Onko kenelläkään kokemuksia esim Veli Ahteesta tai Jari Niinistöstä. Molempien toimistot sijaitsevat Salossa.
Jos on saanut esim huomautuksen asianajajaliitosta, onko sellaista listaa olemassa?
Asianajaja /Salo
11
2818
Vastaukset 11
- Tuttu tuomari
Osaavia molemmat
- palveluja käyttänyt
pelkkää positiivista sanomista
- Patu.
Mihin Helii tarvitset neuvoja ?
- Pettynyt2
Niinistö ei ainakaan osaa perintöasiota. Sotkee ja rahasti 60 000 euroa.
Puolueellinen muuten ihan mukava mies. eräs Helsinkiläinen asianajaja Totesi Niinistöstä ettei Niinistö osaa muuta kuin laskujen lähettämisen - Anonyymi00005
Kyseisen henkilön oikeudenkäynti tallenteet saattaa olla muokattu. Näytä tietoisesti valheet todeksi .
- Anonyymi00006
Molemmat osaavia ja mukavia kokeneita herrasmiehiä.
- Anonyymi00007
Veli Ahtee tarjoaa kansainvälisten oikeuden vastaista palveluja, hyvin järjestelmällisesti ja tietoisesti suunnitelmallisesti. Häpeäksi valtiolle ja ihmiskunnalle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Veli Ahtee tarjoaa kansainvälisten oikeuden vastaista palveluja, hyvin järjestelmällisesti ja tietoisesti suunnitelmallisesti. Häpeäksi valtiolle ja ihmiskunnalle.
Teki mitä?
- Anonyymi00008
Eikös kaikki asianajajat osaa lähinnä.vain omien laskujensa laakuttamisen..ylihintaa kyllä lievästä tekemättömyydestä ja lievästä osaamattomuudesta otetaan ihan hyvillä mielillä siellä..maksaahan asiakas jokatapauksessa..Jollet ole samas lions klubissa tai vapaamuurareissa niin tosiaan vähän epävarmaa taitaa olla asiallisen avun saanti?(eikä noikaan taida varmuutta avun saantiin täydellisesti taata?)
- Anonyymi00009
- Anonyymi00011
Eli siis mitä näillä tallenteella tehtiin ja mikä oli kansainvälisen oikeuden vastaista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564