Miten saan poistettua tämä sivuston lähettämä eli näin "Warnin your APP Store need to updated immedialety !!!.yritin painaa paluu näppäin mutta ei lähde pois.tämä alkaa kaäydä hermoihin ja sitä paitsi se lataa jotain itse ilmankysymystä.usein tulee kesken video tämä virus viesti .Voiko joku selittää tämän koska en pääse katsoo tai lukea manga tai sarjakuvia.Puhelin on samsung galaxy S3 4g ja se ei ole kuin viiklo vanha
kiitos avusta!!
miks mun puhelimeen tulee lovelink.us mobogenie varoittama virus
10
724
Vastaukset
Tuleeko tämä ilmoitus jos käytät jotakin sovellusta? Todennäköisesti olet ladannut joitakin sovelluksia/pelejä joissa on tuollaisia mainoksia. ( Ilmaisissa peleissä/sovelluksissa on yleensä mainoksia)
- saaamsung
Mulla sama vika galaxy s4:ssa. Tulee kun yrittää hdfin:iin. Pitääkö poistaa kaikki pelit? Jeesikääs ketkä tiedätte. Kiitos.
Kyseessä voi olla selaimen mainos jota ei oikein saa poistettua ainakaan helposti.
- saaamsung
Tulee puhelimen omalla selaimella, cromella ja operalla..?
- s2nomistaja
Menin hdfiniin ja tämä tapahtui! Laitoin asennuksen jälk nopeasti että pakota pysäytys. Nyt kun menen kansioon lataukset ja kohtaan internet niin ei näy kylläkään mitään. Mitä pitäisi tehdä? Onko kännykässäni joku virus?
Tuo on normaali huijausilmoitus eikä se tarkoita sitä että laitteessa olisi haittaohjelma.
Mutta missään tapauksessa ilmoituksen sovellusta ei kannata ladata. ( Se tarjoaa sellaista jos painaa ok ja jatkaa).
- s2nomistaja
vapunen kirjoitti:
Mutta missään tapauksessa ilmoituksen sovellusta ei kannata ladata. ( Se tarjoaa sellaista jos painaa ok ja jatkaa).
Joo vahingossa painoin ok. Kiitos tosi paljon että viitsit vastata. Helpotit vähän kauhuani :D
Lataaminen ei sinänsä ole suuri riski mutta jos ladatun tiedoston asentaa niin silloin kyllä.
- Tirppaleiraa
Vika on HDfinissä, se lisää aina sivuston kun painat jostakin, sen sivuston kautta sinulle tulee viruksia. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791