25v kaveria vailla

yksinäine88

löytyisköhän täältä samanhenkistä samanikäistä juttuseuraa. elämä tuntuu ajautuneen umpikujaan eikä ole ketään kenen kanssa keskustella asioista. ollut todella kurjaa yksinään koittaa sinnitellä ahdistuksen ja masentuneisuuden kanssa. olen ollut ihan suht sosiaalinen ja elämän iloinen mutta nytten iski todellisuus täysillä päin näköä kun tajusin etten ole saanut oikeastaan mitään aikaan suurista suunnitelmista ja haaveista huolimatta. ois vaan kiva kun ois joku jonka kanssa vois jutella näistä ja saada vertaistukea.

6

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • down

      Moi, voit laittaa mulle viestiä jos kiinostaa.

    • Minä olen saman ikäinen ja suhteellisen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, sehän tässä nyt mua valvottaakin kun yritin saada itseäni eteenpäin mutta ulkopuolisten muuttujien takia hommat kusi ja tässä sitä nyt ressataan... laitahan viestiä tulemaan jos/kun siltä tuntuu

    • Perusturvan lain mukainen maksaminen määrältään ja ehdoitta kuten muiden etuuksien merkitsisi ostovoimaa miljardeissa palveluja ja tavaroita myyville ja tuottaville yrityksille jotka ovat myös merkittävä yksityinen työnantaja. Raha palaa takaisin veroina valtionvarain ministeriöön, Ihmis oikeus rikokset loppuvat siihen ja talouden taantuminen vähintään pysähtyy ja syntyy uusia työpaikkoja yksityiselle puolelle mikä on merkittävä työnantaja. Työttömiä on aina vajaat 100 000 miljoonaa ihmistä kohden. Tässä maasa voisi korjata todelliset ongelmat ja lopettaa ihmisoikeus rikokset ! Tällä menolla suomessa ei ole tulevaisuutta.

    • yksinäine88

      ei vissiin menny ihan oikeeseen keskusteluun godfaken viesti. kerron vielä että mulla on ollut päihteidenkäyttöä taustalla jonka oon jättäny taakseni. sinnehän ne kaveritkin sitten jäivät. itsetuntokin on kärsinyt kovan kolauksen kun tajusin miten oon elämääni tuhlannut ja on todella luuseri fiilis ja siks kans välttelen ihmisiä. pahinta on että pää on ihan jotenkin lukossa, ajatus ei kulje kunnolla kun ahdistaa ja masentavat ajatukset valtaa mielen. tällaselle vielä pitäs juttukaveria saada hohhoijaa. ja alkaa tää itsesäälikin jo ärsyttää....

    • Tuskin peli ihan vielä on menetetty. Laittele vaan viestiä, jos siltä tuntuu.

    • Moro :) muhun voit kans ottaa yhteyttä jos kiinnostaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe