vampyyreja?

Believe in Vampires

Mä ihan oikeasti todella uskon vampyyreihin ja ihmissusiin. Minulla ei ole todettu skitsofreniaa, vaikka käynkin 2 kertaa viikossa psykologilla ja kyllä, olen kertonut uskomuksistani.
Oon kattellu Young Draculaa ja Vampires Diaries tv-sarjoja, sekä katsonut kaikki twilightit.
En tiedä miltä vampyyri näyttää tai miten se käyttäytyy nykypäivänä, koska tutuissani ei ole vampyyria.
En usko, että juuri kukaan OIKEA vampyyri kirjoittelee tänne palstoille, mutta toivo ja halu tutustua vampyyriin on niin kova, että se sai minut kirjoittamaan tänne.
En ymmärrä ihmisiä, jotka tulevat särkemään tänne toisten unelmat ja mussuttamaan ettei vampyyreita tai ihmissusia ole olemassa...
Jos toiset kerta haluavat uskoa ja tuovat sillä jännitystä elämäänsä, niin mikäs siinä. Ja nämä jos mitkä palstat ovat tarkoitettu niille ihmisille jotka uskovat "yliluonnollisuuksiin".
Haluaisin itse todella muuttua vampyyriksi ja välillä tuntuu, että voisin kuolla sellaisen puolesta...

8

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Draculaura

Minä taas uskon että sinun kannattaisi käydä siellä psukologilla hieman useamminkin.

• Believe in Vampires

Mä taas uskon, että sun kannattais vaihtaa palstaa. Mitä sä edes teet täällä? Kylvämässä epätoivoo? Särkemässä unelmia? Puhumassa epäuskosta, eksää nää että tää on taikauskosille tää palsta?
      Nii ja selventäisikkö et mikä on psukologi?

• JO$E

Uskon että pidät vampyyreista mutta...:-/

• Hei minulla on ystävä joka on vampyyri, olen ollu hänen kanssaan paljon tekemisissä

• xsssssszibitkissuli

keroolisäää neregrfiosaxp,z.=)

• Saisinko mie sun sähköpostin niin annan sen mun vampyyri ystävälleni.

• voisit yllättyä

Yllättyisit jos tietäisit miten yleisiä vampyyrit ovat noin lopulta. Kävin tänään kaupungilla asioilla keskellä päivää ja tunnistin melkein heti jalankulkijoiden joukosta vampyyrin joka piiloutui kaikkien katseiden eteen. Kukaan ei kiinnittäisi erikoisen näköiseen ihmiseen huomioita ellei todella tiedä mitä katsoa. Olemus paljasti vampyyrin.

En kanna vaarnaa mukanani, joten en toiminut tuhotakseni olennon.

• palapeli5

Kyllä meitä on joten käyt lääkärissä turhaan. Syy miksi kirjoitan tälle palstalle on se, että haluan korjata ihmisten väärinymmärryksen meitä kohtaan. Voin kertoa meistä hieman. Aurinko ei polta meitä eikä varsinkaan saa ihoamme kimmeltämään. Se aiheuttaa pääkipua ja pahoinvointia. Jos on kova auringonpaiste vältän ulos menemistä, mutta jos on pakko niin peitän itseni parhaan mukaan jotta aurinko ei tekisi niin kipeää. Supervoimia meillä ei sinänsä ole. Olemme hieman vahvempia nopeampia ja ketterämpiä sekä kestävämpiä kun tavalliset ihmiset. Jos haluat kysyä jotain niin kysy vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      128
      5983
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4336
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2588
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1177
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1121
    Aihe