo,jonka vien aina "lääkkeeksi".

• - Appiukon metsästä
      - Minä olen Joulupukkina omalle pojalle ja vaimon veljen & siskon lapsille :D
      - Olen ollut kiltti, mutta parantamisen varaa aina on.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      215
      4761
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      40
      3261
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      35
      2955
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      84
      2923
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2826
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2655
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2391
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      101
      2192
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      148
      1531
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1190
    Aihe