Tuntuu porukka ainaki olevan aika poika voittosta.
olenks mie ainoo tyttö tääl?
16
99
Vastaukset
- taas uus nicki
mä oon tyttö mut oon tää nii monel eri nikil ni et tuu tunnistaa mua
- Hhhhggggg
Eipä ketää taida ees kiinnostaa...
- wau
Miekin oon tyttö ;) ( ihmeellistä)
Minäkin olen tyttö. :)
- Eräs trotskilainen
Sitä sopii miettiä.
- ocean-
Ei kaikista tiijä, mie kyllä sinusta ja parista muusta, mutten kaikista. Kun elämä ollu aika poika voittosta viime aikoina.
- Eräs trotskilainen
ocean- kirjoitti:
Ei kaikista tiijä, mie kyllä sinusta ja parista muusta, mutten kaikista. Kun elämä ollu aika poika voittosta viime aikoina.
Kesällä täällä oli vielä puolet ja puolet, mutta sitten ErNu, piece ja atrytone lähtivät. Heidän jälkeen tulleet vakkarit ovat olleet melkein kaikki poikia :/ Mutta ainahan jonkun on oltava se vastarannankiiski :-)
- ocean-
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Kesällä täällä oli vielä puolet ja puolet, mutta sitten ErNu, piece ja atrytone lähtivät. Heidän jälkeen tulleet vakkarit ovat olleet melkein kaikki poikia :/ Mutta ainahan jonkun on oltava se vastarannankiiski :-)
Nii i. Ei siinä mithää, paremmi mie poikien kans viihyn.
Olen havainnut saman asian.
- fnfnfn
Minä olen tyttö :)
-fnfn- ocen--
Ykss poika tääl vaasast
- girlyyyy
Oon tyttö ja ylpee siit. ♡
- Ei vakkari nim;;)
Mä oon tyttö!!:) Mutta mulla ei oo vakituista nimimerkkiä, vaihtelen sitä koko ajan.
Hei mulla on idea! Tsekkaa roolipeli, roolipeli 2 ja roolipeli 3, niin löydät muutamia tyttöjäkin. Muista samantien liittyä mukaan.
- jip4
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - yy_tee
Tyttö mäkin oon :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168