löytyisköhän täältä samanhenkistä samanikäistä juttuseuraa. elämä tuntuu ajautuneen umpikujaan eikä ole ketään kenen kanssa keskustella asioista. ollut todella kurjaa yksinään koittaa sinnitellä ahdistuksen ja masentuneisuuden kanssa. olen ollut ihan suht sosiaalinen ja elämän iloinen mutta nytten iski todellisuus täysillä päin näköä kun tajusin etten ole saanut oikeastaan mitään aikaan suurista suunnitelmista ja haaveista huolimatta. ois vaan kiva kun ois joku jonka kanssa vois jutella näistä ja saada vertaistukea.
25v kaveria vailla
6
485
Vastaukset
- down
Moi, voit laittaa mulle viestiä jos kiinostaa.
Minä olen saman ikäinen ja suhteellisen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, sehän tässä nyt mua valvottaakin kun yritin saada itseäni eteenpäin mutta ulkopuolisten muuttujien takia hommat kusi ja tässä sitä nyt ressataan... laitahan viestiä tulemaan jos/kun siltä tuntuu
Perusturvan lain mukainen maksaminen määrältään ja ehdoitta kuten muiden etuuksien merkitsisi ostovoimaa miljardeissa palveluja ja tavaroita myyville ja tuottaville yrityksille jotka ovat myös merkittävä yksityinen työnantaja. Raha palaa takaisin veroina valtionvarain ministeriöön, Ihmis oikeus rikokset loppuvat siihen ja talouden taantuminen vähintään pysähtyy ja syntyy uusia työpaikkoja yksityiselle puolelle mikä on merkittävä työnantaja. Työttömiä on aina vajaat 100 000 miljoonaa ihmistä kohden. Tässä maasa voisi korjata todelliset ongelmat ja lopettaa ihmisoikeus rikokset ! Tällä menolla suomessa ei ole tulevaisuutta.
- yksinäine88
ei vissiin menny ihan oikeeseen keskusteluun godfaken viesti. kerron vielä että mulla on ollut päihteidenkäyttöä taustalla jonka oon jättäny taakseni. sinnehän ne kaveritkin sitten jäivät. itsetuntokin on kärsinyt kovan kolauksen kun tajusin miten oon elämääni tuhlannut ja on todella luuseri fiilis ja siks kans välttelen ihmisiä. pahinta on että pää on ihan jotenkin lukossa, ajatus ei kulje kunnolla kun ahdistaa ja masentavat ajatukset valtaa mielen. tällaselle vielä pitäs juttukaveria saada hohhoijaa. ja alkaa tää itsesäälikin jo ärsyttää....
Tuskin peli ihan vielä on menetetty. Laittele vaan viestiä, jos siltä tuntuu.
Moro :) muhun voit kans ottaa yhteyttä jos kiinnostaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621398
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 34663
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508