Luin jostain juuri että yökerhoihin on vaikea päästä ellei ole jäsen siellä ? En ole ajatellut istuvani hotellin alueella iltojani koko loman ajan vai meneekö tämä nyt sitten sellaiseksi :O ?
Yökerhot ja baarit
3
250
Vastaukset
- tosi on
yökerhoihin pääsee kun maksaa sisäänpääsymaksun eli n.80 dirhamia ainakin klo 22 jälkeen ellet asu ko. hotlassa. saat lipukkeen jolla saat baaritiskiltä ilmaisen haineken-pullon olutta.sis maksu siis n.16e. Yökerhot on sitten täynnä niit "naisia" ja tulee heti ehdotteleen.... normitaksa 500 dirhamia eli 100e/tunti. Hotelliisi ei yleensä saa viedä vieraita, joten tytön luo vaan tai tytön tuntemaan tuntihotlaan,joka 50-100dirhamin/huone tunnilta.
yökerhon iso bisse ennen kymmentä n. 30-35 dirhamia ja klo 22 jälkeen jopa 40dirhamia eli kantsii pohjat juoda omas hotlahuoneessa. - mitä ihmettä
Hih, mä oon nainen ja ihan vaan miehistä kiinnostunut :DDD
- tosi on
no sittenhän pääset helposti tienaamaan kuten yllä kirjoitin eli menet vaan yökerhoon sillä siellä ei ole ainuttakaan turistinaista koskaan.huomaat sen ja tuut saamaan lukuisia ehdotuksia.kaikennäköiset ja kokoiset kelpaa siellä miehille, ja sit vaan meet tuntihotelliin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837