löytyisköhän täältä samanhenkistä samanikäistä juttuseuraa. elämä tuntuu ajautuneen umpikujaan eikä ole ketään kenen kanssa keskustella asioista. ollut todella kurjaa yksinään koittaa sinnitellä ahdistuksen ja masentuneisuuden kanssa. olen ollut ihan suht sosiaalinen ja elämän iloinen mutta nytten iski todellisuus täysillä päin näköä kun tajusin etten ole saanut oikeastaan mitään aikaan suurista suunnitelmista ja haaveista huolimatta. ois vaan kiva kun ois joku jonka kanssa vois jutella näistä ja saada vertaistukea.
25v kaveria vailla
6
485
Vastaukset
- down
Moi, voit laittaa mulle viestiä jos kiinostaa.
Minä olen saman ikäinen ja suhteellisen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, sehän tässä nyt mua valvottaakin kun yritin saada itseäni eteenpäin mutta ulkopuolisten muuttujien takia hommat kusi ja tässä sitä nyt ressataan... laitahan viestiä tulemaan jos/kun siltä tuntuu
Perusturvan lain mukainen maksaminen määrältään ja ehdoitta kuten muiden etuuksien merkitsisi ostovoimaa miljardeissa palveluja ja tavaroita myyville ja tuottaville yrityksille jotka ovat myös merkittävä yksityinen työnantaja. Raha palaa takaisin veroina valtionvarain ministeriöön, Ihmis oikeus rikokset loppuvat siihen ja talouden taantuminen vähintään pysähtyy ja syntyy uusia työpaikkoja yksityiselle puolelle mikä on merkittävä työnantaja. Työttömiä on aina vajaat 100 000 miljoonaa ihmistä kohden. Tässä maasa voisi korjata todelliset ongelmat ja lopettaa ihmisoikeus rikokset ! Tällä menolla suomessa ei ole tulevaisuutta.
- yksinäine88
ei vissiin menny ihan oikeeseen keskusteluun godfaken viesti. kerron vielä että mulla on ollut päihteidenkäyttöä taustalla jonka oon jättäny taakseni. sinnehän ne kaveritkin sitten jäivät. itsetuntokin on kärsinyt kovan kolauksen kun tajusin miten oon elämääni tuhlannut ja on todella luuseri fiilis ja siks kans välttelen ihmisiä. pahinta on että pää on ihan jotenkin lukossa, ajatus ei kulje kunnolla kun ahdistaa ja masentavat ajatukset valtaa mielen. tällaselle vielä pitäs juttukaveria saada hohhoijaa. ja alkaa tää itsesäälikin jo ärsyttää....
Tuskin peli ihan vielä on menetetty. Laittele vaan viestiä, jos siltä tuntuu.
Moro :) muhun voit kans ottaa yhteyttä jos kiinnostaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439