vampyyreja?

Believe in Vampires

Mä ihan oikeasti todella uskon vampyyreihin ja ihmissusiin. Minulla ei ole todettu skitsofreniaa, vaikka käynkin 2 kertaa viikossa psykologilla ja kyllä, olen kertonut uskomuksistani.
Oon kattellu Young Draculaa ja Vampires Diaries tv-sarjoja, sekä katsonut kaikki twilightit.
En tiedä miltä vampyyri näyttää tai miten se käyttäytyy nykypäivänä, koska tutuissani ei ole vampyyria.
En usko, että juuri kukaan OIKEA vampyyri kirjoittelee tänne palstoille, mutta toivo ja halu tutustua vampyyriin on niin kova, että se sai minut kirjoittamaan tänne.
En ymmärrä ihmisiä, jotka tulevat särkemään tänne toisten unelmat ja mussuttamaan ettei vampyyreita tai ihmissusia ole olemassa...
Jos toiset kerta haluavat uskoa ja tuovat sillä jännitystä elämäänsä, niin mikäs siinä. Ja nämä jos mitkä palstat ovat tarkoitettu niille ihmisille jotka uskovat "yliluonnollisuuksiin".
Haluaisin itse todella muuttua vampyyriksi ja välillä tuntuu, että voisin kuolla sellaisen puolesta...

8

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Draculaura

Minä taas uskon että sinun kannattaisi käydä siellä psukologilla hieman useamminkin.

• Believe in Vampires

Mä taas uskon, että sun kannattais vaihtaa palstaa. Mitä sä edes teet täällä? Kylvämässä epätoivoo? Särkemässä unelmia? Puhumassa epäuskosta, eksää nää että tää on taikauskosille tää palsta?
      Nii ja selventäisikkö et mikä on psukologi?

• JO$E

Uskon että pidät vampyyreista mutta...:-/

• Hei minulla on ystävä joka on vampyyri, olen ollu hänen kanssaan paljon tekemisissä

• xsssssszibitkissuli

keroolisäää neregrfiosaxp,z.=)

• Saisinko mie sun sähköpostin niin annan sen mun vampyyri ystävälleni.

• voisit yllättyä

Yllättyisit jos tietäisit miten yleisiä vampyyrit ovat noin lopulta. Kävin tänään kaupungilla asioilla keskellä päivää ja tunnistin melkein heti jalankulkijoiden joukosta vampyyrin joka piiloutui kaikkien katseiden eteen. Kukaan ei kiinnittäisi erikoisen näköiseen ihmiseen huomioita ellei todella tiedä mitä katsoa. Olemus paljasti vampyyrin.

En kanna vaarnaa mukanani, joten en toiminut tuhotakseni olennon.

• palapeli5

Kyllä meitä on joten käyt lääkärissä turhaan. Syy miksi kirjoitan tälle palstalle on se, että haluan korjata ihmisten väärinymmärryksen meitä kohtaan. Voin kertoa meistä hieman. Aurinko ei polta meitä eikä varsinkaan saa ihoamme kimmeltämään. Se aiheuttaa pääkipua ja pahoinvointia. Jos on kova auringonpaiste vältän ulos menemistä, mutta jos on pakko niin peitän itseni parhaan mukaan jotta aurinko ei tekisi niin kipeää. Supervoimia meillä ei sinänsä ole. Olemme hieman vahvempia nopeampia ja ketterämpiä sekä kestävämpiä kun tavalliset ihmiset. Jos haluat kysyä jotain niin kysy vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe