Kumpiparempi??? Mielipiteitä ja kokemuksia.
Onko I phones kaatumis-/jumittumis ongelmia???
Miten I phone todellisuudes toimii???
Samsung galaxy III vai I phone 4 S
6
126
Vastaukset
- 4s4s4s4s
4s
- BOSS11
Niin ajattelin. Onkohan 4s jumittumisia ja kaatumisia, olis mukava saada muitakin kommentteja :)
- 12324242424
Kaverilla ollut iphone 4s nyt n.3-vuotta , pari kertaa takakansi ja näyttö hajonnut. ei mitään teknisiä ongelmia/jumiutumisia ilmenny. Itselläni ollut iphone 4 jo 3,5 vuotta, hyvin toimii :) Osta poika iphone!
- BOSS11
12324242424 kirjoitti:
Kaverilla ollut iphone 4s nyt n.3-vuotta , pari kertaa takakansi ja näyttö hajonnut. ei mitään teknisiä ongelmia/jumiutumisia ilmenny. Itselläni ollut iphone 4 jo 3,5 vuotta, hyvin toimii :) Osta poika iphone!
HEH...olen kohta 50v (POIKA)
- Sonni Eeriksooni.
NO. Kumman p a s k a n otit?
- BOSS11
Oon senverran rauhallinen, et en ole vielä valinnut, koska Samsung Galagy S
Toimii vielä, ikää on tuolla 2,5 vuotta, mutta ei tuohon enää mitään uusia ohjelmia saa...Oiskohan tuohon jotain päivityksiä (epävirallisia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841736- 431379
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.831098Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2681096- 63932
- 55918
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20890Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!37851- 34844